![]() |
|
![]() |
ik vind ook dat die leeftijd veel te jong is... ik was 16 en vond mezelf al superjong...
die meisjes zeggen dat ze er 'klaar' voor zijn maar hoe kun je dat op die leeftijd nauw weten, en ze zeggen ook dat ze van hun vriendje houden.. dat weet je op die leeftijd al helemaal niet! ook niet leuk als je 20 bent en je hebt alles al gedaan... en als je al op je 13e begint, veel mensen hebben dan nog niet het vriendje wat ze later ook gaan hebben.. volgens mij ga je dan in de pubertijd met superveel jongen naar bed, omdat het een stuk makkelijker gaat als je het al een keer gedaan hebt... en da vind ik ook niet echt een goed iets |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar het gebeurd niet vaak, de meeste meisjes die ik ken lieten/laten zich niet zo snel overhalen tot iets wat ze niet willen. Citaat:
Cat
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het zijn meestal wel weer de mensen van 17 jaar en ouder die gaan oordelen over jongere kinderen van 12/13.
Iedereen hier zijn gewoon mensen met een eigen wil en eigen gevoelens en daar moeten we niet over door blijven zeiken en oordelen wat ze wel en niet mogen. Ze weten heus wel het beste is en als ze er uiteindelijk spijt van hebben is het hun keus, zij leren ervan. Positief of negatief. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik ben iig tegen de 'verseksualisering' van de samenleving, zoals ze dat bij het lagerhuis noemden. ik verlang naar de jaren '50 soms. |
![]() |
||
Citaat:
er werd bij gezegd dat het vreemde aan hem was dat hij juist totaal geen slechte jeugd had. het ergste wat hem ooit was overkomen was dat ie zich ooit bij z'n tante moest uitkleden (waarschijnlijk om in bad te gaan of een dergelijke reden, niet omdat die tante op hem geilde) |
![]() |
||
![]() |
[quote]Kenny McCormick schreef:
[b] Citaat:
maar ik ben iig tegen de 'verseksualisering' van de samenleving, zoals ze dat bij het lagerhuis noemden. ik verlang naar de jaren '50 soms. Shit man ben jij zo n lagerhuissnikkel? Die mensen gaan discussieren omdat ze het LEUK vinden, hoe diep kun je zakken? Ik dacht dat ik eens iemand aan mijn mijn kant had staan maar jij bent blijkbaar net zo n nicht als al die anderen hier........ JinX |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar een ander deel niet. jammer dan. |
![]() |
|
laat ze maar neuken
mijn probleem niet als mijn kids het zouden doen, zou ik d'r niet blij mee zijn, maar jah, wat doe je er tegen? hoe meer je het ze verbied, hoe liever ze het gaan doen dusseh... [Dit bericht is aangepast door Cryptic Winterstorm (08-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
en steeds als ik dit soort dinge lees denk ik altijd terug toen ik 12/13 was ik was der echt niet mee bezig en ken ut me nieteens voorstelle ![]()
|
![]() |
Gisteren was ik rond 5 uur een beetje aan het rondzappen toen ik op een kinderprogramma op Nederland 3 uitkwam. Zo'n show zoals de 'droomshow', kinderen van verschillende basischolen (ik denk dat ze uit groep 6 tot 8 kwamen) bestreden elkaar in een quiz die deze keer ging over pigment en huid enzo. Tijdens de quiz werd er even een pauze ingelast voor: 'Dokter Amour' (nouja zoiets heette het). Dokter amour was een vrouw met een doktersjas aan die begon te vertellen over een condoom, ze had er ook een bij zich en liet hem even zien. Daarna legde ze uit dat je bij onveilig vrijen zwanger kunt worden en SOA's kunt oplopen. Vervolgens kwam ze met een uitgebreide beschrijving over hoe je een condoom omdoet (condoom had ze over haar vingers gerold en met die twee vingers en haar andere hand (waar haar duim en wijsvinger een spreekwoordelijke vagina vormden) bootste ze het vrijen zelf na. Om af te sluiten legde ze ook nog even uit hoe je met het condoom omgaat nadat de jongen is klaargekomen en vermelde ook nog dat een condoom kan scheuren.
Vervolgens ging het programma vrolijk verder met de finale tussen de twee kindjes van de basisschool. Blijkbaar vinden veel mensen hier op het forum dit doodnormaal, kinderen moeten toch immers gaan seksen zodra ze er aan toe zijn? |
![]() |
|
![]() |
Ik vind ook dat Jinx wel gelijk heeft. Die 12 jarigen hebben nog een heel leven voor de boeg en om nu al de rest van je leven te laten bepalen is een beetje voreg. Stel nou dat je als 12 jarig meisje zwanger wordt. DAn ben je toch mooi de lul.
en HeerVanHasselt ooit gehoord van sexuele voorlichting? of heb je dat nou nog nooit gehad? Als mijn kind dit zou doen zou ik dit dus absoluut niet goedkeuren! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder zou ik willen zeggen dat iedereen die een voorstander is van de uitspraak "ze mogen het toch zelf weten", zichzelf eens moet laten nakijken. Waarom denk je dat kinderen van 12 niet mogen stemmen? Omdat ze te makkelijk te beinvloeden zijn & in principe vaak geeneens een eigen mening hebben. Jullie geven je kindertjes aan de wolven binnen de maatschappij & jullie noemen jezelf mensen. Jullie zijn walgelijk! Greetz, RD |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want hebben honger, veel honger............ JinX ps. ik ga ook maar eens lunchen, lamsboutje misschien? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel veel programma's moeten laat omdat ze seks of geweld bevatten en dan krijg je dit voorgeschoteld rond 5 uur 's middag. Nu weet ik dat het seksuele voorlichting, maar dat lees je in die blaadjes, hoor je op school en van je ouders. Dat hoort dus zeker niet in een kinderprogramma!
||
![]() |
Zekerste weten wel wat aan te doen. Als ouder zijnde zou je je dochter/zoon kunnen wijzen op de gevaren, kunnen vertellen wat het precies inhoud en zo ervoor zorgen, dat de jeugd het wel degelijk op de leeftijd zal doen dat ze rijp zijn... en niemand maakt mij wijs, dat dat op een leeftijd van 14 jaar of jonger is, dan zul je toch echt rond de 16 zitten. Ik leg de schuld dus ook deels bij de ouders, de ouders die steeds minder tijd voor hun kinderen over hebben, omdat ze hard aan het werken zijn en beide ouders een full time job hebben tegenwoordig.
Dus kijk je ouders nog maar een keer heel smerig aan, als je weer naar je vriendje of vriendinnetje gaat ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, domme pubers. Niet alleen de meisjes, net zo goed de jongens. Niet alleen die leeftijd, ook nog iets er boven. Zelfs van 18 zijn er nog velen die allemaal hetzelfde domme gedrag vertonen. Altijd hetzelfde taaltje: "So, kanker gek. Vet man." etc.; Altijd dezelfde gespreksonderwerpen: stoere verhalen, gezeik over de tweede fase, vaak ook ten onrechte gezeik over docenten en anderen, geroddel over jan en alleman, flauwigheid. Allemaal gesprekken met weinig/ geen doel. Sociale contacten noemen ze dat. Allemaal dezelfde interesse: lachen om en praten over niks in een disco. Mobieltjes, kleding, scooters. Meer voor de show dan om een afwisselend actief leven te hebben. Verder: niks.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
oke, 12 jaar is jong, en ik ga hier nu ook niet vertellen dat ik geen maagd meer ben, en dat ik 'het' al op 12 jarige leeftijd heb gedaan. dat dus niet. maar toen ik 12 was zat ik zeg maar met mijn gedachtes al op 16-jarige leeftijd volgens jullie maatstaven.
dit lag niet aan mijn ouders, dat slaat echt nergens op, het lag gewoon aan mij en hoe ik in elkaar zat/nog steeds zit. maar ik had wat 'gerommeld' met een jongen van 14, en ik wist meer dan hij. maar goed. je kan kinderen niet zomaar op hun leeftijd beoordelen en dat kinderen van 12 geen mening zouden hebben slaat dus echt nergens op
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik vind het alleen maar goed dat ze het vroeg leren,beter dat ze het te vroeg leren dan dat het al te laat is. |
![]() |
|
ik zou het ook niet goed vinden als mijn dochter van 12 al seksueel actief is vooral met oudere jongens vind ik echt niet goed
het gebeurd ook steeds vaker ,en ook in m'n vriendengroep (de meisjes dan) die zijn gemiddeld een jaar jonger als mij en dan lopen ze te zoenen(soms aan ze verder) met jongens van 19. en dat vind ik echt niet goed ,maar als dit is wat ze willen dan heb ik daar wel respect voor (kheb trouwens niet veel keus) ik snap ook niet wat je als een jongen van 19 met een meisje van 14/15 of zelfs jonger moet... het lijkt mij helemaal niks ,ben zelf ook niet van plan om over 3 jaar meisjes te versieren die 4/5 jaar jonger zijn dan mij
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De AZIË gekte TheDoed | 97 | 29-01-2005 21:24 | |
Seksualiteit |
Maagd?? [HuBeRbItCh] | 395 | 06-12-2004 20:58 | |
Psychologie |
Bdsm MV | 11 | 23-06-2004 13:28 | |
Seksualiteit |
kinderseks JinX_the_Pioneer | 9 | 30-01-2002 20:07 |