![]() |
|
![]() |
Soms,van tijd tot tijd
ik word pas echt geil als ze me in mn hals kussen, likken,... Mn vriend wordt er snel geil van en dat is wel leuk om te zien vooral op school ofzo...
|
oeh ja ikke vind dat ook echt heel erg lekker en geil.. ook een beetje zachtjes bijten en hijgen in me oor en in me nek likke en zoene ... lekker gewoon !!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en me vriend is er ook helemaal gek van als ik het aan z'n reacties zie ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Mijn vriendin doen dit altijd, en we worden er beiden helemaal gek van.. dan kunnen we niet mrvan elkaar afblijven. Vaak doen we het ook vlug en stiekum ff een likje aan elkaars oor als we ergens zijn. Het is nogal gemeen, want als he tmijn vriendin dus lukt, zit ik daar weer met trillende benen bij mijn ouders bijvoorbeeld.. Erg leuk spelletje.. Erg opwindend
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 |