Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2001, 20:33
jelmer van hoff
jelmer van hoff is offline
Alleen was zij wel mijn ex, maar de sex niet met mij!
Mijn ex heeft het met mijn beste vriend gedaan achter mijn rug om. Het is een paar maanden geleden uitgegaan en nu vertelde mijn beste vriend, dat hij sindsdien als stiekem met haar sext. Wat doe ik met ze?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 20:57
Soullar
Soullar is offline
hoofd afhakken

neejow... euhm... wat vind jij ervan? hoe ga jij ermee om? en gun je hun het plezier? en is dat het enige wat zij doen? met eklaar naar bed gaan of hebben ze nog meer dan alleen een sexuele relatie?
Oud 27-11-2001, 21:04
jelmer van hoff
jelmer van hoff is offline
Het is puur voor de sex bij hen, geen liefde. Dus doet mij nog meer pijn. Als ze nou echt iets voor elkaar voelden.
Meest kutte vind ik nog eigenlijk dat mijn beste vriend het een tijd voor me verzwegen heeft. Hij had het beter kunnen vertellen, dan had ik er beter mij kunnen leven.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 23:07
fallen_angle
fallen_angle is offline
Ja, ik heb dat ook gehad...
Dat mijn beste vriendin "iets had" met mijn ex, waarmee het 2 maanden uit was. Ik had niet echt verdriet dat het uit was ofzo, maar ik BAALDE!!!

Zeker als je begrijpt dat ze het een hele poos geheim hebben gehouden / verzwegen. Dat is gewoon echt heel erg moeilijk. Heb het mijn vriendin ook heel lang kwalijk genomen maar later begreep ik ook wel dat ze mij niet wilde kwetsen...

Het is moeilijk....
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 12:45
Optima
Optima is offline
ewho gives a shit, het is toch UIT, geef haar ook de vrijheid om met anderen te gaan, haar verantwoordelijkheid haar zorg. Nu kan je nog wel om haar geven, zijn waarschijnlijk niets meer om jou. Laat jezelf hier niet door beperken en maak je niet druk, het haalt toch geen moer uit
Oud 29-11-2001, 16:53
Verwijderd
Citaat:
fallen_angle schreef:
Ja, ik heb dat ook gehad...
Dat mijn beste vriendin "iets had" met mijn ex, waarmee het 2 maanden uit was. Ik had niet echt verdriet dat het uit was ofzo, maar ik BAALDE!!!

Zeker als je begrijpt dat ze het een hele poos geheim hebben gehouden / verzwegen. Dat is gewoon echt heel erg moeilijk. Heb het mijn vriendin ook heel lang kwalijk genomen maar later begreep ik ook wel dat ze mij niet wilde kwetsen...

Het is moeilijk....

lijkt beetje op mijn verhaal, alleen mijn beste vriend heeft het gezegd dat ie haar leuk vind en zij haar ook enzo en dat ie het ook kut vind enzo

dus i'll live i guess, it just hurts a bit (but hey life always does)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 12:55
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
jelmer van hoff schreef:
Het is puur voor de sex bij hen, geen liefde. Dus doet mij nog meer pijn. Als ze nou echt iets voor elkaar voelden.
Meest kutte vind ik nog eigenlijk dat mijn beste vriend het een tijd voor me verzwegen heeft. Hij had het beter kunnen vertellen, dan had ik er beter mij kunnen leven.
ja ik heb precies het zelfde alleen was het niet mijn beste vriend. maar dan voel je je toch genaait. zeker als je er via via achter moet komen. maarja hij had al niet zo'n goeie reputatie op dat gebied. ook al vriendin afgejat van andere vriend.
Oud 30-11-2001, 12:57
Spacey
Spacey is offline
vind dat je als vriend(in) toch niet zomaar iemands ex over kan nemen. beetje meer repect mag wel maarja de relatie ervoor zal ook wel niet zo veel hebben betekend als ze zomaar naar die ander ging na een paar dagen als het daarvoor al niet was.

dan voel je je wel verneukt hoor.

vind dat je met een beetje principe dat niet moet doen, ex van vriend overnemen.
Oud 30-11-2001, 14:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef:
ewho gives a shit, het is toch UIT, geef haar ook de vrijheid om met anderen te gaan, haar verantwoordelijkheid haar zorg. Nu kan je nog wel om haar geven, zijn waarschijnlijk niets meer om jou. Laat jezelf hier niet door beperken en maak je niet druk, het haalt toch geen moer uit
Euh. Zijn ex ging met een goeie vriend van 'em. Is een *beetje* lullig vind je niet? Als het uit is, is het al kut als je ex een ander heeft, maar ook nog 'es met je neus op de feiten gedrukt worden is helemaal kut.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:20
ZenZation
ZenZation is offline
Schoppen, is toch blijkbaar niet je "beste vriend"
Oud 25-01-2002, 18:22
EMINEM17
EMINEM17 is offline
je moet die vriend niet aanspreken, maar dat sletje die bitch was gewoon niet te vertrouwen.
Als ik het zo lees is het een hoertje.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:30
Zorkman
Zorkman is offline
wa is het probleem?
het is toch een EX...
ex zoals in "het is niet meer aan"
'kzou blij zijn als het me iemand is da ge kent, dan weete tenminste wa voor iemand het is en kunde gelukkig zijn voor u ex én voor uwe vriend...
zie echt het probleem niet
as ge nog iets voor haar voelt doetet zeeer ja..maar ge moet maar gelukkig voor haar zijn als ge om haar nog geeft hé
Oud 25-01-2002, 20:18
Verwijderd
oehhh
ik zou ECHT VET pissig zijn.
(k draai ffiez de rollen om)
Want een vriendin zou toch sexen met hem.
Iemand waar je toch wat voor gevoeld hebt (neem ik aan)
neej.. ik zou dr vermoorden dnek ik
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:21
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
jelmer van hoff schreef:
Alleen was zij wel mijn ex, maar de sex niet met mij!
Mijn ex heeft het met mijn beste vriend gedaan achter mijn rug om. Het is een paar maanden geleden uitgegaan en nu vertelde mijn beste vriend, dat hij sindsdien als stiekem met haar sext. Wat doe ik met ze?
accepteren dat het uit is met je vriendin. Je vriend vergeven dat hij zo'n leuk meisje (moet je toch ook vinden als je met haar hebt gehad) niet zomaar kan weerstaan.

Regels voor berichten