![]() |
||
Citaat:
oh gelukkig er is iemand om onze typfouten te verbeteren! dat was net wat we nodig hadden! Bij deze dus: BEDANKT! het lijkt mij wel leuk om het te filmen, kan je later nog om lachen als je wat ouder bent.... Moet je wel met diegene verder gaan natuurlijk, want voor een andere vrouw zal het minder lollig zijn ![]()
|
![]() |
kus op de webcam (als filmpje) heb ik wel al eens gedaan en mn ex wou heel graag filmpje opnemen of/en fotos nemen.
mij lijkt t errug cool en daarnaast schept t een soort extra band ![]() kortom doe ik zeker nog eens ![]()
|
![]() |
well lachen opzich.. alleen ik denk als ik mezelf terug zie..
![]() Chanel
|
![]() |
Me vriend en ik bleven een keer bij iemand anders pitten hij had een webcame op zijn kamer en wij waren helemaal alleen daar konden ons niet bedwingen
![]() ![]()
|
dat wil ik echt zeker nog een keer doen!!!
lijkt me echt gaaf!! en heel opwindend... kzou het denk ik alleen niet echt leuk vinden om mezelf terug te zien... en de gedachte dat anderen (degenen die het filmpje ontwikkelen) het ook zien vind ik minder... maar het lijkt me echt onwijs gaaf!!
||
Citaat:
|
heb een verhaal van een jongen gelezen die per ongeluk zijn web-cam aan had laten staan,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Paul & Andere Familievriendelijke Alien-films Mathilde86 | 5 | 26-02-2011 12:23 | |
Films, TV & Radio |
De Film 0605 van Theo van Gogh Quincy | 22 | 25-08-2004 09:45 | |
Films, TV & Radio |
Enquête over films Balance | 31 | 06-12-2002 16:50 |