![]() |
||
Citaat:
![]() dan kan je toch net zogoed naar de hoeren gaan.... ut gaat erom met wie je ut doet....
|
![]() |
ook jongens kunnen onzeker zijn hoor,
alleen die kunnen meestal niet normaal reageren op zo'n topic. maar ik ben niet echt onzeker over mijn lichaam, maar toch in zekere zin vind ik het niet fijn als een vriendin mij over plekjes heen wrijft of zoent waar ik niet te vreden over ben. maar ik denk charm girl dat als je een maal goede sex hebt gehad dan trek je je er niets meer van aan. oke? bas |
![]() |
||
Citaat:
Grtz, F |
![]() |
|
Dit is misschien een beetje offtopic, maar het heeft er indirect mee te maken..jongens zijn vaker onzeker dan het lijkt. Dat heeft niet ieder meisje door, en daar hoor je ze niet zo over. Ik weet niet precies wat ik moet zeggen als ik merk dat F onzeker is, ik zeg dan maar eens extra dat ie knap is of lief, of dat ik van hem houd...tja..ik weet niet hoe ik hem daaraf kan helpen. Trouwens, hij heeft mij er wel afgeholpen, bijna helemaal
![]()
||
Citaat:
![]() Grtz, F |
![]() |
|
![]() |
bwa..hebbekik ook een jaar verkeerd met de wetenchap da mijn lief mij nie schoon vond, da is toch erger dan uzelf lelijk vinden vinnek,
maar normaal zal u leif u wel eel mooi vinden, concentreer u der dan gewoon op da het iets speciaals is en da het voor ijlen beiden iets goed en leuk is da u lief plezier heeft en dattem u volledig wilt en volledig heeft aanvaard, dus ook u lichaam maybe als ge stap per stap ewa meer doet da ge dan van da gevoel gaat afgeraken (toch bij uwe vriend dan)
|
nou, ik ben ook best wel onzeker over mn lichaam. Maar ik heb ook zoiets van: mn vriend houdt van me en dus ook van me lichaam. En dat is zo... Hij geeft me vaak genoeg complimentjes enzo. En om eerlijk te zijn als we eenmaal helemaal in de stemming zijn, denk ik er helemaal niet meer bij na.
Probeer er gewoon niet aan te denken. Je vriend zal je heus niet beledigen of whatever. Hij houdt van je zoals je bent...
||
Citaat:
on topic: ik ben zelf ook onzeker over m'n lichaam, ik denk dat je pas naar bed met je vriend moet gaan als je hem helemaal vertrouwt, en het dus ook niet erg vindt als hij de minder mooie delen van jouw lichaam ziet. ![]() [Dit bericht is aangepast door miep (26-01-2002).]
||
Citaat:
Als ik naar jou kijk zie ik een beeldschoon meisje, die alleen zelf nog door moet krijgen hoe mooi ze is..... En over mezelf: ik ben niet onzeker over mezelf. Ik vind mezelf net iets onder gemiddeld qua uiterlijk en ik ben er tevreden mee.
|
![]() |
Ik ben ook echt super onzeker over me lichaam heb vroeger ook aan de afslank pillen enzo gezeten dat is nu afgelopen, maar zo onzeker ben ik er dus over, maar toch heeft me dat nooit van sex afgehouden ik voel me super op me gemak bij me vriend, ik ben dan ook al bijna 1 jaar met em samen, maar bij de eerste keer was het ook niet zo van ohhhw ik hoop dat het helemaal donker is ofzo, best raar, maar ben er wel blij over!!
|
Verwijderd
|
ik was/ben ook onzeker maar mijn vriend vond mn lichaam mooi en zei dat ook en liet het merken dus dan ga je je vanzelf wel iets beter voelen. in het begin had ik soms nog wel moeite met naakt zijn of zelfs alleen mn buik laten zien ofzo, maar nu heb ik er totaal geen moeite mee, ik ben nog steeds wel onzeker, maar toch kan ik het wel bij hem want bij hem voelt het gewoon goed, hoef me nergens zorgen over te maken want hij vind het mooi.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1 van de redenen dat ik nog niet veel verder ben gegaan dan zoenen is hoe dmn onzeker ik ben over m'n lichaam. Het zou zó veel makkelijker zijn allemaal als ik een mooi lichaam had. Ik vraag me duzz idd af hoe ik in vredesnaam ooit van sex kan genieten als ik heel de tijd zo onzeker ben....
![]() Maarjah tis niet anders, ik ga echt nix verbouwen aan m'n lichaam ofzow, ze moeten me maar nemen zoals ik ben... xxx Alicia owja opvallend is dat ik over sommige dingen echt never nooit onzeker was,(bijv. borsten) tot het moment kwam dat m'n vriendje eraan zat. Nu loop ik er de hele tijd maar aan te denken....damned ik ben er echt zooooooow onzeker van geworden ![]() ow ik zat ff jullie reply's nog te lezen, dan staat er "je vriend heeft toch voor jou gekozen duzz ook voor je lichaam". Maar je lichaam ziet er met kleren aan toch heel anders uit......wat als hij nog gigantisch afknapt als ie me naakt ziet? Daar heeft hij niet voor gekozen want hij kan nu nog niet weten hoe ik er dan uitzie, hij kan alleen maar bijv. vermoeden van: "ow met kleren aan heeft ze een lekker figuurtje, nou dan zal het ook wel zo zijn." Maar het kan dan alleen maar tegenvallen voor hem!!! ![]() |
![]() |
|
Ik zou zo zeggen : je kan jezelf alleen maar geven als je ejzelf graag ziet, en aan je partner kan zien dat hij je graag ziet en mooi vindt. Ik heb ook met een paar meisjes gevreen die zo over zichzelf dachten, en dat 'voel' je ook wel... ze geven zich niet echt helemaal, zijn onzeker, doen miner uit zichzelf uit onzekerheid... En in dat geval heb ik liever dat ze eerst inziet dat ik haar echt mooi vind, en vrede vind met hoe ze is, dan dat ze gewoon met mij seks heeft omdat ze denkt dat ze me daar mee pleziert, want zo kan ik ook niet ten volle genieten.
Ik weet ook niet altijd aan wat het ligt, en hoe het verholpen kan worden, ligt bij iedereen anders - van nog niet klaar zijn tot zaken uit verleden die eerst verwerkt moeten worden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb ook iets waarvoor ik me erg voor schaam en dat je dus niet ziet als je geen sex met me hebt ofzo (iets bij mn geslachtsdeel, geen verdere details) maar dat heb ik na een tijdje (toen we verder wilden gaan) aan hem vertelt en hij deed er absoluut niet moeilijk over, heel geruststellend. Heeft er gewoon naar gekeken en nu denk ik er nooit meer aan als we sex hebben. Ik denk dat je je vriend gewoon heel erg moet vertrouwen (zoiezo als je intem bent) en dan kan je het gewoon vertellen en als ie echt van je houdt laat ie je voor zoiets echt niet ineens vallen ofzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |