![]() |
|
![]() |
Ik vindt het echt goed dat je dat hier durft neer te zetten
![]() ![]() Simpel weg omdat er hier op het forum, en zeker op sexualiteit, veelal negatief wordt gereageerd over begrippen als homosexualiteit en de sex die er eventueel bij plaats zou kunnen plaats vinden. Ze halen zich dan allemaal ideeën in hun hoofd, waar ze zichzelf meteen in betrekken, zo wordt er vaak gedacht dat iedereen die er voor uit durft te komen dat ie weldegelijk geïnteresseerd is in zijn (haar wordt meestal wel geaccepteerd) gelijke sexe, meteen ook maar ermee naar bed wil gaan, en dat er dan ook meteen sprake is van anale penetratie, terwijl veel homosexuele mensen het nieteens fijn vinden om anaal gepentreerd te worden. Maar dat terzijde vind ik het mooi om te zien dat iemand het er helemaal niet moeilijk (og iig niet toont) mee heeft te tonen dat ie sexuele ervaringen met hetzelfde geslacht opdoet, en daar hier voor durft uit te komen. sorry dat ik lekker off-topic ga maar ik ben nog steeds van mening dat hier op sexualiteit veel te cru en negatief wordt gereageerd tegenover homosexuele mannen, terwijl homosexuele vrouwen op handen worden gedragen... mensen doe je ogen open en zie dat niet alles betrekking heeft tot jullie! thanx ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ben je niet bang dat hij je gaat ontslaan op het moment dat je niet meer met hem naar bed wilt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
. gr a loverboy |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je gaat 'neuken' kan je een soa krijgen ook al heeft hij het veilig of met condoom gedaan... je hebt namelijk bij je kont snel kans dat het gaat bloeden en dat is dan niet zo fris zeg maar en je hebt ook allemaal bacteriën daar enzow... (heb ik gelezen en gehoord enzow) maar ik ben sowieso voor veilig vrijen (met condoom) want je weet maar nooit... veel vrijplezier verder doegie
|
![]() |
|
|