Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 16:21
~Shadow~
~Shadow~ is offline
Deze topic is vast al heel vaak geweest, maar ik heb een paar vraagjes.

1) Hoe scheer je schaamhaar? Is het altijd mooier/beter of maakt het niet echt uit?
2) En hoevaak??

Nou ja, alvast bedankt..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:27
MrNobody
MrNobody is offline
Citaat:
~Shadow~ schreef:
2) ...hoevaak??

Vaak genoeg om een lekkere gladde doos te houden. Of heb ik het nou verkeerd?

Oud 30-01-2002, 16:32
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Met een scheermesje, ik scheer het gewoon in een streepje.
Ongeveer om de dag, maar meestal als het nodig is. Bij ons ligt er altijd een scheermesje in de douche, dus als het nodig is pak ik die gewoon.
Oud 30-01-2002, 17:08
Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Bij ons ligt er altijd een scheermesje in de douche, dus als het nodig is pak ik die gewoon.
Sorry dat ik ut zeg, maar ik vind dat niet erg hygiënisch. Ik heb mijn eigen mesjes. Ik gebruik ze maar 2, hooguit 3 keer en als ik ongesteld ben geweest maar 1 keer

ff ontopic:

net wat de anderen zeggen!
Oud 30-01-2002, 18:54
~Shadow~
~Shadow~ is offline
Doet dat dan geen zeer? En uhm..Moet ik dan maar gewoon tegen mijn moeder zeggen dat ik mn schaamhaar wil scheren, of ze even een scheermesje voor me haalt? Dat lijkt me niet echt iets.. Hoe doen jullie dat?

(Sorry als ik domme vragen stel..)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:14
ragel
ragel is offline
Je stelt geen domme vragen, ik misschien wel, maar heb je dan ook nog nooit je oksels of benen geschoren?
Ik koop altijd zelf mijn scheermesjes, kun je gewoon bij kruidvat of etos doen, kost een paar euro. Als je het prettig vindt, kun je ook nog scheerschuim erbij kopen, dan worden de haartjes wat soepeler, dat scheert prettiger.
Over hoe je moet scheren, bedoel je daarmee of andere meisjes nog wat 'laten staan', of in welke richting je moet scheren? Om even op beide antwoord te geven. Je moet zelf weten hoeveel en of je iets laat staan, ik laat altijd wel iets staan, maar veel meisjes doen dat ook niet. Probeer eens uit wat jij mooi en prettig vindt, het groeit vanzelf (helaas) wel weer aan.
Over de richting, mijn haartjes zijn heel stug, als ik van onder naar boven (tegen de haartjes in) scheer, dan gaat dat ontzettend bloeden, maar dat verschilt per persoon.
Probeer het dus allemaal gewoon maar eens uit.

succes!

Ragel
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:17
~Shadow~
~Shadow~ is offline
Citaat:
ragel schreef:
Je stelt geen domme vragen, ik misschien wel, maar heb je dan ook nog nooit je oksels of benen geschoren?
Ik koop altijd zelf mijn scheermesjes, kun je gewoon bij kruidvat of etos doen, kost een paar euro. Als je het prettig vindt, kun je ook nog scheerschuim erbij kopen, dan worden de haartjes wat soepeler, dat scheert prettiger.
Over hoe je moet scheren, bedoel je daarmee of andere meisjes nog wat 'laten staan', of in welke richting je moet scheren? Om even op beide antwoord te geven. Je moet zelf weten hoeveel en of je iets laat staan, ik laat altijd wel iets staan, maar veel meisjes doen dat ook niet. Probeer eens uit wat jij mooi en prettig vindt, het groeit vanzelf (helaas) wel weer aan.
Over de richting, mijn haartjes zijn heel stug, als ik van onder naar boven (tegen de haartjes in) scheer, dan gaat dat ontzettend bloeden, maar dat verschilt per persoon.
Probeer het dus allemaal gewoon maar eens uit.

succes!

Ragel
Jawel, ik heb mn oksels wel geschoren. Maar we hebben zo'n elektrisch ding, en ik neem niet aan dat dat ook geschikt is voor schaamhaar? In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:25
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik epileer. Je bent wel iets langer bezig maar je krijgt tenminste geen stoppeltjes maar nieuw haartjes. Is gezonder en die haartjes prikken niet.
Oud 31-01-2002, 10:37
broed
broed is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik epileer. Je bent wel iets langer bezig maar je krijgt tenminste geen stoppeltjes maar nieuw haartjes. Is gezonder en die haartjes prikken niet.
stoppels zijn irri
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 10:49
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Men neme, 1 tondeuse, men stelle hem af op 2 mm en scheren maar...
Oud 31-01-2002, 11:09
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

Met een epileerapparaat ? Doet dat niet onwijs PIJN??

Oud 31-01-2002, 11:14
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
~Shadow~ schreef:
Doet dat dan geen zeer? En uhm..Moet ik dan maar gewoon tegen mijn moeder zeggen dat ik mn schaamhaar wil scheren, of ze even een scheermesje voor me haalt? Dat lijkt me niet echt iets.. Hoe doen jullie dat?

