Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 18:02
musc
musc is offline
mijn mama haar hobby is zingen zij doet dit als sinds toen ze acht jaar was.Ze doet het met veel plezier.Ze heeft trouwens dezelfde dirigent als mij,meneer stultyens.Haar tweede hobby is knutselen.Met allerhande materialen ze is ook in een speciale hobbyclub.Mijn mama verzamelt heksen.Mijn mama kan je vergelijken met een ram omdat ze lie fis maar ze kan koppig doen.
dat is haar sterrenbeeld dna ook.

mijn papa:

mijn papa is 43 jaar,hij heeft een snor en een baard.Hij heeft bruine ogen,en zwarte haren zoals zijn baard en snor ook zijn.
hij is redelijk klein,zeg maar matig en heeft een klein bierbuikje.
Zijn beroep is bediende nmbs,hij is afdelingst hoofd op abx(bij het spoor).Zijn hobby is aquarium,wij hebben thuis veel vissen staan.Hij is ook in een speciale club voor aquariums.Een vriend van hem is driemaal wereld kampioen geworden met vissen.
Mijn mama zegt dikwijls dat hij wel eens kan grommelen.Maar je kan hem toch vergelijken met een teedybeertje.wat kan ik nog over hem zeggen?hij drinkt niet en rookt niet en zijn sterrenbeeld is stier.

mijn broer

Mijn broer is 17 jaar,hij heeft een baardje,waar hij niet graag over spreekt.Anders word hij weer driftig.hij heeft zwart haar kort gesneden.Hij is redelijk klein maar valt eigenlijk wel mee,hij is in ieder geval groter als mij.Hij heeft nog geen beroep.Hij zit nog op school.Hij heeft niet ehct hobby's maar hij doet wel een paar dingen vrij veel.Hij chat op het internet.Hij is een echte gamer net als ik.Hij voetbalt soms samen met mij en vechten met mij is ook een soort hobby voor hem,wat niet ehct aangenaam is voor mij.Zijn sterrenbeeld is ook ram en je kan hem als een ram beschouwen.

ik wil nog een paar dingetjes over mijn oma zeggen.

mijn oma

mijn oma is 73 jaar ze is niet zo jong meer maar kan toch nog veel dingen doen.Ze heeft gekruld haar en bruine ogen.haar hobby's zijn ook knutselen en ze zit in dezelfde vlub als mijn moeder.

voila dit was het
Oud 08-10-2002, 18:04
faan
faan is offline
Musc je leraar(-ares) kan je dit niet maken zo'n moeilijke tekst!
Je bent toch pas 13!? Je hebt max. 1 jaar Frans gehad

-Maak het je gemakkelijk, en maak die tekst simpel..zoals je andere klasgenoten (neem ik aan)!
Oud 08-10-2002, 18:04
Boogie
Boogie is offline
1 topic over vertalen is genoeg, ik heb jouw 2e topic bij de 1e gevoegd. Deze gaat op slot.

Regels voor berichten