Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 08:15
a_bonneur
a_bonneur is offline
wat vinden jullie. mijn vriendin mag nog niet aan de pil van dr ouder maar we gaan wel met elkaar naar bed. is het condoom veilig genoeg?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 08:26
Verwijderd
het is zolang het niet kapot gaat veilig,maar de pil en condoom is het veiligst.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 08:37
Kennedy
Kennedy is offline
ze mag niet aan de pil? mag ze wel zwanger worden van d'r ouders? ... gewoon naar de huisarts gaan en de pil vragen. hij mag niks tegen d'r ouders zeggen.

maar je vraag...tja op zich is een condoom redelijk veilig...als er niks misgaat. pil erbij is altijd beter natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 10:47
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Kennedy schreef:
ze mag niet aan de pil? mag ze wel zwanger worden van d'r ouders? ... gewoon naar de huisarts gaan en de pil vragen. hij mag niks tegen d'r ouders zeggen.

Ik héb zoon vermoeden dat het feit dat ze niet aan de pil mag betekend dat haar ouders niet willen dat ze überhaupt met iemand naar bed gaat...

maar on.
mijn vriendin en ik gebruiken ook alleen condooms, zij kán nog niet aan de pil omdat er een genetisch onderzoek loopt, dus we moeten we huh
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:32
van8 girl
van8 girl is offline
Goede vraag, ik ben wel aan de pil maar de diane pil beschermd die ook? ik heb em omdat ik altijd erg last had van mijn menstruatie xxxx
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:50
a_bonneur
a_bonneur is offline
Ik héb zoon vermoeden dat het feit dat ze niet aan de pil mag betekend dat haar ouders niet willen dat ze überhaupt met iemand naar bed gaat...

maar on.
mijn vriendin en ik gebruiken ook alleen condooms, zij kán nog niet aan de pil omdat er een genetisch onderzoek loopt, dus we moeten we huh

maar jij hebt er dus nog nooit een probleem mee gehad. [dat ze zwanger raakte ofzo?]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:02
Verwijderd
Nou ik mag ook nie aan de pil...stomme ouwelui...maar jah...ik hoop zelf dat condoom ook wel genoeg is..anders krijg ik een probleempie...ooit..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:36
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
ja dat snap ik ook wel. mijn reactie was ook erg cynisch bedoeld omdat ik echt een enorme hekel heb aan ouders die zo ontzettend dom en naïef denken. oh we verbieden d'r gewoon om aan de pil te gaan...dan zal ze vast ook niet gaan vrijen DUH!!

[Dit bericht is aangepast door Kennedy (05-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:07
FB
FB is offline
Dit wou ik ook net gaan vragen.

Maar het kan dus wel gewoon?

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 22:17
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
a_bonneur schreef:
maar jij hebt er dus nog nooit een probleem mee gehad. [dat ze zwanger raakte ofzo?]
ze is nooit zwanger geraakt, en ik ben er ook niet bang voor nee. Als je telkens met die angst aan het sexen slaat tjah dan is er ook geen lol meer aan nietwaar?
Heb vertrouwen in de middelen die je gebruikt, ik bedoel, je laat toch ook niet de auto staan omdat je de kans loopt dat je doodgereden wordt door een ander?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 11:53
my baby
my baby is offline
hebben jullie nog andere aanraders dan alleen het condoom (voor extra veiligheid)
bv uittellen+condoom+zaaddodend middel?

kus my baby

PS I love my boyfriend!!!
Oud 06-02-2002, 11:55
FB
FB is offline
De condooms die ik heb (nog niet gebruikt) hebben ook zaaddodend glijmiddel, dus dat lijkt me bij elkaar wel genoeg bescherming.

Grtz,
FB
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 12:01
a_bonneur
a_bonneur is offline
ik heb het namelijk al een paar keer gedaan met mijn vriendin. maar toen is het een keer mis gegaan. daarom willen we nu voorzichtiger zijn.

uittellen, zaaddodend middel en condoom zou toch wel genoeg moeten zijn?

[ik ook van jou eef]
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 12:10
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
andere opties: pessarium, geheel onthouding
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:12
Piccola
Piccola is offline
Ik ben aan de pil en we gebruiken daarbij ook een condoom! Gewoon voor de zekerheid!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 16:55
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
in het begin had ik ook de pil niet en er is nog nooit wat gebeurd. nu ik de pil heb doen we het zonder condoom maar in het begin wilde ik dat wel mar nu niet meer
het kan gewoon zonder als je maar wel vorzichtig bent en dat er niet perongeluk er in de buurt komt
Oud 07-02-2002, 17:17
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Condooms zijn op zich veilig maar kunnen scheuren (ik kan het weten ) dat is super klote

Regels voor berichten