Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kammetje stond wel perfect! ![]()
||
Citaat:
ontopic: Ik heb ook een trui (ja trui want het is toch echt wel een trui, wel vrij strak maar wel 50% wol en dikkig, dus niet zo'n flubberstofje geval zeg maar) (ik lul echt vaag?) met wijd uitlopende mouwen (al twee jaar). Die vind ik wel cool, maar sommige die je ziet vind ik echt tien keer niks. edit: kortom hij heeft wel wijd uitlopende mouwen, maar is anders dan die truitjes die nu overal in de winkel hangen |
![]() |
|
Vréé schoon
![]() ![]() xxx Faith
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
was mijn eerste post vandaar...
|
jah die zijn wel leuk jah heb een paar jaar geleden een soort bordeaux rode/paarsige trui gekocht met grote v hals en die mouwen lopen dan wijd uit en onderaan die mouwen is een stuk met dikke oranje strepen dr op... leuk ding maar is helaas een beetje oud aant worden draadjes dr uit en pluizig enzow... verder heb ik nog een grijs truitje wat op sommige plaatsen doorzichtig is
![]() ![]()
|
![]() |
Na kijk als et nou echt een uitlopende mouw is vin ik et wel koel. Maar die dingen die ik tegen kom is een beetje geflubber aan et eind van je mouw.. en meestal zijn ze dan nog te kort ook en dan staat et helemaal lomp natürlich.
Dus tsja..
||
Citaat:
het gaar er toch om dat je t zelf leuk vind enzo of bekijk ik t nu allemaal op een hele domme manier? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|