Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2001, 19:03
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Voor de meiden:

Wat dragen jullie liever:
  • Een degelijke onderbroek en BH
  • Een sexy setje lingerie
  • Grappig ondergoed

En wat dragen jullie dan nu en doen jullie ook wat anders aan als je weet dat je die avond gaat vrijen? Of als je uitgaat?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 20:30
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Grappig ondergoed? verklaar je nader
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 20:55
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 22:28
girl4you
girl4you is offline
gewoon lingerie geen onderbroek wel string ondergoed vind ik niet zitte en vind ik ook niet mooi . als ik weet dat ik naar me vriend ga doe ik extra wat mooire en sexyer lingerie aan je weet maar nooit he

[Dit bericht is aangepast door girl4you (21-11-2001).]
Oud 18-11-2001, 11:14
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
girl4you schreef:
gewoon lingerie geen ondergoed wel string ondergoed vind ik niet zitte en vind ik ook niet mooi . als ik weet dat ik naar me vriend ga doe ik extra wat mooire en sexyer lingerie aan je weet maar nooit he
Een string is ook ondergoed.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2001, 11:47
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Bwa, valt te zien welke soort van kleding ik aan heb Als ik bv een spannende broek aandoe, zal ik daaronder nooit een boxershort dragen, eerder string ofzo. Omdat het anders gewoon geen zicht is. Maar het liefst draag ik toch gewoon ondergoed
Oud 18-11-2001, 17:06
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik draag eignelijk alle 3 wel.

Als ik naar m'n vriendje ga meestal wel iets moois, maar kan ook gewoon een grappig iets zijn..

Van die degelijke dingen eigenlijk alleen als ik ongesteld ben
Oud 18-11-2001, 17:12
Starrie
Starrie is offline
Ik draag eigenlijk altijd een string. Dat vind ik lekkerder zitten en mijn vriend vind het ook leuker behalve als ik ongesteld ben. Dan ist niet zo lekker vind ik persoonlijk
en verder als ik naar me vriend ga dan trek ik meestal wel iets aan dat me mooi staat (aan ondergoed enz. bedoel ik he) en ik zorg dat ik over me hele lichaam goed verzorgd ben anders is het voor hem zo storend lijkt me
Oud 18-11-2001, 18:21
Missy PC
Missy PC is offline
Ik hou nie zo van kant, maar gewoon een mooi setje (in een leuk kleurtje, of met subtiele borduurseltjes ofzo). Als ik naar mijn vriend ga trek ik altijd zoiets aan (hij houdt ook nie zo van kant, dus da komt mooi uit). "Degelijk ondergoed" vind ik wel handig als ik ongesteld ben. Dan moet het alleen maar super makkelijk zitten en dan ziet mijn vriend het toch niet...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2001, 19:47
Verwijderd
Leuke topic

Pff... Ik draag niet echt van dat degelijke gedoe, ook niet grappig, geen string.. Meer mooi spul dus
Als mijn vriend komt, zorg ik dat ik mijn aller- allermooiste onderbroek aan heb en mijn best zittende BH (de tevens ook mooi behoort te zijn).
Nu heb ik een heel fijne zwarte onderbroek aan met daarop een bijbehorende zwarte BH.

Binnenkort ga ik toch maar eens een string proberen (lijkt me niets, maar ok)... Hoewel ik weet dat mijn vriend het niet heel bijzonder vindt.. Toch eens kijken of hij de waarheid spreekt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2001, 23:37
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik draag alles bhalve "grappig" ondergoed. Over het algemeen dingen die ik zelf mooit vind. en als ik lui ben boeit het me niet
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 09:23
chanel
chanel is offline
Sexy ondergoed vind ik t mooiste.. en daar voel ik me ook t mooste bij

Chanel
Oud 19-11-2001, 14:18
Mariah
Mariah is offline
Ik draag eigenlijk alleen maar setjes sexy lingerie, omdat ik me daar zelf mooi bij voel, en als je je mooi voelt, dan straal je dat volgens mij ook uit...
Oud 19-11-2001, 15:03
Yolcu
Yolcu is offline
Ik draag bijna alleen maar setjes sexy ondergoed, dat vind ik gewoon mooi en daar voel ik me fijn in. En ik draag altijd strings.. om dezelfde redenen.
Oud 19-11-2001, 15:43
Ik draag meestal toch wel sexy ondergoed... ben gek op strings en satijn en kantjes en fluweel enzo, liefst in bordeaux of zwart... geeft wel een leuk effect, skatebroek met longsleeve en dan een hoerig zwart kanten setje eronder
Verder heb ik een lichtroze snoopy setje, bh en string, die zit heel lekker zacht enzo...
Als ik weet dat er die nacht seks aankomt trek ik niet egt iets anders aan, maar het lieft wel een setje... en als ik uitga het liefst zwart en een mooie bh (ik draag dan nl topjes enzo en als er dan bijv een lichtroze snoopy bh bovenuit piept ziet het er niet uit
En met sporten enzo heb ik ook nog wel wat spul liggen dat stevig is en lekker zit...

Cat

Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:48
LovelyOne
LovelyOne is offline
ik draag ook altijd maar sexy setjes...niet alleen dat als ik weet dat mijn vriend bij me is ofzo, maar ik voel me daar gewoon fijner in.
Oud 21-11-2001, 17:42
Verwijderd
als je me tegenkomt heb ik negen kansen van de tien een string aan, zit vele lekkerder dan een gewone slip, en is ook veeeeeeeeele mooier ook, aangezien ik alleen maar strakke broeken draag... en dan liefst ook bijbehorende beha, maar ik heb niet zo erg veel setjes.
en op woensdag, zaterdag en zondag altijd iets extra-moois, een kanten ofzo, dan ben ik namelijk (bijna) altijd alleen met m'n vriend

*blue*
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:49
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Een string is ook ondergoed.
ow verkeerd ged8 ik d8 ff aan onderbroek ik d8 onderbroek ghehe
ach jah iedereen maakt wel is een fout

[Dit bericht is aangepast door girl4you (21-11-2001).]
Oud 21-11-2001, 17:53
mickael
mickael is offline
Citaat:
Optima schreef:
Nouja, ik doe in ieder geval geen witte sloggie aan, die staat zo, oerhollands nuchter, of zo'n corrigeer bh. nee als ik weet dat we uit de kleren gaan, dan toch tenminste iets opwindends, is voor iedereen verschillend. meestal kanten onderbroek, en mooie bh met kant of een bewerkseltje. Maar vandaag had ik gewoon een glad lycra topje aan in het zwart,.......en die werkte ook
Goede smaak!

Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 19:18
dancingqueen-tje
dancingqueen-tje is offline
ik heb gewoon degelijk ondergoed..soms wit...soms zwart...vooral een goeie BH anders krijg je met cup D zon bounce effect = nie zo leuk
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 10:11
Verwijderd
Ik draag nooit setjes (omdat ik die zeer zelden in mijn maat kan vinden en als ze er zijn is het te duur) dus ik draag meestal gewoon een string en (geen bijpassende) bh.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 12:35
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
ik draag het liefst een sexiesetje, alleen die sexiesetjes zijn altijd zo duur voor alleen een bh betaal je dan al 30,- bij de hunkemoller, terwijl een setje natuurlijk veel mooier is!!

maar ik ga niet voor grappig ondergoed!!
Oud 05-12-2001, 15:39
Lizz14
Lizz14 is offline
alle drie eigenlijk wel.
meer sexy als grappig of degelijk
Heb met een paar vriendinnen voor de gein eens 5 strings met kiss me en dat soort zooi erop staan gekocht
Oud 05-12-2001, 16:15
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ik draag nooit setjes (omdat ik die zeer zelden in mijn maat kan vinden en als ze er zijn is het te duur) dus ik draag meestal gewoon een string en (geen bijpassende) bh.

