Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 00:19
megas
megas is offline
hai, heeft iemand van de dames hier ook wel eens, of eigenlij altijd, geen last van te weinig, maar van teveel vaginaal vocht? dwz, veel in die mate dat er weinig meer van de eigenlijke sex te voelen is???

Oud 05-01-2002, 00:53
Deugenietje
Deugenietje is offline
ja, heel soms ....
Maar dat kan ook wel lekker zijn
Oud 05-01-2002, 02:41
Rvo
Rvo is offline
Het is zelfs *ZO* erg dat ik en mn vriendin alleen nog in bad kunnen vrijen omdat we anders waterschade krijgen aan de meubels.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 02:45
intelli-worst
intelli-worst is offline
als je nix van de sex voelt, kan je ook neit klagen datie het niet goed doet, das het voordeel... en het 2e voordeel is dat je je bed gewoon keer op keer wast met je eige water...
Oud 05-01-2002, 07:23
Sanuelya
Sanuelya is offline
Het viel me op dat de gene hier boeven jou niet helemaal serieus nemen. Want ik kan me voorstellen dat het de sex er niet beter op maakt als je nix voelt.
Ik bens soms ook heel erg nat, maar dan nog voel ik genoeg om het lekekr te vinden.
Ik denk dat er zat meiden zijn die dat hebben maar ik denk niet dat er ook wat tegen te doen is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 19:00
LittlePiglet
LittlePiglet is offline
Citaat:
Sanuelya schreef:
Het viel me op dat de gene hier boeven jou niet helemaal serieus nemen. Want ik kan me voorstellen dat het de sex er niet beter op maakt als je nix voelt.
Ik bens soms ook heel erg nat, maar dan nog voel ik genoeg om het lekekr te vinden.
Ik denk dat er zat meiden zijn die dat hebben maar ik denk niet dat er ook wat tegen te doen is.
Ik heb het ook, er is niks tegen te doen volgens mij, en het is but, omdat er doordat ik zo nat ben te weinig weerstand is tussen de penis van mijn vriendje, en mijn vagina, en dus komt hij niet klaar....

Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 13:32
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
een keer ooit , maar die voelde t wel duidelijk

alleen dat was zo nat ik floepte dr telkens uit enzo dat was echt aso erg
maar misschien beter te nat als te droog ? want te droog doet ongelooflijk pijn
Oud 06-01-2002, 22:18
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
een keer ooit , maar die voelde t wel duidelijk

alleen dat was zo nat ik floepte dr telkens uit enzo dat was echt aso erg
maar misschien beter te nat als te droog ? want te droog doet ongelooflijk pijn
Pijn? het is levende hel
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 08:35
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:
Pijn? het is levende hel
heheh jeps al dat branderige gevoel als het echt te droog is.. maajaw... je lichaam is je eigen eco systeem, controle erover is iets wat je moet leren, en eigenschappen is iets wat je zal moeten accepteren...

en lekker nat vink ook wel eens leuk voor de verandering lekka SOPPEN !!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 08:51
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
LittlePiglet schreef:
Ik heb het ook, er is niks tegen te doen volgens mij, en het is but, omdat er doordat ik zo nat ben te weinig weerstand is tussen de penis van mijn vriendje, en mijn vagina, en dus komt hij niet klaar....

misschien is dat wel een serieus voordeel...nouja als hij na een wat langere tijd natuurlijk wel komt

Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 09:53
sofie3
sofie3 is offline
Met periodes... er zijn dagen waarop de vloed niet te stoppen lijkt, en dagen waarop ik vreselijk opgewonden ben, maar er geen duppel verschijnt! Maar veel is inderdaad ook niet leuk... niet alleen voor de lakens, maar vriendje voelt er dan idd niet veel meer van.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 18:59
Heartbeat
Heartbeat is offline
Hoe meer vocht hoe beter vind ik maybe dan minder gevoel maar dan kan het wa langer duren eh toch leuk
Oud 08-01-2002, 19:49
Optima
Optima is offline
ja, en het is vreselijk, als je opgewonden raakt in public, ik heb me weleens versproken dat ik recht tegen mijn lief zei: "he bah, het is weer zo nat" wel even alchbui ( ik bene en flapuit)

maa rhet is soms best irri, vooral in de week dat het een geurtje heeft
Oud 20-02-2002, 22:51
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Optima schreef:
ja, en het is vreselijk, als je opgewonden raakt in public, ik heb me weleens versproken dat ik recht tegen mijn lief zei: "he bah, het is weer zo nat" wel even alchbui ( ik bene en flapuit)

maa rhet is soms best irri, vooral in de week dat het een geurtje heeft
Nou bedankt. Daar gaat mijn eetlust
Oud 20-02-2002, 22:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Lijkt mij echt geweldig iemand te vinden die dat heeft .
Oud 21-02-2002, 10:18
Tha_Lord
Tha_Lord is offline
Citaat:
LittlePiglet schreef:

Ik had dat ook met een ex van mij, ik moet zeggen zo nat is wel vrezelijk geil. Wat zij deed was tijdens het neuken haar dijen aanspannen waardoor het stukken beter ging
Oud 21-02-2002, 10:39
Whuzz
Whuzz is offline
Dat heeft mijn vriendin ook regelmatig. Het gevolg ervan is dat het veel langer duurt voordat ik klaarkom, waardoor zij weer vaker klaarkomt tijdens het vrijen (yep, zeldzaam, maar zij komt regelmatig klaar tijdens penetratie), dus echt erg vindt ze het niet
Ik ook niet hoor
Oud 21-02-2002, 11:27
Verwijderd
heb ik ook last van,halvrwege moeten we vaak vocht weghalen omdat we anderen niks meer voelen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 13:31
sofie3
sofie3 is offline
Herkenbaar, Spacegirl... mannen mogen het misschien 'geil' vinden, maar ik vind het gewoon een vreselijke kliederboel! Vooral als het je overkomt tijdens het zoenen bijvoorbeeld, met je kleren nog aan!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 13:36
ConnX
ConnX is offline
Hahaha.. ahum... sorry...

Toch lachen af en toe... zon forum

Sopgeluiden en 'eruit floepen' zijn idd veel voorkomende 'klachten'.

MAAR idd te nat dan te droog.. ik stel voor een korter voorspel..

Jongens mnerken het teouwens ook... voorvocht kan namelijk tijdens het zoenen zo lekker langs je broekspijp naar beneden lopen... brr...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:47
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
tsja heb t bijna altijd... kan dr elke week
weer een laken bij de was... kan irri zijn, maar bij de sex is het eigenlijk no problemo
Oud 21-02-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Herkenbaar, Spacegirl... mannen mogen het misschien 'geil' vinden, maar ik vind het gewoon een vreselijke kliederboel! Vooral als het je overkomt tijdens het zoenen bijvoorbeeld, met je kleren nog aan!
ghehe herkenbaar ja,maar mijn vriend vind het,als we bezig zijn ook niet altijd lekker hoor zo nat,want hijv oelt er natuurlijk ook weinig van.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten