Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2001, 23:01
Iduna
Iduna is offline
Hey, ff iets, waarvan ik denk dat t hierzo hoort, ennuh als er al iets hierover te vinden is, link me dan ff door aub
enne als t niet hier hoort, verplaats dan maar bazen

Ik heb dus zo'n lippenbalsem en dat doe ik dan op mijn lippen (surprisingly he )
maarre na 5 min. is t vaak weer af (oorzaak: ik deed toen ik ff tijdelijk zonder lippenb. zat, m'n lippen likken ... anyway, dat doe ik dus nu nog steeds...)
enne heb geen zin meer, om heel de tijd bij te stiften (vooral op school heel stom )...
any solutions plz? (naast zo'n dure lipstick met moisturizing stuff erin!)

thx alvast (mocht er iemand willen reageren... )

grtxxx Julia

[Dit bericht is aangepast door *Juliah* (15-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 12:53
Sophietje12
Sophietje12 is offline
HEt heeft geen zin om een ander product te gebruiken, als je het er toch aflickt. Je ou een lippenbalsem kunnen gebruiken zonder smaakje, dan lik je hem er minder snel af. Of een die heel snel intrekt. Dan zijn je lippen toch al beschermt als je het er aflikt. Labello is heel fijn, trekt snel in en smaakt nauwelijks. Veel succes!!
Oud 16-12-2001, 11:30
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
HEt heeft geen zin om een ander product te gebruiken, als je het er toch aflickt. Je ou een lippenbalsem kunnen gebruiken zonder smaakje, dan lik je hem er minder snel af. Of een die heel snel intrekt. Dan zijn je lippen toch al beschermt als je het er aflikt. Labello is heel fijn, trekt snel in en smaakt nauwelijks. Veel succes!!

dus eigenlijk toch maar stoppen met likken
thx 4 je reactie
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 19:55
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik zou t eigelijk ook niet weten, je kan ook een keer heeel veel opsmeren zodat het goed intrekt en je dan beheersen en t dr niet aflikken

Regels voor berichten