Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 19:57
Dextopia
Dextopia is offline
Bron:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22825
In Northumberland is een man op onbekende wijze gestorven. De man, Todd Sees, 39, werd gevonden in een dicht bebosd gebied 150 meter van zijn huis, nadat een zoektocht op touw was gezet om hem te vinden. Hij werd al enkele dagen vermist.

Autoriteiten zeggen na autopsie van het lichaam niet te weten wat de doodsoorzaak van de man is, of willen het niet zeggen.

Volgens een boer uit de omtrek is Todd Sees ontvoerd door buitenaardse wezens. Hij zegt dat hij een vliegende schotel over Montour Ridge zag zweven, en plotseling stopte. Vervolgens schoot er een straal licht uit de onderkant naar de aarde, en hij zag dat een man omhoog zweefde in de lichtstraal, de onderkant van de schotel in.
Enkele seconden later vloog de vliegende schotel weg.

Volgens mensen die naar Sees gezocht hadden hem gevonden hadden, was Sees maar gedeeltelijk gekleed en had een verschrikt gelaat. Even later kwamen er FBI agenten die zijn familie niet toestonden Sees' vermagerde lichaam te zien.

Officiële instanties ontkennen het verhaal van de mensen die het lichaam gevonden hadden. "Het is ridiculeus", aldus officier sergeant Seth Cotner van de Point Township Politie.

De FBI ontkent dat er federale agenten bij de zaak betrokken zijn. "Congress geeft ons geen orders UFO-zaken te onderzoeken.", aldus FBI-woordvoerder Linda Fizi.

Dit gaat me wel wat te ver, weet niet of ik dit wil geloven.
Advertentie
Oud 09-10-2002, 20:01
Verwijderd
Ik geloof er ook niet in
Oud 09-10-2002, 20:01
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=191156
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten