Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2002, 16:28
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
http://www.geocities.com/playstation2machine/damnz.html

HOE KAN DIT??? Ik kan niet rejecten het bedrag wat de clubs dus bieden moet ik accepteren. Komt dit door het contract of iets dergelijks??
Eerst hersi en nu vd vaart en ze zijn zo goed
help

en wat betekend die zin eigenlijk precies??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2002, 17:46
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik heb gehoord van iemand dat je via het contract kan kijken bij cluases dat dat daarmee heeft te maken....
maar als ik die optie uitzet...krijg ik dan niet het probleem zoals hierboven????

Als je niet snap wat ik bedoel kijk dan AUB even hier, bedankt:
http://www.geocities.com/playstation...e/cluases.html
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 18:26
MeCute1983
MeCute1983 is offline
ik snap het

kijk

je bied iemand een contract aan en ergens staat een bedrag clausule die de speler wilt

als een andere club dit geld biedt ben je de speler zoiezo kwijt, je kan niet weigeren etc

meestal willen spelers dit in hun contract als ze naar een slechtere club gaan (no offense)

wat je voortaan moet doen is die clausule gewoon weg oen.

grtz Naz

edit: op me zus hara account :/

edit2: en als je hem utizet vind hij dat minder fijn ja, dan moet je hem of meer geld bieden of.... naar een andere speler op zoek gaan of hem gewoon unhappy laten worden
Oud 21-10-2002, 20:19
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
bedankt voor je bericht, maar ik heb dat bij Hersi uitgezet en dan gaat hij nadenken over zn contract, en dan krijg je weer bericht van: Hersi agree with contract bla bla bla en dan staat dat clausule er weer.
Bovendien kan ik dat bedrag van die cluasule geval wel opkrikken...en soms niet verlagen dus dat snap ik ook niet helemaal.... als hij naar een slechtere club gaat (bij mij niet het geval ) dan is het toch beter dat hij een lagere transfer heeft....dan kan hij ook weer snelelr bij die club weg.

Maarja zal wel....als iemand boven dat bedrag biedt,ok dan...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 00:06
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
als je club weinig geld heeft....moet je elk aanbod accepteren....dus als je bv Juventus bent..en de waarde van del piero is 88 miljoen.......maar het bedrag is omgezet naar 30 miljoen...en er wordt geboden....kan je niet weigeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten