Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 15:28
*charm girl*
*charm girl* is offline
Ik kan het me niet goed voorstellen. Ik ben niet superzeker over mijn lichaam en de keer dat ik verder ging met een jongen was ik echt bezig de aandacht van mij 'af te leiden'. Ik was er best wel mee bezig, en dat dat was nog niet eens echte sex, ik was niet naakt ed.
Maar er zijn zoveel meisjes onzeker over hun lichaam, en heleboel daarvan hebben wel echte sex, incl dat hun vriend over hun hele lichaam voelt en ze ziet ed.
Ok ik heb zelf het antwoord eigenlijk al gegeven, maar mijn vraag is echt: hoe? Want ik kan dan niet echt hélemaal los zijn wat volgens mij toch een vereiste is voor lekkere sex.
Oud 26-01-2002, 15:38
manelli
manelli is offline
ik ben ook niet helemaal zeker over mijn lichaam maar als we aan het vrijen zijn (naakt) wel onder de dekens en het licht uit.
tip: je vriend vind je mooi en ook je lichaam andrs had hij jou niet uitgekozen, daar denk ik dan ook altijd aan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:58
sase
sase is offline
Ik ben super onzeker over mijn lichaam, en toch vind ik vrijen heerlijk. Het is waar dat je vriend je lichaam mooi vind,a nders had hij je niet gekozen! En hij heeft ook wel dingen die hij zelf niet mooi vind aan hemzelf. Trouwens, zegt hij nooit dat hij je mooi vind?
Oud 26-01-2002, 16:03
Starrie
Starrie is offline
ik ben ook heel onzeker. Maar mijn vriend (klinkt lekker cliche) zegt altijd dat hij me heel erg mooi vind. Maar dan ook echt dat hij me overtuigd zo van: "kijk nou es... ik snap echt niet dat jij jezelf niet mooi vind. Ik zou er eigenlijk een foto van moeten maken " en als hij zoiets zegt vind ik dat zo lief en dan ben ik op dat moment niet meer onzeker. En ten tweede. ik denk ook altijd: hij heeft voor mij en dus ook voor mijn lichaam gekozen en als hij het niet mooi zou vinden zouden we niet samen zijn! en dat helpt echt
Oud 26-01-2002, 16:05
sase
sase is offline
Starrie, ik ben het zo met je eens! Ik ben nu al veel minder onzeker dan een maand geleden (toen we nog niets hadden) en nogmaals, je vriend zou niet voor je gekozen hebben als ie je lelijk vond (zo zit het nou eenmaal in onze maatschappij).
Oud 26-01-2002, 16:31
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
*charm girl* schreef:
Ik kan het me niet goed voorstellen. Ik ben niet superzeker over mijn lichaam en de keer dat ik verder ging met een jongen was ik echt bezig de aandacht van mij 'af te leiden'. Ik was er best wel mee bezig, en dat dat was nog niet eens echte sex, ik was niet naakt ed.
Maar er zijn zoveel meisjes onzeker over hun lichaam, en heleboel daarvan hebben wel echte sex, incl dat hun vriend over hun hele lichaam voelt en ze ziet ed.
Ok ik heb zelf het antwoord eigenlijk al gegeven, maar mijn vraag is echt: hoe? Want ik kan dan niet echt hélemaal los zijn wat volgens mij toch een vereiste is voor lekkere sex.

ik ben ook onzeker over me lichaan ..en heb wel sex met me vriend..als ik verder ga met me vriend dan denk ik niet meer na over me lichaan .. dan denk ik alleen nog maar aan hem en kan de rest me niet schele...maar als we klaar zijn met HET of whatever .. dan zeg ik wel is als ik voor hem zit ofzo zonder truitje van : moet je die buik zien...alleen vet"
maarjah ik kan er nix aan doen dat ik zo onzeker ben .. ik ben eigelijk normaal...dat zegge ze tenmiste allemaal..maar ik geloof dat niet ik vindt mezelf dik!!
hij zegt ook altijd als ik dat zo zeg van "ja maar dat heb ik toch ook als ik zit .. je hebt een mooie buik"
maar ik denk er dus niet aan als we HET of whatever doen...dan denk ik alleen maar aan hem..zijn lichaam..hoe lekker hij is...enz enz. duz het heeft geen invloed op de sex bij mij.
duz als je oneker bent over je lichaam kan je zeker weten wel sex hebben !

xxxgirly dit was weer mijn mening voor vandaag
Oud 26-01-2002, 16:35
EMINEM17
EMINEM17 is offline
wat dachten jullie van die vriendjes die alleen aan de sex denken. (en dus niet aan de lichaam)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
EMINEM17 schreef:
wat dachten jullie van die vriendjes die alleen aan de sex denken. (en dus niet aan de lichaam)

dan kan je toch net zogoed naar de hoeren gaan.... ut gaat erom met wie je ut doet....

Oud 26-01-2002, 17:33
~UkKiE~
~UkKiE~ is offline
kijk maar naar mij...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:39
baz mania
baz mania is offline
ook jongens kunnen onzeker zijn hoor,
alleen die kunnen meestal niet normaal reageren op zo'n topic. maar ik ben niet echt onzeker over mijn lichaam, maar toch in
zekere zin vind ik het niet fijn als een vriendin mij over plekjes heen wrijft of zoent waar ik niet te vreden over ben.
maar ik denk charm girl dat als je een maal goede sex hebt gehad dan trek je je er niets meer van aan.

oke?

bas
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:04
FB
FB is offline
Citaat:
baz mania schreef:
ook jongens kunnen onzeker zijn hoor,
alleen die kunnen meestal niet normaal reageren op zo'n topic. maar ik ben niet echt onzeker over mijn lichaam, maar toch in
zekere zin vind ik het niet fijn als een vriendin mij over plekjes heen wrijft of zoent waar ik niet te vreden over ben.
maar ik denk charm girl dat als je een maal goede sex hebt gehad dan trek je je er niets meer van aan.

oke?

bas
Ik ben jongen, en erg onzeker over mijn uiterlijk, maar ik probeer mijn twijfels gewoon overboord te zetten als ik bij mijn vriendin ben (Sase, die ook al eerder heeft gereageerd), en dat lukt denk ik wel redelijk.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:12
telepoes
telepoes is offline
ik had ook zon vriendin maar ik ahd haar gerust gesteld ofziets
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:20
sase
sase is offline
Dit is misschien een beetje offtopic, maar het heeft er indirect mee te maken..jongens zijn vaker onzeker dan het lijkt. Dat heeft niet ieder meisje door, en daar hoor je ze niet zo over. Ik weet niet precies wat ik moet zeggen als ik merk dat F onzeker is, ik zeg dan maar eens extra dat ie knap is of lief, of dat ik van hem houd...tja..ik weet niet hoe ik hem daaraf kan helpen. Trouwens, hij heeft mij er wel afgeholpen, bijna helemaal .
Oud 26-01-2002, 18:32
FB
FB is offline
Citaat:
sase schreef:
Dit is misschien een beetje offtopic, maar het heeft er indirect mee te maken..jongens zijn vaker onzeker dan het lijkt. Dat heeft niet ieder meisje door, en daar hoor je ze niet zo over. Ik weet niet precies wat ik moet zeggen als ik merk dat F onzeker is, ik zeg dan maar eens extra dat ie knap is of lief, of dat ik van hem houd...tja..ik weet niet hoe ik hem daaraf kan helpen. Trouwens, hij heeft mij er wel afgeholpen, bijna helemaal .
Okee dan, gelukt! Nu ik nog ja maar het lukt al hoor schatje!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:34
Zorkman
Zorkman is offline
bwa..hebbekik ook een jaar verkeerd met de wetenchap da mijn lief mij nie schoon vond, da is toch erger dan uzelf lelijk vinden vinnek,
maar normaal zal u leif u wel eel mooi vinden, concentreer u der dan gewoon op da het iets speciaals is en da het voor ijlen beiden iets goed en leuk is da u lief plezier heeft en dattem u volledig wilt en volledig heeft aanvaard, dus ook u lichaam
maybe als ge stap per stap ewa meer doet da ge dan van da gevoel gaat afgeraken (toch bij uwe vriend dan)
Oud 26-01-2002, 18:42
Chemistry
Chemistry is offline
Neuken die boel. ! !! !
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 19:27
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Dat komt op je vriend aan hij zal je moeten geruststellen zeg dat je onzeker bent dat helpt zeker hij kan het als geen ander ontkrachten
Oud 26-01-2002, 21:27
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik ben ook best wel onzeker over mn lichaam. Maar ik heb ook zoiets van: mn vriend houdt van me en dus ook van me lichaam. En dat is zo... Hij geeft me vaak genoeg complimentjes enzo. En om eerlijk te zijn als we eenmaal helemaal in de stemming zijn, denk ik er helemaal niet meer bij na.

Probeer er gewoon niet aan te denken. Je vriend zal je heus niet beledigen of whatever. Hij houdt van je zoals je bent...
Oud 26-01-2002, 22:26
miep
miep is offline
Citaat:
sase schreef:
Starrie, ik ben het zo met je eens! Ik ben nu al veel minder onzeker dan een maand geleden (toen we nog niets hadden) en nogmaals, je vriend zou niet voor je gekozen hebben als ie je lelijk vond (zo zit het nou eenmaal in onze maatschappij).
hij kan je wel lelijk vinden (of beter gezegd: iets niet helemaal mooi aan je vinden) maar dat BOEIT hem niet omdat ie voor jou GEKOZEN heeft... hij kiest als het goed is voornamelijk voor je innerlijk en daar zit het uiterlijk BIJ! dussss het lijkt me dat je het zo beter zegt.

on topic: ik ben zelf ook onzeker over m'n lichaam, ik denk dat je pas naar bed met je vriend moet gaan als je hem helemaal vertrouwt, en het dus ook niet erg vindt als hij de minder mooie delen van jouw lichaam ziet.

[Dit bericht is aangepast door miep (26-01-2002).]
Oud 27-01-2002, 08:33
BlackMystery
BlackMystery is offline
dat kan
ik ben daar het levende bewijs van
ik kijk gewoon niet naar mezelf als ik iets doe met iemand
vind mezelf lelijk
dus tjah
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
~UkKiE~ schreef:
kijk maar naar mij...

Als ik naar jou kijk zie ik een beeldschoon meisje, die alleen zelf nog door moet krijgen hoe mooi ze is.....

En over mezelf: ik ben niet onzeker over mezelf. Ik vind mezelf net iets onder gemiddeld qua uiterlijk en ik ben er tevreden mee.
Oud 27-01-2002, 21:21
Gwen.
Gwen. is offline
Juah, het kan absoluut wel.
Oud 28-01-2002, 13:19
kizzy
kizzy is offline
in 't begin kon ik me ook niet echt laten gaan omdat ik me druk maakte als het nie op viel dat ik een dikke buik had oid
nu vertrouw ik me vriend voor 100% en ik kan me nu helemaal laten gaan.. bij hem ben ik niet meer onzeker.. bij anderen wel btw..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:28
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik ben ook echt super onzeker over me lichaam heb vroeger ook aan de afslank pillen enzo gezeten dat is nu afgelopen, maar zo onzeker ben ik er dus over, maar toch heeft me dat nooit van sex afgehouden ik voel me super op me gemak bij me vriend, ik ben dan ook al bijna 1 jaar met em samen, maar bij de eerste keer was het ook niet zo van ohhhw ik hoop dat het helemaal donker is ofzo, best raar, maar ben er wel blij over!!
Oud 29-01-2002, 16:02
Verwijderd
ik was/ben ook onzeker maar mijn vriend vond mn lichaam mooi en zei dat ook en liet het merken dus dan ga je je vanzelf wel iets beter voelen. in het begin had ik soms nog wel moeite met naakt zijn of zelfs alleen mn buik laten zien ofzo, maar nu heb ik er totaal geen moeite mee, ik ben nog steeds wel onzeker, maar toch kan ik het wel bij hem want bij hem voelt het gewoon goed, hoef me nergens zorgen over te maken want hij vind het mooi.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 19:50
Verwijderd
1 van de redenen dat ik nog niet veel verder ben gegaan dan zoenen is hoe dmn onzeker ik ben over m'n lichaam. Het zou zó veel makkelijker zijn allemaal als ik een mooi lichaam had. Ik vraag me duzz idd af hoe ik in vredesnaam ooit van sex kan genieten als ik heel de tijd zo onzeker ben....
Maarjah tis niet anders, ik ga echt nix verbouwen aan m'n lichaam ofzow, ze moeten me maar nemen zoals ik ben...

xxx

Alicia

owja opvallend is dat ik over sommige dingen echt never nooit onzeker was,(bijv. borsten) tot het moment kwam dat m'n vriendje eraan zat. Nu loop ik er de hele tijd maar aan te denken....damned ik ben er echt zooooooow onzeker van geworden

ow ik zat ff jullie reply's nog te lezen, dan staat er "je vriend heeft toch voor jou gekozen duzz ook voor je lichaam".
Maar je lichaam ziet er met kleren aan toch heel anders uit......wat als hij nog gigantisch afknapt als ie me naakt ziet? Daar heeft hij niet voor gekozen want hij kan nu nog niet weten hoe ik er dan uitzie, hij kan alleen maar bijv. vermoeden van: "ow met kleren aan heeft ze een lekker figuurtje, nou dan zal het ook wel zo zijn." Maar het kan dan alleen maar tegenvallen voor hem!!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 19:58
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
EMINEM17 schreef:
ja ben ik wel mee eens ja dat gebeurt te vaak..jammer genoeg

Oud 04-02-2002, 20:08
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Ik zou zo zeggen : je kan jezelf alleen maar geven als je ejzelf graag ziet, en aan je partner kan zien dat hij je graag ziet en mooi vindt. Ik heb ook met een paar meisjes gevreen die zo over zichzelf dachten, en dat 'voel' je ook wel... ze geven zich niet echt helemaal, zijn onzeker, doen miner uit zichzelf uit onzekerheid... En in dat geval heb ik liever dat ze eerst inziet dat ik haar echt mooi vind, en vrede vind met hoe ze is, dan dat ze gewoon met mij seks heeft omdat ze denkt dat ze me daar mee pleziert, want zo kan ik ook niet ten volle genieten.

Ik weet ook niet altijd aan wat het ligt, en hoe het verholpen kan worden, ligt bij iedereen anders - van nog niet klaar zijn tot zaken uit verleden die eerst verwerkt moeten worden...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:06
blackwitch
blackwitch is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Ik zou zo zeggen : je kan jezelf alleen maar geven als je ejzelf graag ziet, en aan je partner kan zien dat hij je graag ziet en mooi vindt. Ik heb ook met een paar meisjes gevreen die zo over zichzelf dachten, en dat 'voel' je ook wel... ze geven zich niet echt helemaal, zijn onzeker, doen miner uit zichzelf uit onzekerheid... En in dat geval heb ik liever dat ze eerst inziet dat ik haar echt mooi vind, en vrede vind met hoe ze is, dan dat ze gewoon met mij seks heeft omdat ze denkt dat ze me daar mee pleziert, want zo kan ik ook niet ten volle genieten.

Ik weet ook niet altijd aan wat het ligt, en hoe het verholpen kan worden, ligt bij iedereen anders - van nog niet klaar zijn tot zaken uit verleden die eerst verwerkt moeten worden...
ik wil hier eens even REAGEREN op meisjes die zo positief doen over hij heeft je toch gekozen en je bent samen met hem oomdat hij je mooi vind en een lekker ding vind. hij vind je lichaam dus ook mooi. dat meisje is onzeker oke! en misschien heeft ze ook alle recht. misschien is ze onzeker omdat ze te kleine borsten heeft ok niet druk over maken dat heeft hij namelijk allang gezien. maar misschien heeft ze streepjes of misschien wel puisten of andere uitslag op haar kont of ergens anders wat haar vriend nog niet gezien heeft. dus dan blijft ze nog onzeker want daar heeft die vriend van haar, der niet om gekozen!!!!!!

Oud 06-02-2002, 17:31
Verwijderd
Ik heb ook iets waarvoor ik me erg voor schaam en dat je dus niet ziet als je geen sex met me hebt ofzo (iets bij mn geslachtsdeel, geen verdere details) maar dat heb ik na een tijdje (toen we verder wilden gaan) aan hem vertelt en hij deed er absoluut niet moeilijk over, heel geruststellend. Heeft er gewoon naar gekeken en nu denk ik er nooit meer aan als we sex hebben. Ik denk dat je je vriend gewoon heel erg moet vertrouwen (zoiezo als je intem bent) en dan kan je het gewoon vertellen en als ie echt van je houdt laat ie je voor zoiets echt niet ineens vallen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:36
Verwijderd
Citaat:
blackwitch schreef:
ik wil hier eens even REAGEREN op meisjes die zo positief doen over hij heeft je toch gekozen en je bent samen met hem oomdat hij je mooi vind en een lekker ding vind. hij vind je lichaam dus ook mooi. dat meisje is onzeker oke! en misschien heeft ze ook alle recht. misschien is ze onzeker omdat ze te kleine borsten heeft ok niet druk over maken dat heeft hij namelijk allang gezien. maar misschien heeft ze streepjes of misschien wel puisten of andere uitslag op haar kont of ergens anders wat haar vriend nog niet gezien heeft. dus dan blijft ze nog onzeker want daar heeft die vriend van haar, der niet om gekozen!!!!!!

ja zoiets bedoelde ik daarnet dus ook....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten