Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 08:11
mastermaster
mastermaster is offline
Ik zelf vindt het niet zo erg maar als die homo maar bij me weg blijve
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 08:16
PaSsiOnE
PaSsiOnE is offline
Citaat:
mastermaster schreef:
Juist wel kewl..
Ik heb een beste vriend en die is homo...
GROOTZTE lol wij 2 ...
en als mijn vriendin plots zegt.. sanne ik ben lesbie.. boeien als zei maar gelukkig is tog????

Oud 12-02-2002, 08:24
BlackMystery
BlackMystery is offline
dunno
ik ken homo's en zeg alleen da zijn kerels als andere
en tot nu toe nog niemand gehad die me inneens begon te bepotele
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 10:04
^AmArU^
^AmArU^ is offline
bepotelen? LOL

homo's zijn stoer
de meeste homo's tonen tenminste emoties en zijn lief
iig een groter percentage dan bij de hetero mannen
ach vrouwen vallen toch ook vaak op van die androgyne mannen
trouwens
volgens mij is iedereen bi hoor
ik zelf heb niet het idee dat ik ooit verliefd kan worden op een jongen, maar je weet maar nooit...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:07
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Dit is onnatuurlijk gedrag. Deze waanideeen mogen niet getolereerd worden. Het is te walgelijk voor woorden. Deze mensen zouden ze moeten ophangen. Maar hier heb ik me al vaker over uitgelaten.........

JinX
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:45
flowergirl
flowergirl is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
Dit is onnatuurlijk gedrag. Deze waanideeen mogen niet getolereerd worden. Het is te walgelijk voor woorden. Deze mensen zouden ze moeten ophangen. Maar hier heb ik me al vaker over uitgelaten.........

JinX
Onnatuurlijk???? Ik ben puur natuur!
Je wou mij dus ophangen???? In dit geval zou ik jou wegens deze bizarre denkwijze de meest pijnlijke martelingsdood willen geven.
Stel je voor: je wordt verliefd op een meisje, zij ook op jou, maar ze verteld je later dat ze bi is, dan zijn jou verliefde gevoelens opeens verdwenen en zou je haar willen ophangen??
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 12:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dit is onnatuurlijk gedrag.

JinX
Door middel van observaties hebben biologen vastgesteld dat homosexualiteit ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomen. Als homosexualiteit inderdaad onnatuurlijk zou zijn zou dat betekenen dat wij en de andere diersoorten iets doen dat tegen de natuur ingaat terwijl we daar zelf deel van uitmaken, hetgeen mij een tegenspraak lijkt.
Oud 12-02-2002, 13:21
LB06
LB06 is offline
Haha. Onze konijnen zijn ook homo. Ze zijn homo én ze doen aan incest. t zijn volgens mij 2lingen. Ze zitten vaak op elkaar te wippen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:29
heb helemaal niets tegen homo's, potten en bi mensen.....alleen potten moeten NIET in de buurt komen..iets proberen...dan word ik bang (SLAAT NERGENS OP MAAR JA)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:06
mastermaster
mastermaster is offline
zo daar heb je wel gelijk homo moeten gewoon uit de buurt blijven dan is alles weer goed
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:14
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Niks op tegen. Zowel als ze pot/gay/bi zijn, geen problemo. Het is toch doodgewoon, zelfs bij dieren? Nou, wat zeuren die gasten dan allemaal als ze zeggen dat het onnatuurlijk is... dus Jinx, jij bent echt een jinx (= ongeluksbrenger) maar dan een heel extreem geval. Lazer lekker op, tenzij je grappig wilde zijn, ga dan even het boekje 'leuke grappen voor dummies' kopen.
Ik vind het niet zo prettig als homo's met - mijn inziens - 'slechte' bedoelingen op me afkomen.. maar dat gebeurt gelukkig niet echt vaak
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ja. Inderdaad. Maar je bent hier IMHO over de schreef gegaan, want dit is gewoon discriminatie. Dat je ze daarbij ook nog eens wil laten ophangen maakt het moeilijk je niet te gaan vergelijken met een zekere Adolf H.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 18:12
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Nee, ik heb nix tegen ze. Die uitspraken als "als die homo's maar bij me wegblijven" zijn IMHO idioot. Als je homo/lesbisch bent wil toch niet zeggen dat je gelijk op elk jongen/meisje valt
Oud 12-02-2002, 18:18
Faery
Faery is offline
Citaat:
mastermaster schreef:
zo daar heb je wel gelijk homo moeten gewoon uit de buurt blijven dan is alles weer goed
*schop*
anders doe je ff niet zo achterlijk. Alz nen homo langs je loopt (dus bij je in de buurt komt, wat jij niet wil) betekent dat niej dat hij iets van je wil.

Breng 't iig genuanceerder jah...
Oud 12-02-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Door middel van observaties hebben biologen vastgesteld dat homosexualiteit ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomen. Als homosexualiteit inderdaad onnatuurlijk zou zijn zou dat betekenen dat wij en de andere diersoorten iets doen dat tegen de natuur ingaat terwijl we daar zelf deel van uitmaken, hetgeen mij een tegenspraak lijkt.
ja d000000000h dat roep ik nou ook al de hele tijd maar hij (jinx) luistert er toch niet naar.....dat komt omdat hij over dingen
praat waar hij nix vanaf weet
En een mens kán niet eens iets onnatuurlijks doen want de mens is zélf onderdeel vd natuur dusss.

kuzzies

Alicia
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 19:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Geen problemen mee, ook nie als ze wat bij me proberen. Dan zeg ik gewoon: "sorry ik ben hetero maar erg bedankt voor het compliment "
Oud 12-02-2002, 19:34
rhynstoner
rhynstoner is offline
Citaat:

JinX
haha wie ben jij dan de paus ofzow?? ik kom hier nooit maar dat moest ik toch ff kwijt!

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 20:21
Witch Lover
Witch Lover is offline
Citaat:

JinX

jij bent ziek...zelfs de oude grieken waren wat dit betreft moderner...tsejsus ik wordt misselijk van je...
Oud 12-02-2002, 20:53
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
ben n paar weken geleden te wete gekome da 1 v me vriende homo is, weet ni hoe t komt, ma ineens ga ik daar veel meer mee om in vergelijking met andere jongens!!!! heb der dus helemaal nix tege!! vind t eigelijk wel goed nu n vriend te hebbe die homo is, anders staat het onderwerp toch ver van je af, maar nu is het ineens n stukje van mijn wereld geworden, en ik moet zegge dat ik er tevrede mee ben!!

ciao!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 21:53
**EMMY**
**EMMY** is offline
Jezus.. wat loopt hier een stelletje achterlijken rond zeg.. ik moet opgehangen worden omdat ik wat met een meisje heb.. k moet bij je uit de buurt blijven omdat ik ook op meiden val.. doe even normaal zeg.. de mensen die bi sexueel zijn hebben over het algemeen wel door of het wederzijds zou kunnen zijn.. dus wees niet bang, IK blijf heus wel bij jullie uit de buurt.. tsss
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 22:11
Seneca
Seneca is offline
homo's zijn cool!

(diegenen die ik ken althans)

Ennuh...wat zei ons Plato'ke ook alweer? Juist: homo's zijn de enige, echte mannen. (

(maja, dan hebben we ut maar ff niet over de vrouwelijke varianten, dat komt nu even minder goed uit iedere theorie heeft weer z'n slechte kanten. Tis ook nooit goed. Zucht...)
Oud 12-02-2002, 22:26
Dingetje19
Dingetje19 is offline
Ik vind het zijn ook mensen en laat hun lekker hun zelf zijn.
Zolang ze andere er maar niet lastig mee vallen.
Het zelfde wat dus met hetero's geld!
groetjes
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:20
Black Reina
Black Reina is offline
als je bi ben hebbie ook mees keus en ik ben ook bi

en me konijne zijn potte bes wel vaag

iedereen moet dat toch voor zich weten wat boeit t nou of je hetero bent, homo of bi, waar maakt iedereen zich toch ook druk om
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:36
Verwijderd
hoe oerdom sommige mensen kunnen reageren als het om homo's of lesbies gaat... ik word er ziek van. ik ben een meisje en ik val op jongens. ga ik dan iederen jongen die ik tegenkom bepotelen en verleiden?? neen. die jongens hebben geen reden om mij te ontwijken. en stel ik ben een meisje en ik val op meisjes. ga ik dan ieder meisje dat ik tegenkom bepotelen en verleiden? neen dus.

gutgutgut...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:37
Verwijderd
trouwens:
't is toch een compliment als iemand verliefd op je is?? ongeacht geslacht??