(Sorry als ik domme vragen stel..)
Eeuh door met een protemonnee met een paar centen erin naar de dichtbijzijnde supermarkt te lopen en wat mesjes te kopen?

Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 12:57
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Met een epileerapparaat ? Doet dat niet onwijs PIJN??

Nee. Nouja, je moet wel de huid strak tekken bij wijze van spreken.

Oud 31-01-2002, 12:57
blue_angel
blue_angel is offline
als je het nou heel kort knpi zodat het er netjes en niet laat ik zo zeggen vies uit ziet dan is het toch ook geen ramp toch??

want ik doe me eigen altijd onwijs veel pijn al wil ik het scheren...
Oud 05-02-2002, 14:53
van8 girl
van8 girl is offline
scheren op boven aan is geen probleem maar ik heb ook wel wat haartjes tussen mijn benen daar kan ik echt niet bij ?? juliie niet ?????????
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 00:33
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
van8 girl schreef:
scheren op boven aan is geen probleem maar ik heb ook wel wat haartjes tussen mijn benen daar kan ik echt niet bij ?? juliie niet ?????????
Ik heb zoon vermoeden dat je het eens niet staand maar zittend moet proberen, want je kunt mij niet wijsmaken dat je, als je zit en je benen kunt spreiden, niet alles scheren kan...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 13:34
CazaNoVa
CazaNoVa is offline
Gewoon je haren laten groeien en staan, een lekkere behaarde vulva kan nooit kwaad!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:56
blackwitch
blackwitch is offline
Citaat:
CazaNoVa schreef:
Gewoon je haren laten groeien en staan, een lekkere behaarde vulva kan nooit kwaad!
IEHHHH NIET LATEN STAAN. WAT JE OOK DOET NIET LATEN STAAN. BIJ MIJ DOET HET OOK WEL PIJN EN GAAT HET OOK BLOEDEN MAAR DAT GAAT VANZELF WEL WEER OVER. ALS IK 1 DING VATSIG IS ALS JE BIJVOORBEELD IN DE ZOMER IN HET ZWEMBAD BENT EN ER GAAT ZO'N MENS NAAST JE UIT HET WATER EN JE ZIET ALLE HAREN ER ONDER UIT KOMEN!!!!DAT IS TOCH GEWOON RANZIGGGGG

Oud 07-02-2002, 16:54
blue_angel
blue_angel is offline
het klopt wel; dat je noooooit overal bij kan maarja als de erst wel kort is dan is het toch geen probleem
Oud 08-02-2002, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Jan Ronner schreef:
Nee niet scheren ik hou wel van lekker behaard oerwoud

dus let op me woorden:

let it be, and let it Grow !
Fuck the Future !
ROFL

damn méén je dat nou?
ik wil eigenlijk weleens weten wat jongens liever hebben:
1) helemaal niet geschoren/onthaard whatever
2) streepje
3) alles weg

(en als er hier niet genoeg reacties komen dan ehhh open ik er over een tijdje zelf een topic over I wanna know!)

maargoed over mezelf, ik word echt panisch bij het idee m'n schaamhaar te scheren met zo'n mesje, dat durf ik echt alleen bij m'n benen, m'n oksels doe ik al elektrisch.....ik bedoel weet je hoe dat gaat bloeden als je je schaamhaar met zo'n mesje scheert en t gaat fout (geen ervaring mee, maar er komen echt enge gedachten in me op, damn...).

iig, (damn wat lul ik weer veel sorry )
sinds de zomervakantie heb ik harsen uitgevonden. De perfecte oplossing. Daarmee krijg je het gewoon netjes in een streepje,geen huidirritatie (daarvoor gebruikte ik ontharingscreme, nou dat was echt niet grappig meer ).

sorry voor het lange verhaal

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 08:49
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
over wat jongens ervan vinden is zo vaak een topic geweest : boeit me echt niet -> kaal en/of bijgehouden voelt prettiger en ziet er mooier uit (naja zo en zo moet t bijgehouden worden) meisjes zijn bijvoorbeeld bang als een jongen ze gaat beffen dat ze stinken ... de ergste geuren komen van (onverzorgd?) schaamhaar af de vagina zelf valt mee qua geur (soms ruik je niks , soms de zelfde geur die je na sex ruikt ongeveer)

en ff ontopic :
dat epileren lijkt me echt heeel pijnlijk !?

en over die onbereikbare plekjes :
doe spannend en laat je vriendje je daar op die plekjes waar je niet bij kan scheren ..meisjes vinden t altijd leuk om hun vriendje te scheren (teken van vertrouwen) maar t lijkt me sterk dat t andersom gauw mag ? maar hij zal heus wel voorzichtig zijn en na een tijdje weet ie beetje hoe t moet (denkik .. zelf nog nooit gedaan)
Oud 10-02-2002, 03:29
Verwijderd
Hmmmm, yah. ik doe gewoon altyd aan de zijkanten. maar bovenaan enzow doet zo zeer. ik zorg gewoondat de rest niet te lang wordt. maar doe je dat epileren dan met epileerapparaat? autsj. Ik gebruik trouwens wel scheerschuim maar het gaat toch nog bloeden, en stoppels jeuken... iemand tips nog verder?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten