![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben niet aan de pil, mag pas op mijn 16e... dus nog 2 maandjes wachten ![]() en ik ga het niet stiekum doen (wat mijn huisarts al had voorgesteld toen ik om de morning afterpil ging) want ik heb geen zin om mijn zus na te doen... en ik wil niet liegen tegen mijn ouders, of zijn ouders.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
waarschijnlijk zou je seks hebben met condoom... wij wilden dat vermijden, wij wilden niet met condoom vrijen, 'te veel gekluns', hoorde ik van mijn broer. we hadden allebei geen condooms daarom.. hij kwam een weekje, en we hebben die hele week smorgens bij elkaar gelegen...op den duur waren we zo gek geworden dat we ons niet meer konden beheersen.. ik 'dacht' dat hij zich kon beheersen, want ik wist van mezelf dat ik het moeilijk kon. maar zoals ik zei, dacht ik dat... zeker weten kun je nooit....hij was altijd verstandig geweest... maar dit keer waren zijn gedachten op nul gesprongen.. wat ik hem helemaal niet kwalijk kan nemen... hij kon zich dus ook niet meer beheersen... ik heb er geen spijt van... het was dan wel onverstandig, en ik werd weer ongesteld door die pil... maar ik heb er geen spijt van.. je kunt van me zeggen wat je wil... maar ik heb hier dus wel van geleerd |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof er niet in dat mensen het altijd netjes met een condoom doen. Het blijven mensen en die maken fouten. Soms slepen gevoelens je zo mee dat je dan echt niet denkt aan zo'n rubber ding.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je 't elke seconde van de dag doen... heerlijk. Ik heb het idee dat de seks daar ook beter van wordt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Blij dat ik geen knuffelbeest ben... ![]()
||
Citaat:
![]() Dit alles uiteraard met tongue in cheek: ik wilde 'm wat tegengas geven.
||
Citaat:
![]() die zou denk ik hetzelfde zeggen .. maar goed .. als het aan mij ligt die ik het wel meerdere keren per dag ![]() dus ik laat het gewoon maar van m,n vriendin afhangen waneer wel en waneer niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus ik laat het ook altijd van haar afhangen ![]() achjah als ze niet wil dan hoeft et van mij ook niet geilheid gaan vanzelf wel over ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Seksualiteit |
Seks hebben, maar eigenlijk geen zin Stefanie | 40 | 06-01-2004 09:53 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan of niet? Floris-boy | 51 | 30-07-2002 15:13 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |