Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2001, 15:03
myrte
myrte is offline
Heey ik heb nogal wat last van haren op me arm.Ik heb gehoord dat het niet goed is om ze eraf te scheren.
heeft iemand een goed advies of een tip om iets tegen haren op je armen te doen.

alvast heeeel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 15:14
Balance
Balance is offline
hoi, ik heb daar zelf ook onwijs last van, maar ik zou het als ik jou was echt nooit scheren!!!
eerst zat ik er ook nogal mee, maar toen mijn vrienden zeiden 'nou lekker boeiend, daar kan jij toch ook niks aan doen?' vonk het een heel stuk minder erg... gewoon proberen niet te veel van aan te trekken joh! en er zijn veel ergere dingen om te hebben hoor!
Oud 07-12-2001, 16:46
A loved one
A loved one is offline
Als je je meer drukmaakt om de donkere kleur, zou ik ze bleken, maar als het toch al lichte haartjes zijn, kun je het harsen.

Love
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 09:41
Passoa
Passoa is offline
Keb d'r ook 'n bietje last van. Maar je moet ze dus zeker niet scheren. Bleken is handiger. Nou ja, niet perse makkelijker, maar dus wel beter.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 10:31
Bekkie
Bekkie is offline
ik ken zoveel lui die het wegscheren en doe het zelf nu ook
Lekker glad ...1 ding het is niet slecht maar't komt terug duzzzzzz je moet't bijhouden.. ongeveer 1keer in de 3weken duzzzzzzz dat valt reuze mee... vind ik dan!

Ik vind't gewoon lelijk staan daarom doe ik ut maar jah in de winter ziet toch weinigen het maar wel als ik uizou gaan of gymen ..vooral in de zomerzzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 18:12
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
sweet schreef:
ik vin het egt onzin om ook je armen te ontharen! bikinilijn, benen oksels OK! maar ergens moet het ophouden vin ik! anders kan je je beter meteen kaalplukken! iedereen heeft het! mensen ergeren zich er heus niet aan ofzo!!! als je nou egt overbehaard bent, gewoon onder de zonnebank! worden ze lichter van!!!!
Dimmen met die uitroeptekens!!! Maar je hebt 100% gelijk in wat je zegt (!!!!!)
Oud 09-12-2001, 21:17
Go
Go is offline
Nou het is zo dat als je dat haar er weg haald, het ook weer snel weer terug komt en dan uiteindelijk langer wordt dan voorheen. Dus ik raad het je af. Maar armhaar is overigens heel normaal hoor
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 22:33
Yora
Citaat:
sweet schreef:
o ja.... sorry, da's een beetje een tik. Zal t proberen.
hehe mij persoonlijk maakt het niks uit hoor
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 15:31
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik kijk wel waar mensen zich allemaal druk over kunnen maken ... mij zou dus NIEMAND zo ver krijgen om de haren op mn armen te gaan scheren ... want dan doe ik 's ochtend echt nix anders dan scheren ! Benen, down there enzow snap ik nog wel, maar op de armen ... Besides, het is normaal.
Oud 10-12-2001, 17:31
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
ik heb het ook wel veel maar ik scheer het niet ofzo, dat vind ik een beetje 'te'
en dan blijf je bezig
in het begin misschien 1x in de maand maar zo begint het bij je benen ook, en dan krijg je van die stekelarmen!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 09:22
A loved one
A loved one is offline
Oké. Update voor de grote armhaartjes-verwijdering.
Ik heb gisteren waterstofperoxide (3%) gekocht bij de Kruidvat: niet doen. Dat spul werkt niet. Om het te bleken, heb je op z'n minst 30% nodig, dat krijg je alleen bij de apotheek.

Dus ik ga zo snel mogelijk naar de apotheek, en als ze me het daar niet willen geven, kan ik het altijd nog harsen.

Love
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten