Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kan misschien een vriendinnen zoekboek actie organiseren.
dan durt het iets minder lang. ![]() maarjah. ik denk dat ik nu gewoon voor nederlands de geheime tuin ga lezen . maar ik wil nog wel heeeeeeeeel graag weten hoe dat boek nou heet want ik zou het graag nog een keer willen lezen.... groetjes van ut zussie van kleine wicca die er tijdens het bericht typen pas achterkwam dat ze op de naam van haar zus is ingelogd ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Euw euw euw! Het lijkt wel een beetje op een boek waar ik een hele tijd gek op ben geweest, over een meisje dat bij haar opa en oma met een trap naar een vriendinnetje kon, en zij en dat vriendinnetje gingen idd wel eens in een huisje in de tuin spelen, en op een gegeven moment kwam ze erachter dat dat meisje uit de vorige eeuw was ofzo. Verder weet ik er niet zoveel meer van, ja die opa en oma hadden een hond en dat meisje ging met haar moeder naar rozenstruiken bij het bos kijken ofzo... En door in oude kranten te lezen kwam ze erachter wie dat vriendinnetje was...
Maar ik weet het ook niet meer... wacht... heette het niet... Die andere trap naar boven ? Weet niet of je die bedoelt... Heb het ff opgezocht, is van Pam Conrad... |
![]() |
|
![]() |
jaaah
het is die andere trap naar boven. voordat ik las dat jij dat boek kende heb ik het op een amsterdamse biebsite gevonden. maar ik denk niet dat ik ut nog leuk vind ![]() want er stond bij dat het voor kinderen tot 12 jaar is. maarjah, ik ben nog geen maand 13 duuussssss. ik ga het iniedergeval nog een keer lezen om weer een beetje dat gevoel terug te krijgen wat ik bij het boek kreeg toen ik 9 ofzo was. iniedergeval bedankt voor jullie reacties!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
*Dringend hulp nodig* Herken jij deze boektekst? toempoesz | 1 | 06-04-2016 14:31 | |
Studeren |
Herken jij deze tekst? *Dringend hulp nodig* toempoesz | 1 | 04-04-2016 19:22 | |
Dringende oproep Nederlands chinees | 3 | 13-03-2004 11:30 | |
verslag gezocht, dringend!!! Hanzel | 2 | 31-03-2003 12:17 | |
Ik zoek een uittreksel!!!! Bocelli_fan | 1 | 04-11-2001 01:26 | |
Dringend! i.v.m. Frans Ansje | 1 | 16-05-2001 20:51 |