Bij H&M kun je toch gewoon de string los van de BH kopen? Van die setjes die je in delen koopt. Dan zoek je gewoon van allebei je maat uit.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 21:43
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Bij H&M kun je toch gewoon de string los van de BH kopen? Van die setjes die je in delen koopt. Dan zoek je gewoon van allebei je maat uit.
Mag ik er ff tussen komen (werknemer van de h&m) dat kan indd je kan de bh's los kopen van de strings dus als je bv grote tieten hebt en een klein kontje is het erg makkelijk dat je gewoon je eigen maat er tussen uit pakt dan heb je ook geen probleem dat je string of je bh altijd weer te klein izz.

Oud 06-12-2001, 08:48
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
uhmmmmmmmmm mag een boxershort ook?????
waarom staat die er nie bij..meisjes mogen ook boxershorts dragen
Oud 06-12-2001, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Punker schreef:
uhmmmmmmmmm mag een boxershort ook?????
waarom staat die er nie bij..meisjes mogen ook boxershorts dragen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:53
Somebody Special
Somebody Special is offline
Sport bh en string
Oud 07-12-2001, 17:54
Acorn
Acorn is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Sport bh en string

hmmm.. klinkt goed..

Oud 07-12-2001, 18:00
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Acorn schreef:
hmmm.. klinkt goed..

Oud 07-12-2001, 18:20
Verwijderd
een mannenboxershort is me favoriet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 03:09
Verwijderd
Citaat:
Blue Eyes schreef:
Mag ik er ff tussen komen (werknemer van de h&m) dat kan indd je kan de bh's los kopen van de strings dus als je bv grote tieten hebt en een klein kontje is het erg makkelijk dat je gewoon je eigen maat er tussen uit pakt dan heb je ook geen probleem dat je string of je bh altijd weer te klein izz.

Oud topic, ik weet het, maar ik heb hier nog ff een vraagje over... Wat mag dat dan wel niet kosten?? En hebben jullie (of werk je er niet meer??) dan ook mijn maat bh (die kan ik n.l. bijna nergens krijgen, tot nu toe alleen bij livera en bij keus 75e btw)

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:26
Verwijderd
Ik heb gewoon altijd een bh aan en een string... ook altijd doordeweek enzoo. en als ik bij 'm blijf slapen ech nie anders.
Alleen doe ik dan misschien eerder iets bijpassends aan.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:06
Verwijderd
Gewoon een string en tsja bh's heb ik eigenlijk alleen maar 'mooie' (houd niet van sporten ) En als ik bij me vriendje ben zorg ik dan meestal wel dat ik een setje aanheb
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:18
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Als ik alleen ben, zonder mijn vriend dus, draag ik liever zacht en lekker zittend ondergoed. Als ik bij hem ben draag ik alleen een stringetje
Oud 20-01-2002, 16:31
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Boxershortjes!
Oud 20-01-2002, 16:35
Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
Starrie schreef:
Ik draag eigenlijk altijd een string. Dat vind ik lekkerder zitten en mijn vriend vind het ook leuker behalve als ik ongesteld ben. Dan ist niet zo lekker vind ik persoonlijk
en verder als ik naar me vriend ga dan trek ik meestal wel iets aan dat me mooi staat (aan ondergoed enz. bedoel ik he) en ik zorg dat ik over me hele lichaam goed verzorgd ben anders is het voor hem zo storend lijkt me
Me 2
Oud 20-01-2002, 16:38
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hmm.. ik ben de enige die altijd degelijk ondergoed draagt. Een lekkere katoenen onderbroek + bh. En geen strings, dat vind ik ook niet lekker zitten. Maar ik heb dan ook geen vriend, als ik er eentje zou hebben, zou ik wel ff wat leukers aan doen, mocht ik het gevoel hebben dat er weleens wat zou kunnen gebeuren.

Kuzz
Oud 20-01-2002, 17:09
feline
feline is offline
'k heb geen vriend ofzo, maar draag altijd strings met mooie bh. (heb geeneens onderbroeken.) 'k heb nu een gladde (satijnen) lila bh met hele gave bloemen erop (beetje lievvv) en een satijnen lila string.
Oud 20-01-2002, 17:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Dolphin 's Cry schreef:
Boxershortjes!
jaaaaaaaaa, bij vrouwen dan hé!

lekker nonchalant.... gwoon doen wat je zelf wil

Oud 20-01-2002, 18:07
flipkip
flipkip is offline
nou eh..
meestal gewoon ondergoed (van die lage onderbroeke, vrij kleine ) of een string..ik wissel wat af

geen doorsnee-sloggie-onderbroek..
maar ook niet te veel kant ofzow, vind ik niet mooi

greetz + kizz, passoagirl
Oud 20-01-2002, 18:10
**Flurkie**
**Flurkie** is offline
gewoon boxershort :-)
is't makkelijkske :-)
en ook leuker als je vriendin langskomt :-)
Oud 20-01-2002, 18:38
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
wat meken jullie je eigenlijk allemaal druk over ondergoed.

Zorg dat het niet door je kleren ziet (en dan bedoel ik dat als je eenstrake broek aan hebt er geen gewone onderbroek onderaan doen want dan heb je 4 billen en dat is geen gezicht.

Verder als ik naar me vriend ga ga ik echt niets bijzonders aan doen. als mijn kleren uitgaan gaat m'n ondergoed mee dus ist ook nie boeiend toch.

En ok er zijn uiderste
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 15:04
ognora
ognora is offline
Citaat:
jasmijn'84 schreef:
wat meken jullie je eigenlijk allemaal druk over ondergoed.

Zorg dat het niet door je kleren ziet (en dan bedoel ik dat als je eenstrake broek aan hebt er geen gewone onderbroek onderaan doen want dan heb je 4 billen en dat is geen gezicht.

Verder als ik naar me vriend ga ga ik echt niets bijzonders aan doen. als mijn kleren uitgaan gaat m'n ondergoed mee dus ist ook nie boeiend toch.

En ok er zijn uiderste
Helemaal mee eens, zij moet gewoon aandoen wat ze fijn vind zitten. Ze hoeft van mij echt geen string aan te doen als ze bijvoorbeeld een sloggie fijner vind zitten. Als we uit de kleren gaan, gaat toch alles uit...

Een "gewone" onderbroek onder een strakke broek is inderdaad niet mooi!
Oud 21-01-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Blue Eyes schreef:

wak wel super irri vin is dat eigenlijk alle leuke bhaas bij de H&M push up hebben
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:26
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
wak wel super irri vin is dat eigenlijk alle leuke bhaas bij de H&M push up hebben

hmmm..ken toch een meisken da der veel van de h&m heeft en geen enkel push-up daarvan, maja..ben ne jongen en weet dus nieveel van de versheidenheid aan bh's in den h&m
Oud 21-01-2002, 18:14
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:

das waar. Ik heb liever geen push up want ik vind dak aan 75c genoeg heb. maar wat ik altijd doe is de bandjes van de beha's langer maken en de vulling eruit halen! zo ist niet echt een push up meer. maybe a tip??
Oud 21-01-2002, 18:24
WickedKimmie
WickedKimmie is offline
Ik draag altijd string. En als ik dan toch een onderbroek aan moet een mooie. Als mn vriend komt wil ik wel iets extra moois aan te hebben. Dan voel ik me sexyer.
Verder vind ik strings gewoon heel erg lekker zitten. Zwart vind ik het mooist.
Bh's koop ik sowieso niet bij de H&M want ik heb nogal grote borsten en daar pas ik nooit in (gaat maar tot C en soms D en daar kom ik dus niet in he!!). Maar ze zijn wel leuk!
Oud 22-01-2002, 16:10
Severus
Severus is offline
Liever degelijk underwear, please.

Ripper
Oud 22-01-2002, 20:50
C@ctusje
C@ctusje is offline
Ik ben H&M-fan.. Dus daar komt eigenlijk al mn ondergoed vandaan. Ik draag ook altijd strings. Ik vind het mooier staan en het zit gewoon lekker (iets wat ik eerst nooit had kunnen denken.. )
Soms koop ik voor de gein wel grapppige dingen. Strings in leuke kleurtjes bijv.

Regels voor berichten