Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 14:12
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Zijn er op dit forum nog veel Football fans??? Dus niet gewoon voetbal, maar American Football. Wie denken jullie dat de SuperBowl wint in het nieuwe seizoen??? Ik hoop op the Rams met ex-Admiral Kurt Warner als quarterback.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 15:39
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
moet je bij Kirk22 wezen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:52
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
moet je bij Kirk22 wezen
present!
Ik had al 2 topics geopend, meer informerend.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=168320 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=177151

De Super Bowl is ver weg. Eerst nog de pre-season en dan de gewone seizoen, dan de play offs en dan komt pas de Super Bowl. Vandaag zou ik op de Steelers en de Rams gokken.

Wat denk jij wat de Texans kunnen laten zien?
Oud 15-08-2002, 21:15
L1
L1 is offline
Ikvind het een hele gave sport en ik probeer het ook wel te volgen (uitslagen enzo) maar echt veel verstand heb ik er niet van. Ik heb ook geen canal+ dus ik zie het ook nooit. Ik weet wel welke ploegen goed zijn en welke minder omdat ik NFL 2002 heb. Voor de superbowl ga ik er 's nachts voor uit. Ik denk dat de eagles wel ver kunnen komen, maar ik hoop dat de packers de superbowl winnen.

--------------------
L1
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:09
Kirk22
Kirk22 is offline
Eagles zitten in een zware poule. Ik bedoel: de tegenstanders hebben zich erg versterkt.
Verder is het niet meer op C+, helaas.
Hoe speel je (madden?) 2002?
Oud 16-08-2002, 23:11
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Kirk, weet jij nog een manier om football te kijken??? het is echt k*t, want geen een nederlandse zender zendt iets uit behalve de SuperBowl. De NFLE wordt alleen maar in hele korte samenvattingkjes op de NOS uitgezonden en daar heb je ook niks aan. Ik heb Canal+, maar die zenden ook niks meer uit en verder kan je hier moeilijk een Amerikaanse zender krijgen. BTW ik heb wel satelliet tv. Wedstrijden via internet bekijken is ook nix!!! Weet jij niet iets Kirk???
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 00:17
Kirk22
Kirk22 is offline
Van sateliet weet ik weinig, maar als je daar de amerikaanse espn, fox, abc of cbs mee kan ontvangen zit je goed.
Verder kan je over internet live luisteren (ook niet alles) en kan je in Amsterdam in een cafee kijken. Dat was de vorige seizoenen, dus misschien ook dit seizoen.

Verder heb ik (en 2 vrienden) met een stel amerikaanse soldaten zitten kijken, omdat zij hier gestationeerd waren. Wij erlangs, om de AFC finale te kijken, en die gasten verbaasd: "what the hell are you doing here?" en wij zo van "May we come in and watch the game? We got beer and we'll shut up."
Kan je ook proberen.
Oud 18-08-2002, 22:17
L1
L1 is offline
Ik speel Madden op de pc. is best cool. Een klasgenoot heeft hem gedownload van kazaa voor mij. werkt prima, alleen het publiek is niet om aan te zien. vet jammer dat er geen NFL op de tv is.

-----------------
L1
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:13
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
L1 schreef:
Ik speel Madden op de pc. is best cool. Een klasgenoot heeft hem gedownload van kazaa voor mij. werkt prima, alleen het publiek is niet om aan te zien. vet jammer dat er geen NFL op de tv is.

-----------------
L1
Die versie met dat ecko team? Die heeft iedereen .
Oud 06-10-2002, 11:42
TheArnhemFalcon
TheArnhemFalcon is offline
American football is WEL op tv moet je wel DSF voor ontvangen, dat is een duitse sportzender met op maandag en woensdag football om 23 30 geloof ik, 1 wedstrijd en de rest samenvattingen
Oud 08-10-2002, 12:06
Markiex
Markiex is offline
Baltimore Ravens rulez :-)
Reageren

Regels voor berichten