Advertentie | |
|
![]() |
|
-Huiswerk maken, staat even heel hoog op mijn lijstje streefdoelen van dit jaar
-Heel veel praten met iedereen, op school veel discusieren -Actievoeren -Kraken -Binnenkort met een aantal mensen een groep beginnen waarin themaavonden uit naar voren moeten komen(valt onder praten) -Uitgaan naar plaatsten waar veel bekenden komen -Af en toe een concert -Bier drinken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb niet echt een leefstijl, ja ik leef gewoon. En ik vind wat ik vind en soms wordt dat bijgesteld.
Verder schrijf ik heel kort over dingen die me irriteren, soms dus mee protesteren (komt niet echt veel voor) en me gewoon boos maken a la manier de youp van 't hek. Bij hem is het show en grappig, bij mij kwaadheid en niet grappig ![]() Dit is nog niet een antwoord op de vraag volgens mij, ik begrijp de vraag niet ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ten eerste leer ik laatste tijd erg veel, maar is nie echt n deel van mn levensstijl,meer noodzakelijk kwaad
2e plek komen dan toch wel mijn vriendin en vrienden, die erg belangrijk voor me zijn...spendeer daar veel tijd mee, en een ander belangijk punt in mn lijfstijl is creativiteit in de zin van muziek (maken/luisteren) en tekenen...klaar |
![]() |
|
tja...als internetterend een levesstijl is
![]() ![]() ik heb veel te weinig interesses en ik ben lui verder is dansen overheersend. tenminste af en toe naar een feestje of concert gaan, dat is waar ik naar uitkijk en af en toe met "creatieve dingen" bezig zijn. mits ik niet te lui ben natuurlijk
|
![]() |
Wat ik zoal doe, nja, niet veel, ben momenteel vaak te moe om ook maar íets uit te voeren, maar dit zijn de belangrijkste dingen:
- school, huiswerk maken; ik ben alvast een beetje vooruit aan het werken zodat ik als ik dadelijk in de winter weer last krijg van stomme dingetjes, niet weer bijna blijf zitten... - werken, oppassen; geld is toch wel belangrijk de laatste tijd. - vriend zien; voor de leukere tijden... - tijd voor mezelf reserveren; lukt niet zo vaak, maar ik houd er van om uitgebreid in bad te gaan, gewoon even ontspannen (warm worden ![]() - nadenken over dingen; moet ook wel eens gebeuren. - schrijven; brieven, héél veel brieven, verhaaltjes, minder gedichten de laatste tijd, zoiets ongeveer.
|
Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag ga ik naar school.
Dinsdag avond toneel Vrijdag middag cafe. Zaterdag kranten lopen En de rest van mijn tijd probeer ik zo sociaal mogelijk in te delen. Bij mijn vriend(en) langs, in de stad rondhangen, bij mijn ouders langs. Het komt er op neer dat ik een druk druk druk druk druk leven heb op het moment.
|
![]() |
-huiswerk en leren(wat me op dit moment ECHT niet lukt
![]() -scouts -lezen(ik ga echt veeel naar de bib ![]() -met vriendjes en vriendinnetjes omgaan(ik moet me wat meer socialer gaan opstellen,heb ik zo het gevoel...) -ook schrijven,in een dagboek van mij en vriendin(hebben we al heel lang,en is soms vere handy ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
- vriendin
- vrienden - veel concerten afstruinen. - momenteel erg bezig een punkfestival te organiseren met wat vrienden en ook om te zorgen dat er weer gelegenheden zijn waar we terecht kunnen. - muziek (luisteren en maken.)
|
dit zijn meer me hobbies
[*]vriendin, vrienden[*]het organiseren van 8-balls steek ik veel tijd en moeite in (http://8ball.fshosting.com)[*] Tekenen en ontwerpen[*] het maken van een RPG-computerspel met een vriend van me[*] concertjes[*] muziek maken en luisteren ik zie veel terug bij anderen hierboven
|
![]() |
DE MUZIEKFREAK
![]() -veel naar vele soorten muziek luisteren -bijna alle muziek die ik hoor vrij uitgebreid analyseren -muziek produceren (drummen, meetikken, meeblehren) -optredens/feesten bezoeken (binnekort ook weer optreden) DE NERD ![]() -participeren in digitaal design/ontwerp -systeembeheer (tsja ...die kutstage ![]()
|
veel luieren
![]()
|
![]() |
Hmm ik heb ook geen echte hobby op het moment, iets waar ik me helemaal voor geef
Maar verder, paardrijden, muziek ( zowel maken als veeeeeeel luisteren ) creatief bezig zijn, filosoferen, vriendjes maken en onderhouden, en natuurlijk school ![]()
|
![]() |
maandag tot en met vrijdag naar school, tot ong. 3 uur gemiddeld (verschilt dus..)
maandag middag toneel. [later in het jaar ook dinsdag en donderdag] maandag avond hockey (conditie) donderdagavond hockey (techniek) zaterdag hockeywedstrijd tussendoor huiswerk ![]() ![]()
|
![]() |
uhmmmm veel muziek luisteren (als het kan overal bij)
vooral alles op mijn tempo doen en me niet zomaar op laten jagen end. (kben absoluut geen stresskip) regelmatig naar wat goede concerten gaan. regelmatig lekker een jointje roken. regelmatig lekker een pilsje nuttigen. en altijd in voor een feestje maakt niet uit waar en waarom hehe
|
Verwijderd
|
-lezen
-tekenen -netten -tv kijken *voelt zich opeens een heel saai persoon* -uitgaan -met vriendinnen kletsen en films kijken -muziek luisteren (en maken, hoewel weinig) -naar school gaan -paardrijden Zoiets? Hmz ben dus een persoon met veel te veel verhalen in haar hoofd en die niets anders kan dan tekenen als ze de mogelijkheid heeft... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik bewaar sowieso alle (nja, bíjna alle) brieven/gesprekken-op-papier, heel koel om terug te lezen, vind ik ![]()
|
![]() - De studentenvereniging ontwijken - Hardnekkig proberen om een 'I dont give a fuck'-houding te behouden - Je er niks van aantrekken als mensen hun nek verdaaien - Je niks aantrekken van opmerkingen - Struikelen over je eigen broek ![]() - Poolen - Als stappen veeel dansen, ook als er niemand danst wordt vervolgd
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|