Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige reden om het te proberen is eigenlijk het missen van kansen te vermijden. Misschien baalde hij er echt van, misschien vertelt hij alleen maar praatjes om je in te palmen. Je weet het niet. Het is aan de ene kant zonde het niet te proberen als hij het wél meent. Aan de andere kant loop je het gevaar gekwetst te worden, maar die kans bestaat eigenlijk altijd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja...ik zou hem eerst zichzelf laten bewijzen. Slijmen en kusjes geven op MSN kan iedereen. Wie zegt dat hij het niet gewoon voor de gein doet? Ik wil niet al te negatief klinken, maar als hij jou écht weer leuk is gaan vinden, dan is hij ook bereid om een tijdje op je te wachten. Hou de boot eerst maar 'ns een tijdje af en zie hoe hij daarop reageert. Als jij niet zoveel van je laat horen en hij zoekt veel contact, ook na een paar weken nog, dan zit het wel goed.
|
![]() |
|
Ik vind het ook erg ingewikkeld. Doordat je zo verliefd bent, zie je niet zo zeer zijn negatieve kanten. Je ziet wat je wil zien, je ziet alleen dat hij nu dus waarschijnlijk met je wil kussen.
Zoals het op mij overkomt, doet hij dit omdat hij weet dat jij hem leuk vindt. Het is erg moeilijk... ik zou ook als ik jou was de boot afhouden en kijken of hij moeite doet contact met je te krijgen en je laat merken dat ie je echt leuk vindt...
|
uhmzz ik weet niet hoor, ik vind het een beetje vaag over komen. lijkt meer alsof hij maar een spelletje met je speelt.. Hij weet dat je verliefd op hem bent en dat hij je "kan krijgen"..
Ik heb niet het idee dat zijn 'gevoelens' (als die er al zijn!!) oprecht zijn.. Ik krijg het idee alsof hij een spelletje met je gevoelens aan het spelen is, dat hij je een beetje gebruikt.. Hij doet er nogal vaag over en ik denk niet dat je van de een op de andere dag ineens wel verliefd bent.. Daar geloof ik niet zo in.. Ik vind het erg ongeloofwaardig dat hij eerst niks in je ziet, dan weer wel, dan met een ander meisje gaat, dan nog niks in je ziet en dan ineens weer wel.. Kortom; mijn advies luidt, laat die jongen lekker zitten en wacht op iemand die wel oprecht is!
|
![]() |
tja... eerst zegt hij dat ie je leuk vindt, dan heeft hij opeens een vriendin, dan is dat uit, vindt hij je nog steeds niet leuk en toen opeens vond ie je weer leuk... k weet het niet. k kan hier vandaan niet zien of hij te vertrouwen is. ik heb zo mn twijfels, maar misschien ordeel ik wel verkeerd. ga niet te hard van stapel.
|
![]() |
|
hmm ja ok tnx voor de replays
![]() ja ik heb er ook over nagedacht. Jullie zeggen allemaal dat hij met me speelt. En dat voelt ook zo dat weet ik, ik ben nu een jaar verliefd op em zegmaar en het is steeds zo alsof we half een iets hebben. Mensen vragen ook welles of ne nou iets hebben of niet. Dat is nooit echt verandert.. Ook niet toen hij een vriendin had... Ja die vriendin van em... Daar baal ik ook van... Zit me gewoon hardstikke dwars eigenlijk... ![]() Maar aan de andere kant, hij isd hardstikke trouw, zou noooooooooooit (never nooit) gewoon met iemand gaan, ik ken em al een jaar (ook als goede vriend...) And he would never do that, zeker niet met mij want ik weet ook dat hij mij zeker niet kwijt zou willen... En hij weet ook dat ik em leuk vind en als hij mij *dumpt* nadat ik met em geweest ben hij mij kwijtraakt... Maarja vanaaf weer serieus gesperk met em waarsch... wat zou daar uitkomen.....
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat is er inmiddels uitgekomen, als ik de vrijheid mag nemen om het te vragen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ingewikkeld verhaal Verwijderd | 16 | 15-08-2011 14:44 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160 JustADreamer | 480 | 18-01-2011 12:21 | |