Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2001, 10:51
Verwijderd
bla

Laatst gewijzigd op 04-01-2015 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 11:33
Ruben
Ruben is offline
Mwah, heb ik nou echt helemaal geen problemen mee. Nog nooit meegemaakt dat er ook maar 1 persoon vreemd keek.

Pakkie van 12 durex kost iets van 21 piek of zo.
Oud 30-11-2001, 11:34
Yolcu
Yolcu is offline
bij de Etos liggen ze er gewoon, kun je op je gemak rustig de verpakkingen en prijzen bekijken en vergelijken. Is wel beter. Bij de andere drogisterijen moet je er idd om vragen..

De prijs? ik geloof 18,95 voor 10 (of 20?) ik weet het niet meer.. keb die dingen al heel lang niet meer nodig..
Oud 30-11-2001, 11:35
Unexplained
Unexplained is offline
Dat verschilt per winkel, maar meestal kun je ze vragen bij een verkoopbalie.
Bij mij in de supermarkt hebben ze een aparte afdeling 'drogisterij', daar staat zo'n lief meisje en die pakt een doosje uit het rek als je het vraagt.

Maar waarom durf je het niet? Als je zo'n vent bent om seks te hebben, moet je ook zo'n vent zijn om condooms te kopen.
Als je het écht niet durft, kun je natuurlijk ook bij een café op het toilet een pakje uit een automaat halen..
Oud 30-11-2001, 12:34
Koen
Koen is offline
Citaat:
en als je die dingen gaat halen is het toch een raar idee dat die mensen die erbij staan gewoon weten wat jij gaat doen.
Misschien logisch dat je dat denkt, maar waarom zou dat 'erg' zijn? Kijk als je nou een kereltje van 11 was en dan condooms kwam kopen, dan kán ik me inderdaad voorstellen dat mensen even vreemd kijken.

Maar op je 17e is daar weinig geks meer aan dacht ik zo.. Bovendien zal het gedeelte wat je zogenaamd aan zou moeten staren ook wel geen maagd meer zijn, dus wat is 't probleem dan nog?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 12:35
Spacey
Spacey is offline
gewoon kopen die dingen, waar is je mannelijkheid
en dat ze het weten enzo, ik bedoel wie heeft er nou geen sex?
ja ok als je 12 bent en je koopt die dingen kan ikhet me voorstellen. maar met 17 mag het geen probleem zijn.
Oud 30-11-2001, 13:04
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Condooms liggen achter de kassa voor veiliheid zodat niet alle klanten er voor de grap in gaan prikken ofzo, maar je hoeft je echt niet te schamen om er naar te vragen hoor, ik ben chassiere geweest in een drogisterij en ik ging er echt niet raar van opkijken als ze om condooms vroegen, iedereen neukt toch!!ze kunnen jou er alleen goed op aankijken omdat jij het tenminste veilig doet.
Oud 30-11-2001, 13:17
En als iemand het waagt om je raar aan te kijken, zeg dan gewoon: 'ik doe het tenminste veilig'!
Ik koop condooms gewoon bij de DA of het kruidvat... tis net zoiets als voor het eerst zelf tampons kopen als je 13 bent ofzo (voor mij)... tis iets meer persoonlijks als bijvoorbeeld een pakje wattenschijfjes.
Maarja, welke vrouw koopt er geen tampons of maandverband? En hoeveel (jong)volwassenen hebben er nou geen seks? De meerderheid wel, en dan kun je het maar beter veilig doen ook

Cat
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 14:09
Verwijderd
naja ik ben daar makkelijk in.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 14:17
Chimera
Chimera is offline
Eerste keren heb ik ze uit een uatomaat getrokken. Later ben ik ze gewoon bij de drogist gaan kopen. Valt mee, zijn dagelijks zo veel mensen die condooms komen kopen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 15:13
Prins
Prins is offline
Ik heb daar tegenwoordig absoluut geen problemen mee. Ik koop een groter pak Durex Elite altijd voor ongeveer een geeltje.

Ik had wel een keer dat er achter de kassa een meisje stond dat ik best goed ken, en ik kwam een heel pak condooms halen om 4 weken vakantie mee door te komen. Je zag haar gewoon denken, en ik moest een beetje gniffelen. Toch wel eigenlijk....
Oud 30-11-2001, 17:21
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Morpheus16 schreef:
Wie kent dit........

Je staat daar in die winkel, je hebt die vangnetjes nodig voor de eerste keer, je draait een beetje rond, en besluit toch maar een tube gel te kopen in plaats van hetgeen waar je voor kwam. Ik durf dat dus echt niet. Trouwens moet je die dingen vragen bij de kassa, of liggen ze ergens. En wat is de prijs ongeveer?

Dankjewel
ik durfde ze ook niet te kope maar hb het toch gedaan . ja boeie als je het veilig wil doen moet je ze toch kope en die achter de kassa kent jou ( als et goed is ) toch niet duzz... en bij de etos hoef je niet bij de kassa te gaan staan ... daar staan ze gewoon in een schap in de winkel ... kan je gewoon rustig kijke welke je moet hebben enzo . nix aantrekke van de andere mensen .. hun gaat et toch nix aan wat je koopt ? iedereen wilt toch niet dat je soa of een kind krijgt dus dan moeten ze ook niet zo dom gaan kijke naar je ofzow als je dat aan et kope bent . gewon nix van aantrekke ... gewoon uit de schap pakke betale en weggaan . ik maakte er ook een moeilijk probleem over maar tizz heel simpel .

xxxgirly

owjah ze kosten ( bij ons dan ) F5.95 en dan heb je er 3 ... 12 stuks kosten rond de F 24.00 d8 ik .
Oud 30-11-2001, 22:33
Heartbeat
Heartbeat is offline
ja zeg gewoon nemen en betalen niks om beschaamd om te zijn Jij wil het teminste veilig doen dus wat is er mis mee
is iets van een 20 gulden denk ik voor 12
Oud 30-11-2001, 22:33
Heartbeat
Heartbeat is offline
ja zeg gewoon nemen en betalen niks om beschaamd om te zijn Jij wil het teminste veilig doen dus wat is er mis mee
is iets van een 20 gulden denk ik voor 12
Oud 30-11-2001, 23:06
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
Je hebt ook wel van die Durex-automaten...als je echt niet meer durft..dan haal je daar 2 condooms uit voor een 5-je...niemand die je ziet
Oud 01-12-2001, 21:31
Gwenniej
Gwenniej is offline
Tsja 3 voor 5 piek als je ze in de winkel koopt t ligt dr een bietje aan welke je pcies wil natuurlijk maar 5 gulden ist goedkoopst i guess en ik vind t nie eng hoor om ze te halen en niemand kijkt je raar aan. Jah bij veel etos winkels kun je ze zelf pakken en gewoon afrekeken maar vaak moe je gewoon dr om vragen enals je t nie durft je hebt ook automaten in wc's van bijvoorbeeld discotheken.
Oud 03-12-2001, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Morpheus16 schreef:
Misschien een beetje stomme gedachte van mij, maar ik heb die dingen nog nooit gekocht.
Ik neem dan ff aan dat je het dan ook nog niet gedaan hebt?
Anyway, mijn vriend haalt ze altijd, en najaaaa... bij de Etos gaat het wel makkelijk zegt ie...

Nou zou ik het zelf ook nooit durven

Krummeltje

Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 08:47
softie
softie is offline
hihi je lijkt mijn vriend wel

kheb er laatst 1 gekocht van 24 stuks was 35 gulden

-xxxxxxxxx- Jessie
Oud 08-01-2002, 19:22
Susan
Susan is offline
Citaat:
Morpheus16 schreef:
en als je die dingen gaat halen is het toch een raar idee dat die mensen die erbij staan gewoon weten wat jij gaat doen.
Jah, maar eigenlijk is dat precies hetzelfde als bij plee - papier
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:24
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Bij de kassa Heb je in alle prijssies... durex = 3 voor 5,95 hierow

eheh groetjus
PS ik heb er nou nooit problemen mee gehad
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:48
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Hahaha mn vriend en ik waren ook heel zenuwachtig. Stonden we in de 5e drogist eindelijk in de rij (waar het iets rustiger was) kwam er een lerares achter ons in de rij staan....
(dat is echt zoiets dat nooit gebeurt)
Toch maar de rij uitgestapt en een andere drogist naar binnen gegaan. Daar heeft mn vrend het gewoon gevraagd, niemand die raar opkeek ofzo. Het viel eigenlijk reuze mee!!

Je zult zien, het valt mee!!
Oud 08-01-2002, 19:55
Belladonna
Belladonna is offline
kweenie, eigelijk nog nooit gehad, maar ik denk niet dat ik er een probleem van maak. Hallo net als iedereen hier zegt: Je doet het voor je eigen veiligheid, dus wat zal jou het dan ene ruk boeiu wat ze ervan denken.!!!!!!!!!!!

veel plezier

kuss suuus
Oud 08-01-2002, 20:25
BlackMystery
BlackMystery is offline
je moet je echt niet schamen voor ze te kopen
je moet juist zoiets meer hebben van "ik ga sex hebben en zun zitten maybe al een half jaar zonder"
hoeveel ze kosten?
wel
voor het in euro uit te drukken ze gaan van 0.5 euro tot iets van een erm
1.5 euro
waar ze liggen hangt van winkel tot winkel af
maar je kan ze ook gewoon in de apotheker kopen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 20:45
leontine
leontine is offline
Desnoods bestel je ze bij de Wehkamp
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 20:50
skate-angel
skate-angel is offline
dit antwoord zal wel al 20 keer zijn gegeven, maar goewd...
bij de etoz liggen ze gewoon in zoown schap...
je pakt er 1 en rekent af, niet moeilijk over doen, k denk dat mensen vreemder op zullen kijken als je strax zwanger over straat loopt...
euh de prijs is iets va 6 piek voor 3 stuks ofzoow (durexbla)

nouja suc6 ermeej dan maar...
Oud 08-01-2002, 20:54
Quist
Quist is offline
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Op een keer na dan. Ik stond in zo'n drogisterij waar je het moet vragen. Ik was net 16 en en vroeg om een pakje durex topsafe. Het meisje achter de kassa wilde een klein pakje van 3 pakken, waarop ik zei doe er maar een van 12. Je had haar gezicht moeten zien hihi.

[Dit bericht is aangepast door Quist (08-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 11:04
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik vinnet ook wel eng , wat vaag is .. t zou juist iets zijn om trots op te moeten zijn *kijk is , ik doe aan safesex* .. come to think of it cigaretten kopen zou beschamender moeten zijn ... maja we zijn mensen en we doen over alles moeilijk
Oud 09-01-2002, 13:46
Verwijderd
Citaat:
skate-angel schreef:
dit antwoord zal wel al 20 keer zijn gegeven, maar goewd...
bij de etoz liggen ze gewoon in zoown schap...
je pakt er 1 en rekent af, niet moeilijk over doen, k denk dat mensen vreemder op zullen kijken als je strax zwanger over straat loopt...
euh de prijs is iets va 6 piek voor 3 stuks ofzoow (durexbla)

nouja suc6 ermeej dan maar...
dat denk ik ook ja, gezien hij een man is...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:49
skyscraper
skyscraper is offline
ik heb geen condooms nodig
Oud 09-01-2002, 14:42
skate-angel
skate-angel is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
dat denk ik ook ja, gezien hij een man is...

*blue*

uhh ja nou hoor... t gaat ommet ideej
Oud 09-01-2002, 15:27
de postbode
de postbode is offline
ik koop ze gewoon vin dood normaal,

ene over de prijs, iets van 10 euro (ff of topic 'gulden' ) voor 12
Oud 10-01-2002, 18:41
snowgirl
snowgirl is offline
Heb ze ook laatst zelf gehaald. Hmm moest wel ff moed verzamelen hoor. En de bij de drogist waar t zo mega druk was ben ik niet geweest.
Op zich doet niemand er moeilijk over. de verkoopster verkoopt ze echt wel vaker.....
Maar om dan te vragen om 21 stuks... Dat vind ik dan ook weer zo sexverslaafd klinken. Zeker als meisje, als een jongen ze haalt vind ik dat wel mee vallen (ligt misschien aan mij, maar toch)

Welke soorten heb je eigenlijk allemaal? Ik weet t wel ongeveer. Maar ga echt niet een tijdje staan kijken naar dat rekje met al die versch. condooms bij de kassa. Zo van uhmmm us kijku.... haha
(heb nu topsafe gehaald)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 19:11
WordWardWizzard
WordWardWizzard is offline
Het is niet zo moeilijk als je denkt.
het is namelijk heel normaal.
zowel dat gevoel als Condooms kopen
Als je het echt niet durft, vraag dan of ze het wil inpakken voor je.
Dat werkt meestal heel goed bij veel mensen.

Succes ermee,
Groeten Ward
Oud 10-01-2002, 20:09
Cato328
Cato328 is offline
Mijn 1e keer condooms kopen was errug grappig: mijn beste vriendin en ik waren supermelig en zij zei dat ik geen pakje condooms zou durven kopen. dus ik naar de benzinepomp. Ik heb ze met een stalen gezicht gekocht. Dat is alweer meer dan een jaar geleden, ach ja, die goeie ouwe tijd!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 19:41
aprillia16
aprillia16 is offline
het is toch vrij normaal als je dat gaat halen, ik zou er me er niet voor schamen.
ik doe het liever veilig
Oud 11-01-2002, 19:54
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Zelfs ik kan het.. Gewoon doen.. Je staat daar, haalt eigenlijk daarzo wat je nog meer nodig hebt en in een keer gooi je het er gewoon uit. Nou ja, zo heb ik het gedaan. Tot mijn verbazing vroeg da wijf ook nog eens hoeveel het er moesten zijn. Ja das dan schrikken. Heb je alleen maar in je gedachten dit moet ik zeggen en hup ben je da vergeten, dus snel antwoordej verzinnen klaar. Maar ja, ut is gewoon doen..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 23:51
Blaise
Blaise is offline
... en als je het echt niet durft heb je nog wel eens ergens een condoomautomaat staan op 1 of andere publiek toilet.
Oud 26-01-2002, 06:56
BlackMystery
BlackMystery is offline
why is deze mega oude topic terug?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten