Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 20:31
Verwijderd
Hee mensen

In het dagelijkse leven ben ik jongen met veel ( lees : erg veel ) energie, en dat uit ik ook

Dus bij mijn vrienden ben ik gewoon lekker druk, MAAR bij mijn vriendin ben ik altijd heel rustig, ben trouwens niet een of andere debiel als ik niet bij haar ben.

Maar jongens en meisjes,hoe zit het bij jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2002, 20:38
Loezzel
Loezzel is offline
Bij mijn vriend ben ik zoals ik ben. Dat betekent dat ik serieus op zijn tijd ben als het moet. Bijvoorbeeld als er iets is waarover we moeten praten, of als er iets ergs gebeurd is. Maar meestal ben ik gek. Daarmee bedoel ik "gezond gek". Met mijn vriend maak ik altijd grapjes, we plagen elkaar en proberen elkaar aan het lachen te maken. Jezelf zijn is het fijnste wat er is.

Ik heb een tijd gehad waarin ik vriendjes had waarbij ik niet mezelf was. Ik paste me aan hem aan, omdat ik bang was dat hij me anders stom zou vinden. Maar dat houdt naar mijn idee niemand zijn hele leven vol. Daarom ben ik bij mijn vriend zoals ik ben. En dat bevalt goed!

Dus als jij lekker energiek ben, uit je dan ook zo, maar ben rustig op de tijden waarop dat moet...
Oud 07-10-2002, 20:38
punkyfish
punkyfish is offline
Heeft mijn vriend ook.
Oud 07-10-2002, 20:40
Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb momenten waarop mensen mij vragen of ik ADHD ben; maar bij bepaalde mensen ben ik bijzonder kalm en rustig. Ligt er dus een beetje aan wat mijn mening over jou is hoe ik me gedraag.
Oud 07-10-2002, 20:45
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Heb ik ook... Bij sommige mensen ben ik gewoon altijd hyper en bij andere mensen kan ik heel rustig zijn... Ligt er een btje aan je hebt mensen die rust uitstralen. Of als iemand heel druk is, dan wordt ik rustig want dan vraag ik me af of ik de hele dag zo loop te springen Maar meestal ben ik op de goede momenten rustig

Kuzzje IK
Oud 07-10-2002, 20:52
ABrules
ABrules is offline
nou ja heb dan geen vriendin ofzo waar ik anders tegen kan doen dan bij mijn vriendengroep ofzo... maar goed... nogal energie en dat wil zich niet echt uiten door drukte maar meer door aansporing... enzo... tja en een beetje grappen enzo.. ja eigenlijk wel druk, hoewel ik toch ook gewoon rustig ben mmmz, nou ja... ik zit vol energie, en probeer die te uiten door gewoon iets met me maten te gaan doen enzo... druk zou ik het niet noemen maar meer energiek...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 20:54
PardonMe
PardonMe is offline
Over het algemeen ben ik best een rustig iemand.. Op zn tijd natuurlijk ook heel druk, maar zeker als het echt nodig is kan ik goed serieus zijn!

Bij mijn vriend ben ik gewoon mijzelf, het heeft geen zin om me als een ander voor te doen, vroeg of laat merkt een ander dat toch, en dat kan denk ik alleen maar nadelig aflopen..
Ik ben dus lekker mezelf, en mijn vriend is daar te vreden mee

Je gaat ook met iemand juist om wie hij IS.. Als je er achteraf achter komt dat hij zich heel anders voordoet dan dat hij werkelijk is, dan voel je je toch er bedrogen lijkt mij.. voor mij zou het dan toch echt einde verhaal zijn..

Mjah dwaalt een beetje af van jou onderwerp..
Maar goed, ik ben over het algemeen dus vrij rustig en dat ben ik bij mijn vriend ook..
Natuurlijk ook wel eens wat drukker, maarja halloooo kan ook niet altijd serieuse eef zijn he??
Nee hoor, ben gewoon lekker mezelf, plezier maken enzo, maar weten wanneer serieus te zijn.. wel een goede balans denk ik
Oud 07-10-2002, 22:02
Verwijderd
Als ik een meisje leuk vind, ben ik in de omgang met haar heel zacht (irl). Ik krijg geen scheldwoord over mijn tong, kan over niks echt kwaad worden, wil niet slecht overkomen enzovoorts..

Dat terwijl ik anders bestwel tekeer kan gaan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 09:23
Verwijderd
op school enzo ben ik wel vaak druk en vooral met mensen waarmee ik altijd gewoon heel veel lol hebt en die gewoon geinig zijn, dan lopen we heel de tijd idioot te doen en te lachen enzo.

bij mn vriend kan ik soms ook zo zijn, maar omdat ik weet dat hij meer van rusige mensen houd, hou ik me vaak wel in. wat ook wel weer fijn en goed voor me is, want dan kan ik weer effe tot rust komen van al die rumoerigheid op school..

maar ja, dat betekent niet dat we altijd rustig zijn ofzo hoor, hij doet ook wel vaak gek, en ik ook...ligt aan onze bui...

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 09:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten