![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Et lijkt me niet dat et werkt....lijkt me nix meer dan een verdomd dure vibrator....alleen door te fitnessen of zelf 's avonds wat te doen kan je echt sterker worden en afvalle....die apparaten zijn de grootste crap lijkt mij.....but, I could be wrong....
|
Ik heb hem gehad, maar weer terug gebracht.... Ik vond 3x 10 minuten per dag te veel... je moet creme op doen, band op, en het is behoorlijk irri...Het kan wel helpen denk ik, maar je kan beter echt sporten om een slankere buik te krijgen...
![]()
||
Citaat:
dacht ik ook maar dat vervelende creme telkens en ik heb een piercing en daar wou die niet op... ![]() ![]() succes meissie
|
![]() |
Wij hebben er ook een..eerst dacht ik heel enthousiast jaaah ik ga hem elke dag gebruiken maar ik gebruik hem echt zelden..je mag hem trouwens ook niet gebruiken als je ongesteld bent enzo..
Brigitte - is toch wel tevreden met haar buik
|
Wij hebben 'm ook.. Denk aan die gel als je 'm gebruikt, want zonder doet het echt ongelooflijk pijn.. Je moet 'm iid niet te hard zetten.. Ik weet nog niet of het werkt want ik ben ff gestopt maar bij mijn tante heeft het heel goed gewerkt..
Bij de V&D zijn ze ƒ99,=..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
het ziet er echt debiel uit. zeker als je m ineens op de hoogste stand zet, dan klap inderdaad dubbel. een vriendin heeft m, ik geloof niet dan je er spierenn mee kweekt of vet verliest maar het is wel fijne masage (niet de hoogste stand) en het is beweging van je spieren, kan dus geen kwaad dacht ik zo
|
|