![]() |
|
![]() |
bepotelen? LOL
homo's zijn stoer de meeste homo's tonen tenminste emoties en zijn lief iig een groter percentage dan bij de hetero mannen ach vrouwen vallen toch ook vaak op van die androgyne mannen trouwens volgens mij is iedereen bi hoor ik zelf heb niet het idee dat ik ooit verliefd kan worden op een jongen, maar je weet maar nooit... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je wou mij dus ophangen???? In dit geval zou ik jou wegens deze bizarre denkwijze de meest pijnlijke martelingsdood willen geven. Stel je voor: je wordt verliefd op een meisje, zij ook op jou, maar ze verteld je later dat ze bi is, dan zijn jou verliefde gevoelens opeens verdwenen en zou je haar willen ophangen?? |
![]() |
||
Citaat:
|
Niks op tegen. Zowel als ze pot/gay/bi zijn, geen problemo. Het is toch doodgewoon, zelfs bij dieren? Nou, wat zeuren die gasten dan allemaal als ze zeggen dat het onnatuurlijk is... dus Jinx, jij bent echt een jinx (= ongeluksbrenger) maar dan een heel extreem geval. Lazer lekker op, tenzij je grappig wilde zijn, ga dan even het boekje 'leuke grappen voor dummies' kopen.
Ik vind het niet zo prettig als homo's met - mijn inziens - 'slechte' bedoelingen op me afkomen.. maar dat gebeurt gelukkig niet echt vaak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
anders doe je ff niet zo achterlijk. Alz nen homo langs je loopt (dus bij je in de buurt komt, wat jij niet wil) betekent dat niej dat hij iets van je wil. Breng 't iig genuanceerder jah...
||
Verwijderd
|
Citaat:
praat waar hij nix vanaf weet ![]() En een mens kán niet eens iets onnatuurlijks doen want de mens is zélf onderdeel vd natuur dusss. kuzzies Alicia |
![]() |
|
Geen problemen mee, ook nie als ze wat bij me proberen. Dan zeg ik gewoon: "sorry ik ben hetero maar erg bedankt voor het compliment
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij bent ziek...zelfs de oude grieken waren wat dit betreft moderner...tsejsus ik wordt misselijk van je...
|
ben n paar weken geleden te wete gekome da 1 v me vriende homo is, weet ni hoe t komt, ma ineens ga ik daar veel meer mee om in vergelijking met andere jongens!!!! heb der dus helemaal nix tege!! vind t eigelijk wel goed nu n vriend te hebbe die homo is, anders staat het onderwerp toch ver van je af, maar nu is het ineens n stukje van mijn wereld geworden, en ik moet zegge dat ik er tevrede mee ben!!
ciao!! |
![]() |
|
![]() |
Jezus.. wat loopt hier een stelletje achterlijken rond zeg.. ik moet opgehangen worden omdat ik wat met een meisje heb.. k moet bij je uit de buurt blijven omdat ik ook op meiden val.. doe even normaal zeg.. de mensen die bi sexueel zijn hebben over het algemeen wel door of het wederzijds zou kunnen zijn.. dus wees niet bang, IK blijf heus wel bij jullie uit de buurt.. tsss
|
![]() |
|
![]() |
homo's zijn cool!
(diegenen die ik ken althans) Ennuh...wat zei ons Plato'ke ook alweer? Juist: homo's zijn de enige, echte mannen. ( (maja, dan hebben we ut maar ff niet over de vrouwelijke varianten, dat komt nu even minder goed uit ![]()
|
Verwijderd
|
hoe oerdom sommige mensen kunnen reageren als het om homo's of lesbies gaat... ik word er ziek van. ik ben een meisje en ik val op jongens. ga ik dan iederen jongen die ik tegenkom bepotelen en verleiden?? neen. die jongens hebben geen reden om mij te ontwijken. en stel ik ben een meisje en ik val op meisjes. ga ik dan ieder meisje dat ik tegenkom bepotelen en verleiden? neen dus.
gutgutgut... *blue* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor, maar ik vind dit soort opmerkingen en ook zeker die van JinX, getuigen van niet al te veel hersenactiviteit. Als je een beetje nadenkt kun je ook op een subtiele wijze aangeven dat je liever hebt dat iemand wat afstand bewaart en alsnog leuk met elkaar omgaan, ongeacht geaardheid. Over onnatuurlijk gesproken, hoeveel onnatuurlijk gdrag vertoon jij als mens dan wel niet? Ooit zijn we ook in onze blote aarsch op deze aardkloot gezet en dat we nu kleren dragen en onze benen/gezichten scheren lijkt me dus ook niet heel natuurlijk.
|
ik ben zlf bi en neig naar lesbi.
mijn vrienden vinden het prima zolang ik maar gelukkig ben ![]() triest dat sommige mensen het niet kunnen accepteren dat mensen op hetzelfde geslacht kunnen vallen... ik ben juist trots op de mensen die voor hun gevoel uitkomen en zeggen:ik ben bi/homo/lesbi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat is het gebruik van een computer ook. En het bereiden van je eten voor je het opeet. En het bouwen van woningen. Als we allemaal 100% natuurlijk bezig waren dan bouwden we nesten in bomen en aten we verrot vlees en vruchten.
||
Citaat:
Net of iemand zich tot je aangetrokken zou voelen! Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, niemand die in je buurt wil komen.
||
Citaat:
je mag het er best niet mee eens zijn maar je moet andere wel in hun waarde laten ![]() jij bent ook weer zo n hersenloos zielig figuur.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() beetje kortzichtige mensen hier af en toe ![]() Kom dan eens met een GOEDE reden aan waarom homo's niet kunnen , en niet "het is vies" of "als ze maar uit m'n buurt blijven vind ik het best" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom heet jij niet zieke-geest ipv zwartegeest? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Alles wordt hier getolereerd, hier moet een einde aan komen. JinX |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoe sterk is liefde bij jou?? Ik zou het nooit over mijn hart verkrijgen om de persoon waar ik verliefd op ben op te hangen. Niets zou mij zover krijgen. Ik hoop dat jij op een dag knallend verliefd wordt op een lesbisch meisje, kijken hoe jij (en je gevoelens) dan op je bek gaat. |
![]() |
|
ik wil me hier eigenlijk niet in mengen maar ik heb toch het gevoel dat ik even wat moet toevoegen, welke goede rede valt er namelijk te bedenken voor het feit dat mensen niet mogen zijn wie ze zijn en daarom niet geaccepteerd worden..misschien voel ik me extra aangesproken omdat ik zelf ook op meisjes val maar het aantal negatieve reacties viel mij nogal tegen om eerlijk te zijn maar ik ben misschien een beetje naief..
![]()
|
|