Advertentie | |
|
![]() |
|
HEb je wel eens op GameFaqs.com gekeken (forum's) daar doen ze dat ook, maar dar zijn er wel mensen 24/7... en dan is t echtleuk , dan stelt de ene een braag en antwoorden de anderen.... maar wie hier als eerste het goede antwoord geeft krijgt de ster... (en ik wete niet hoe ik precies zo ee nsite mote maken, ZONDER frontpage... want die crashed... elke keer)...
maar het Goede antwoord is nog niet gegeven....
|
Ok, zo doen we het, maar wat als diegene het goede antwoord niet weet, maar toch de vraag stelt???
En je kan altijd nog "bronnen" gebruiken *hint hint* op mijn vraag dus: V1: Wanneer is Nintendo ontstaan? (jaartaal in 4 cijfers)
|
GEVONDEN!!
1889... Fusajiro Yamauchi richt Nintendo Koppai op. Nintendo maakt dan alleen nog maar speelkaarten,hanafunda genaamd. http://www.kinderlines.nl/homepages/...nnintendo.html
||
Citaat:
In een undead campaign van Warcraft III lopen 2 NPC's elkaars hersens in te slaan. Welke film heeft hiervoor als inspiratiebron gediend? En wat zijn de namen van de 2 NPC's?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enneh, over de 2e vraag: 2 NPC's in een Undead Campaign? Heb alle missies al gespeeld van de Undead, maar geen twee NPC's gezien die elkaar de hersens in slaan... |
![]() |
||
Citaat:
Meer tips geef ik nie ![]()
|
![]() |
kijk hier voor meer vragen http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=233597
|
![]() |
|
hee diamondvoodoo, reclame
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij jouw vraag zet ik echter grote vraagtekens neer...
|
Ik ben de opzetter van dit topic dus ik mag vragen stellen wanneer ik dat wil
![]() en volgens mij (denk ik iig) is het antwoord van KrizzZzZZzzjE : P niet goed, het heeft in de PU gestaan...., ok ik maak wat makkelijker, dit jaar was t nog
Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 17:49. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|