*blue*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:54
Verwijderd
ik geef der niet om zolang ze mij maar met rust late
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 11:11
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
Dus je wilt ook niet met homo's omgaan (denk aan voetballen wat je ongetwijfeld doet als rasechte man) als je weet dat ze nix van je willen?? (wat ik me levendig kan voorstellen)

Sorry hoor, maar ik vind dit soort opmerkingen en ook zeker die van JinX, getuigen van niet al te veel hersenactiviteit. Als je een beetje nadenkt kun je ook op een subtiele wijze aangeven dat je liever hebt dat iemand wat afstand bewaart en alsnog leuk met elkaar omgaan, ongeacht geaardheid. Over onnatuurlijk gesproken, hoeveel onnatuurlijk gdrag vertoon jij als mens dan wel niet? Ooit zijn we ook in onze blote aarsch op deze aardkloot gezet en dat we nu kleren dragen en onze benen/gezichten scheren lijkt me dus ook niet heel natuurlijk.
Oud 13-02-2002, 12:01
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ik ben zlf bi en neig naar lesbi.
mijn vrienden vinden het prima zolang ik maar gelukkig ben
triest dat sommige mensen het niet kunnen accepteren dat mensen op hetzelfde geslacht kunnen vallen...
ik ben juist trots op de mensen die voor hun gevoel uitkomen en zeggen:ik ben bi/homo/lesbi

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ja. Inderdaad. Maar je bent hier IMHO over de schreef gegaan, want dit is gewoon discriminatie. Dat je ze daarbij ook nog eens wil laten ophangen maakt het moeilijk je niet te gaan vergelijken met een zekere Adolf H.

nou, je verwoordt precies wat ik wilde gaan zeggen! Belachelijk, wat hij allemaal durft te beweren.
Oud 13-02-2002, 13:58
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
Net of iemand zich aangetrokken zou voelen tot zo'n kortzichtig en triest mens...

Je flatteert jezelf wel erg!
Oud 13-02-2002, 14:00
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Dit is onnatuurlijk gedrag.
Misschien.
Maar dat is het gebruik van een computer ook. En het bereiden van je eten voor je het opeet. En het bouwen van woningen.

Als we allemaal 100% natuurlijk bezig waren dan bouwden we nesten in bomen en aten we verrot vlees en vruchten.
Oud 13-02-2002, 14:01
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
mastermaster schreef:
LOL!
Net of iemand zich tot je aangetrokken zou voelen! Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, niemand die in je buurt wil komen.
Oud 13-02-2002, 14:35
zwartegeest
zwartegeest is offline
jongens zijn gemaakt om te paren..en wat doen die flikkers (homo's) alleen maar aids veroorzaken duzz homo's opzouten of maak je zelf af
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:10
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
Citaat:
zwartegeest schreef:
jongens zijn gemaakt om te paren..en wat doen die flikkers (homo's) alleen maar aids veroorzaken duzz homo's opzouten of maak je zelf af
ban..
je mag het er best niet mee eens zijn maar je moet andere wel in hun waarde laten
jij bent ook weer zo n hersenloos zielig figuur..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:20
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
zwartegeest schreef:
Wie zegt dat dit puur door homo's wordt veroorzaakt?

beetje kortzichtige mensen hier af en toe
Kom dan eens met een GOEDE reden aan waarom homo's niet kunnen , en niet "het is vies" of "als ze maar uit m'n buurt blijven vind ik het best"

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:21
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
zwartegeest schreef:
Ik hoop voor je a.s. echtegenoot dat hij weet dat hij in jouw leven alleen fungeerd als semi-vibrator.

Waarom heet jij niet zieke-geest ipv zwartegeest?

Oud 13-02-2002, 16:40
Verwijderd
Ikzelf knoop niet echt vies of mooi aan zoiets vast, zelf ben ik hetero. Ik weet dat ik voor mensen niet kan bepalen wat hij/zij voor geaardheid heeft dus wat ik kan doen is me er bij neerleggen, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:47
caine
caine is offline
zou ik iets tegen mezelf moeten hebben dan?
Oud 13-02-2002, 18:35
mastermaster
mastermaster is offline
hoezo ben je pot dan??? niet dat het me wat uit maakt maar gewoon ff weten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Nee ze is bi.
Oud 14-02-2002, 08:39
caine
caine is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Nee ze is bi.

Oud 14-02-2002, 08:57
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Citaat:
flowergirl schreef:
Onnatuurlijk???? Ik ben puur natuur!
Je wou mij dus ophangen???? In dit geval zou ik jou wegens deze bizarre denkwijze de meest pijnlijke martelingsdood willen geven.
Stel je voor: je wordt verliefd op een meisje, zij ook op jou, maar ze verteld je later dat ze bi is, dan zijn jou verliefde gevoelens opeens verdwenen en zou je haar willen ophangen??
Dwaas, als dat zo zou zijn zou ik zelf toch nog uitsluitend heterosexuele gevoelens hebben. Wat kan ik eraan doen dat dit meisje deze dwaze ideeen krijgt. En ja dan zou ze evenals jou moeten hangen.

Alles wordt hier getolereerd, hier moet een einde aan komen.

JinX
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 11:49
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Wat kan ik eraan doen dat dit meisje deze dwaze ideeen krijgt. En ja dan zou ze evenals jou moeten hangen.
>> Die 'ideeen' krijgt ze niet, ze ervaart enkel andere gevoelens. En ik vind niet dat je mensen hoeft op te hangen om zulke gevoelens.

>> Bah, je bent gewoon latent. Als die tolerantie je niet bevalt verhuis je maar fijn naar een of andere dictatuur.

Het enige wat hier teveel wordt getolereerd zijn die overtdreven homofobe opmerkingen van jou.

Oud 14-02-2002, 11:57
KL!EN!
KL!EN! is offline
je vindt het wel geweldig he, een beetje dom provoceren...
kortzichtige bekrompen homofoob...
Oud 14-02-2002, 13:00
flowergirl
flowergirl is offline
Citaat:
Dwaas, als dat zo zou zijn zou ik zelf toch nog uitsluitend heterosexuele gevoelens hebben. Wat kan ik eraan doen dat dit meisje deze dwaze ideeen krijgt. En ja dan zou ze evenals jou moeten hangen.

JinX

Hoe sterk is liefde bij jou??
Ik zou het nooit over mijn hart verkrijgen om de persoon waar ik verliefd op ben op te hangen. Niets zou mij zover krijgen.
Ik hoop dat jij op een dag knallend verliefd wordt op een lesbisch meisje, kijken hoe jij (en je gevoelens) dan op je bek gaat.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:34
isaaa
isaaa is offline
ik wil me hier eigenlijk niet in mengen maar ik heb toch het gevoel dat ik even wat moet toevoegen, welke goede rede valt er namelijk te bedenken voor het feit dat mensen niet mogen zijn wie ze zijn en daarom niet geaccepteerd worden..misschien voel ik me extra aangesproken omdat ik zelf ook op meisjes val maar het aantal negatieve reacties viel mij nogal tegen om eerlijk te zijn maar ik ben misschien een beetje naief..
Oud 14-02-2002, 13:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
----------------
| Don't feed |
| the troll |
|______________|

Oud 14-02-2002, 13:59
~ice~
~ice~ is offline
goed!
ben zelf biseksueel en heb er nog nooit vervelende ervaringen mee gehad!
Oud 14-02-2002, 14:54
mastermaster
mastermaster is offline
oh
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:54
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
mastermaster schreef:
hoezo ben je pot dan??? niet dat het me wat uit maakt maar gewoon ff weten.
Hoezo ben jij een hetero dan? Niet dat het me wat uitmaakt, maar ik wil het gewoon ff weten

Regels voor berichten