Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 21:01
dafelix
dafelix is offline
Ok ik wil nie stom doen maar ik vind het btje schijnheilig dat jullie (zoals jullie het zelf willen noemen) SLOTJES zetten, het hele internet staat stampvol met crackz, serialz, sexz etc etc etc, tuurlijk snap ik dat we goede voorbeeld moeten geven maar ik wouw gewoon ff kwijt dat ik het btje sgeinheilig vind. Wie op dit board heeft zen comp 100% gekocht? Ik geloof NIEMAND maargoe, geen hele discussies ik wouw gewoon ff me ei kwijt, dank
Oud 08-10-2002, 21:05
Vejito
Vejito is offline
Citaat:
dafelix schreef:
Ok ik wil nie stom doen maar ik vind het btje schijnheilig dat jullie (zoals jullie het zelf willen noemen) SLOTJES zetten, het hele internet staat stampvol met crackz, serialz, sexz etc etc etc, tuurlijk snap ik dat we goede voorbeeld moeten geven maar ik wouw gewoon ff kwijt dat ik het btje sgeinheilig vind. Wie op dit board heeft zen comp 100% gekocht? Ik geloof NIEMAND maargoe, geen hele discussies ik wouw gewoon ff me ei kwijt, dank
*klapt in z'n handjes* hoort het liefst bij de Feedback

Oud 08-10-2002, 21:09
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Het gaat er niet om dat het hele intenet volstaat met illegale troep of dat de forumbazen vinden dat we alles legaal moeten hebben, maar om het feit dat Scholieren.com vervolgd kan worden als ze meewerken aan het verspreiden van illegale zaken.

en dat willen ze logischerwijs voorkomen.

snappie?
Oud 08-10-2002, 21:42
Koen
Koen is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

en dat willen ze logischerwijs voorkomen.

snappie?
Juust 'm.

Natuurlijk heb ik niet alles legaal. In tegendeel. Dat maakt echter geen zak uit. S.com kan het zich niet veroorloven illegale zaken op het Forum te laten afspelen. Daar kan zij makkelijk problemen mee krijgen, ook al is dat nog zo schijnheilig.

Heeft dus niks te maken met de persoonlijke mening van Forumbazen, maar is een pure kwestie van een wet die nou eenmaal zo geschreven is.

Wil je hier verder over discussieren, open dan een topic op Feedback.

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten