![]() |
|
![]() |
Je stelt geen domme vragen, ik misschien wel, maar heb je dan ook nog nooit je oksels of benen geschoren?
Ik koop altijd zelf mijn scheermesjes, kun je gewoon bij kruidvat of etos doen, kost een paar euro. Als je het prettig vindt, kun je ook nog scheerschuim erbij kopen, dan worden de haartjes wat soepeler, dat scheert prettiger. Over hoe je moet scheren, bedoel je daarmee of andere meisjes nog wat 'laten staan', of in welke richting je moet scheren? Om even op beide antwoord te geven. Je moet zelf weten hoeveel en of je iets laat staan, ik laat altijd wel iets staan, maar veel meisjes doen dat ook niet. Probeer eens uit wat jij mooi en prettig vindt, het groeit vanzelf (helaas) wel weer aan. Over de richting, mijn haartjes zijn heel stug, als ik van onder naar boven (tegen de haartjes in) scheer, dan gaat dat ontzettend bloeden, maar dat verschilt per persoon. Probeer het dus allemaal gewoon maar eens uit. succes! Ragel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
als je het nou heel kort knpi zodat het er netjes en niet laat ik zo zeggen vies uit ziet dan is het toch ook geen ramp toch??
want ik doe me eigen altijd onwijs veel pijn al wil ik het scheren...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() damn méén je dat nou? ik wil eigenlijk weleens weten wat jongens liever hebben: 1) helemaal niet geschoren/onthaard whatever 2) streepje 3) alles weg (en als er hier niet genoeg reacties komen dan ehhh open ik er over een tijdje zelf een topic over ![]() maargoed over mezelf, ik word echt panisch bij het idee m'n schaamhaar te scheren met zo'n mesje, dat durf ik echt alleen bij m'n benen, m'n oksels doe ik al elektrisch.....ik bedoel weet je hoe dat gaat bloeden als je je schaamhaar met zo'n mesje scheert en t gaat fout (geen ervaring mee, maar er komen echt enge gedachten in me op, damn...). iig, (damn wat lul ik weer veel sorry ![]() sinds de zomervakantie heb ik harsen uitgevonden. De perfecte oplossing. Daarmee krijg je het gewoon netjes in een streepje,geen huidirritatie (daarvoor gebruikte ik ontharingscreme, nou dat was echt niet grappig meer ![]() sorry voor het lange verhaal ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
![]() |
over wat jongens ervan vinden is zo vaak een topic geweest : boeit me echt niet -> kaal en/of bijgehouden voelt prettiger en ziet er mooier uit (naja zo en zo moet t bijgehouden worden) meisjes zijn bijvoorbeeld bang als een jongen ze gaat beffen dat ze stinken ... de ergste geuren komen van (onverzorgd?) schaamhaar af
![]() en ff ontopic : dat epileren lijkt me echt heeel pijnlijk !? en over die onbereikbare plekjes : doe spannend en laat je vriendje je daar op die plekjes waar je niet bij kan scheren ..meisjes vinden t altijd leuk om hun vriendje te scheren (teken van vertrouwen) maar t lijkt me sterk dat t andersom gauw mag ? ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmmm, yah. ik doe gewoon altyd aan de zijkanten. maar bovenaan enzow doet zo zeer.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
schaamhaar scheren SD.creatief | 3 | 22-04-2016 16:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar scheren Godra | 19 | 02-11-2015 18:19 | |
Lichaam & Gezondheid |