![]() |
|
![]() |
Condooms liggen achter de kassa voor veiliheid zodat niet alle klanten er voor de grap in gaan prikken ofzo, maar je hoeft je echt niet te schamen om er naar te vragen hoor, ik ben chassiere geweest in een drogisterij en ik ging er echt niet raar van opkijken als ze om condooms vroegen, iedereen neukt toch!!ze kunnen jou er alleen goed op aankijken omdat jij het tenminste veilig doet.
|
En als iemand het waagt om je raar aan te kijken, zeg dan gewoon: 'ik doe het tenminste veilig'!
Ik koop condooms gewoon bij de DA of het kruidvat... tis net zoiets als voor het eerst zelf tampons kopen als je 13 bent ofzo (voor mij)... tis iets meer persoonlijks als bijvoorbeeld een pakje wattenschijfjes. Maarja, welke vrouw koopt er geen tampons of maandverband? En hoeveel (jong)volwassenen hebben er nou geen seks? De meerderheid wel, en dan kun je het maar beter veilig doen ook ![]() Cat |
![]() |
|
![]() |
Ik heb daar tegenwoordig absoluut geen problemen mee. Ik koop een groter pak Durex Elite altijd voor ongeveer een geeltje.
Ik had wel een keer dat er achter de kassa een meisje stond dat ik best goed ken, en ik kwam een heel pak condooms halen om 4 weken vakantie mee door te komen. Je zag haar gewoon denken, en ik moest een beetje gniffelen. Toch wel eigenlijk.... ![]()
||
Citaat:
![]() xxxgirly owjah ze kosten ( bij ons dan ) F5.95 en dan heb je er 3 ... 12 stuks kosten rond de F 24.00 d8 ik .
|
Tsja 3 voor 5 piek als je ze in de winkel koopt
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, mijn vriend haalt ze altijd, en najaaaa... bij de Etos gaat het wel makkelijk zegt ie... Nou zou ik het zelf ook nooit durven ![]() ![]() ![]() Krummeltje |
![]() |
|
![]() |
Hahaha mn vriend en ik waren ook heel zenuwachtig. Stonden we in de 5e drogist eindelijk in de rij (waar het iets rustiger was) kwam er een lerares achter ons in de rij staan....
(dat is echt zoiets dat nooit gebeurt) Toch maar de rij uitgestapt en een andere drogist naar binnen gegaan. Daar heeft mn vrend het gewoon gevraagd, niemand die raar opkeek ofzo. Het viel eigenlijk reuze mee!! Je zult zien, het valt mee!!
|
kweenie, eigelijk nog nooit gehad, maar ik denk niet dat ik er een probleem van maak. Hallo net als iedereen hier zegt: Je doet het voor je eigen veiligheid, dus wat zal jou het dan ene ruk boeiu wat ze ervan denken.!!!!!!!!!!!
veel plezier kuss suuus
|
je moet je echt niet schamen voor ze te kopen
je moet juist zoiets meer hebben van "ik ga sex hebben en zun zitten maybe al een half jaar zonder" hoeveel ze kosten? wel voor het in euro uit te drukken ![]() 1.5 euro waar ze liggen hangt van winkel tot winkel af maar je kan ze ook gewoon in de apotheker kopen |
![]() |
|
![]() |
dit antwoord zal wel al 20 keer zijn gegeven, maar goewd...
bij de etoz liggen ze gewoon in zoown schap... je pakt er 1 en rekent af, niet moeilijk over doen, k denk dat mensen vreemder op zullen kijken als je strax zwanger over straat loopt... euh de prijs is iets va 6 piek voor 3 stuks ofzoow (durexbla) nouja suc6 ermeej dan maar...
|
![]() |
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Op een keer na dan. Ik stond in zo'n drogisterij waar je het moet vragen. Ik was net 16 en en vroeg om een pakje durex topsafe. Het meisje achter de kassa wilde een klein pakje van 3 pakken, waarop ik zei doe er maar een van 12. Je had haar gezicht moeten zien hihi.
![]() [Dit bericht is aangepast door Quist (08-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
ik vinnet ook wel eng , wat vaag is .. t zou juist iets zijn om trots op te moeten zijn *kijk is , ik doe aan safesex* .. come to think of it cigaretten kopen zou beschamender moeten zijn ... maja we zijn mensen en we doen over alles moeilijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*blue* |
![]() |
|
![]() |
Heb ze ook laatst zelf gehaald. Hmm moest wel ff moed verzamelen hoor. En de bij de drogist waar t zo mega druk was ben ik niet geweest.
Op zich doet niemand er moeilijk over. de verkoopster verkoopt ze echt wel vaker..... Maar om dan te vragen om 21 stuks... Dat vind ik dan ook weer zo sexverslaafd klinken. Zeker als meisje, als een jongen ze haalt vind ik dat wel mee vallen (ligt misschien aan mij, maar toch) Welke soorten heb je eigenlijk allemaal? Ik weet t wel ongeveer. Maar ga echt niet een tijdje staan kijken naar dat rekje met al die versch. condooms bij de kassa. Zo van uhmmm us kijku.... haha (heb nu topsafe gehaald) |
![]() |
|
![]() |
Het is niet zo moeilijk als je denkt.
het is namelijk heel normaal. zowel dat gevoel als Condooms kopen Als je het echt niet durft, vraag dan of ze het wil inpakken voor je. Dat werkt meestal heel goed bij veel mensen. Succes ermee, Groeten Ward
|
![]() |
Mijn 1e keer condooms kopen was errug grappig: mijn beste vriendin en ik waren supermelig en zij zei dat ik geen pakje condooms zou durven kopen. dus ik naar de benzinepomp. Ik heb ze met een stalen gezicht gekocht. Dat is alweer meer dan een jaar geleden, ach ja, die goeie ouwe tijd!
|
![]() |
|
Zelfs ik kan het.. Gewoon doen.. Je staat daar, haalt eigenlijk daarzo wat je nog meer nodig hebt en in een keer gooi je het er gewoon uit. Nou ja, zo heb ik het gedaan. Tot mijn verbazing vroeg da wijf ook nog eens hoeveel het er moesten zijn. Ja das dan schrikken. Heb je alleen maar in je gedachten dit moet ik zeggen en hup ben je da vergeten, dus snel antwoordej verzinnen klaar. Maar ja, ut is gewoon doen..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Condoom kopen Aaronsinteur | 27 | 08-05-2014 18:00 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Verwijderd | 16 | 13-04-2012 20:47 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen.... Maraska | 42 | 28-10-2008 18:56 | |
Seksualiteit |
Condoom kopen zonder verlegenheid en Rode gezicht..Hoe?? Prow | 7 | 19-08-2004 20:37 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Alweer? Nee! (voor anaal gebruik) Jozzy | 18 | 25-11-2002 21:47 | |
Seksualiteit |
Hij wilt geen condoom kopen? Verwijderd | 43 | 16-03-2002 21:50 |