Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 13:32
aloverboy
aloverboy is offline
dag mensuh ik weet niet of jullie me topic bij luefde en relatie hebben gelezenmaar oke...

ik ben een jongen van 15 en heb sinds kort via me werk een hele leuke jongen va 23 ontmoet... we keken elkaar steeds aan en als ik met hem alleen was in een lift xzat ik vaak an zijn kont en kruis en hij aan de mijne... nou was ik voeige week met hem alleen in het bedrijf.... we keken elkaar enz. mar op een gegeven moment begonnen we elkaar echt te strelene op het kruis... daarna hebben we elkaar afgetrokken. we moeten het wel geheim houden omdat hij anders zijn baan kan kwijtraken. ben ik nu raar

nu heb ik een paar vraagjes...

als ik hem pijp kan ik dan een soa krijgen als hij het wel al een keer gedaan heb met iemand maar MET condoom???

als we willen neuken en we doe het zonder condoom en hij heeft het og nooit gedaan ( of wel maarmet condoom) kunnen we dan een soa krijgen>
please help me!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 13:42
Soullar
Soullar is offline
ik denk wel dat het enigzins veilig is, maar hou rekening met bacteriën die aanwezig zijn op de plekken waar je eventueel zal treden... en ik denk wel dat je hem kan pijpen zonder dat je enige kans op een soa loopt dan... als jij erop aankan dat ie eerlijk is...

succes
Oud 16-02-2002, 14:21
Dingetje19
Dingetje19 is offline
Vind je dat stiekemen gedoe niet vervelend vast wel he.
Maar waarom worden jullie dan ontslagen als ze het weten is toch gewoon een relatie en daar hoeven ze op werk toch geen last van te hebben.
En denk niet dat je soa op kan lopen hoor zolang je maarweet dat hij eerlijk is was en schoon is zeg maar.
Maar ik heb een vraag wanneer ontdekte je dat je op jongens/mannen viel?
groetjes
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:08
aloverboy
aloverboy is offline
Citaat:
Dingetje19 schreef:
Vind je dat stiekemen gedoe niet vervelend vast wel he.
Maar waarom worden jullie dan ontslagen als ze het weten is toch gewoon een relatie en daar hoeven ze op werk toch geen last van te hebben.
En denk niet dat je soa op kan lopen hoor zolang je maarweet dat hij eerlijk is was en schoon is zeg maar.
Maar ik heb een vraag wanneer ontdekte je dat je op jongens/mannen viel?
groetjes
hij is meer m'n baas en aangezien ik pas 15 ben! daarom moet het geheim, en hij heeft een goede reputatie en die wil hij niet kwijt wat heel begrijpelijk is. ik wist niet dat ik op jongens viel of val tot nu maar ik ben ook erg verliefd gwest op een meisje dus ik dnke dat ik bi of het gewoon nog niet helemaal weet.

en ik geloof hem volkomen als hij zegt dat hij het nog nooit ''onveilig'' gedaan heeft. hij zei zelf eerst al; dat het waarschijnlijk bij 1 keer zou blijven maar nu zijn we iets verder en is er al zoiets gebeurd, dus ik denk dat we gewoon zo door 'rommelen' zodat niemand het komte weten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:55
Soullar
Soullar is offline
Ik vindt het echt goed dat je dat hier durft neer te zetten vink echt lef voor nodig hebben het komt volgens mij veel voor dat men hun ideeën over homoseksualiteit hier niet durven posten.

Simpel weg omdat er hier op het forum, en zeker op sexualiteit, veelal negatief wordt gereageerd over begrippen als homosexualiteit en de sex die er eventueel bij plaats zou kunnen plaats vinden. Ze halen zich dan allemaal ideeën in hun hoofd, waar ze zichzelf meteen in betrekken, zo wordt er vaak gedacht dat iedereen die er voor uit durft te komen dat ie weldegelijk geïnteresseerd is in zijn (haar wordt meestal wel geaccepteerd) gelijke sexe, meteen ook maar ermee naar bed wil gaan, en dat er dan ook meteen sprake is van anale penetratie, terwijl veel homosexuele mensen het nieteens fijn vinden om anaal gepentreerd te worden.

Maar dat terzijde vind ik het mooi om te zien dat iemand het er helemaal niet moeilijk (og iig niet toont) mee heeft te tonen dat ie sexuele ervaringen met hetzelfde geslacht opdoet, en daar hier voor durft uit te komen.

sorry dat ik lekker off-topic ga maar ik ben nog steeds van mening dat hier op sexualiteit veel te cru en negatief wordt gereageerd tegenover homosexuele mannen, terwijl homosexuele vrouwen op handen worden gedragen... mensen doe je ogen open en zie dat niet alles betrekking heeft tot jullie!

thanx
Oud 16-02-2002, 16:04
Verwijderd
je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, maar die jongen is wel 23, hij kan zoveel zeggen......gebruik toch maar een condoom please....

niet lullig bedoeld hoor maar ik ben gewoon beetjuh wantrouwig

maargoe verder suc6 samen
xx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:29
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
Dingetje19 schreef:
[/B]
Nog nooit van orale herpes gehoord of er iets over gelezen? Vooral doen, joh! Een voor jou onbekende kerel, die zich niet heeft laten testen, pijpen en wellicht je zonder condoom in je reet laten naaien! JIJ BENT ECHT GOED BEZIG!

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:45
Verwijderd
ik denk niet dat je raar bent.. ik denk dat julile gewoon op elkaar geilen.
misschien beetje onhandig om 't op t werk te doen.

en eigeniljk geloof ik er geen flikker van.
9 posts... en toch wel een beetje heeeel vreemd verhaal heh.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:55
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Eeeeh......Jinx?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:50
aloverboy
aloverboy is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
ik denk niet dat je raar bent.. ik denk dat julile gewoon op elkaar geilen.
misschien beetje onhandig om 't op t werk te doen.

en eigeniljk geloof ik er geen flikker van.
9 posts... en toch wel een beetje heeeel vreemd verhaal heh.

heb jij wat aan je ogen ofzo???? IK HEB GEZEGD OF IK HEM kAN pijpen en wat voor gevolgen dat heeft! niet dat ik dat al gedaan heb!!!!!!! en dat ik me in me 'KONT laat naaien' slaat ook nergens op! voor de volgende x LEES eerst d topic goed en kom dan pas met DOMME!!!! argumenten! ( tjonge jonge wat zijn er toch domme mensen op deze wereld) zielig hoor!!!

dit bovenstaande stuikkie tekst is voor die flapdrol die nie ken lezen

en girlmetwijdebroeken ik kan je zeggen dat het waar is ! en anders wat doe je hier dan?

en soullar

hartstikke bedankt voor je reactie!! aan jouw hebbik wat 1000x maal dank! en voor alle andere mensen die leuke en lief gereageerd hebben THNX!! gr aloverboy

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, maar die jongen is wel 23, hij kan zoveel zeggen......gebruik toch maar een condoom please...
verstandig advies...
hij kan wel aan iedereen vertellen dat hij veilig vrijt...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
aloverboy schreef:
hij is meer m'n baas en aangezien ik pas 15 ben! daarom moet het geheim, en hij heeft een goede reputatie en die wil hij niet kwijt wat heel begrijpelijk is.
Ik wil je pret niet bederven ofzo...
maar ben je niet bang dat hij je gaat ontslaan op het moment dat je niet meer met hem naar bed wilt?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:54
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik wil je pret niet bederven ofzo...
maar ben je niet bang dat hij je gaat ontslaan op het moment dat je niet meer met hem naar bed wilt?
moet die baas niet bang zijn dat deze jongen hier zijn reputatie verziekt?
Oud 17-02-2002, 06:33
janderonner
janderonner is offline
moet kunnen he mn zusje is 4 jaar jonger
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
tja... misschien ook wel... maar die jongen moet in ieder geval wel voor zorgen dat hij de touwtjes in handen heeft...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 13:07
aloverboy
aloverboy is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Citaat:
Soullar schreef:
tja... misschien ook wel... maar die jongen moet in ieder geval wel voor zorgen dat hij de touwtjes in handen heeft...
'hij heeft zelf al 100x gezegd dat we moeten oppasen enz. ik zei laatst of ij het wel goed ovnd en toen zei hij dat hij het wel goed maar toch ook weer niet... goed vind hij het omdat het gewoon lekker is en we die spannninge volen maar slecht omdat hij tenslotten wel al 23 is...... en als het uitkomt dat hij ontslagen wrd en ik ooken dat zijn hele reputaie in deze sector eraan gaat.en het is zeker niet zo dat hij de touwtjes in handen heeft want hij blijft maar vragen of ik het wel oke vin... en wat ik niet wil doe ik niet, en dat heeft hij ook gezegd.
. gr a loverboy

Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
aloverboy schreef:
en wat ik niet wil doe ik niet, en dat heeft hij ook gezegd.
Nou gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 02:34
Verwijderd
als je gaat 'neuken' kan je een soa krijgen ook al heeft hij het veilig of met condoom gedaan... je hebt namelijk bij je kont snel kans dat het gaat bloeden en dat is dan niet zo fris zeg maar en je hebt ook allemaal bacteriën daar enzow... (heb ik gelezen en gehoord enzow) maar ik ben sowieso voor veilig vrijen (met condoom) want je weet maar nooit... veel vrijplezier verder doegie
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten