![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.stoppenmetroken.nu/sub_1/sub_1_meeroken.asp Je wordt bedankt! [not!] toch nog de groetjes van een niet-rookster Algemene info: http://www.stoppenmetroken.nu/home.asp
|
Twee dingen.
1) Als ik rook heb ik geen stress, maar ga ik waarschijnlijk er wel aan dood. 2) Ik wil, en verwacht niet ouder te worden dan 45 jaar. Beetje op m'n 70ste in een bed liggen de hele dag. In dat zelfde bed pissen, scheiten, gevoederd worden, en de rest van je 'gezonde' leven (wat nog wel 20 jaar kan duren)in dat bed blijven liggen. Nee, daar dank ik voor.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Kan dan iedereen met een auto ook even stoppen met autorijden?
||
Citaat:
![]()
|
Zoals eerder gezegd in ieder geval niks goeds.
- veel hogere kans op kanker; - mindere sportprestaties door dat je minder luchtkrijgt kan je mindere prestaties te leveren. - een stikkende bek; - gele tanden; - heel veel minder geld, sigaretten zijn duur - en nog veel meer slechte dingen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je doodgaat door een auto is dat toeval, roken doe je jezelf aan. Punt 2) Nee die dingen zijn ook niet gezond. k begrijp alleen niet wat je aan roken hebt. Het is niet lekker, je wordt er niet gezelliger van, je durft niets meer, je hebt er geen (eventuele) betere avond door. Die dingen kan ik allemaal nog begrijpen, roken is alleen lekker omdat je de onthouding doorbreekt. Als je er nooit aanbegint is die hele onthouding er niet.
||
Citaat:
mooooooooooooooooooi gezegd meid ![]() Ik zie mijn mammie en pappie ook neit oud worden, maar ja zij zijn zo verslaafd... Ze zeggen ja dan maar jong sterven ik ga niet stoppen om oud te worden en niet te roken ![]() Na ja moeten ze allemaal zelf weten.. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS Ik rook zelf niet. Ik mag hopen dat ik op m'n 55-60e nog eens gevraagd wordt voor de Hoge Raad of de Raad van State, dat ik dan gezond ben, en niet lig te verkankeren in één of ander ziekenhuisbed door m'n eigen stomme schuld. |
![]() |
|
![]() |
Lang geleden lag mijn opa op sterven in het ziekenhuis. Ik trok het slecht hem zo te zien liggen, en liep naar de rokersruimte om ff tot rust te komen en een sigaretje te roken. Tegenover mij zat een magere vrouw van 39, aan een infuus met een shaggie in haar hand. We raakten in gesprek. Ze vertelde me, dat ze longkanker had en niet meer te genezen was. Daarom ging ze maar door met roken, omdat ze daar nog enigszins plezier uit haalde en toch dood ging. Mijn sigaretje smaakte opeens een stuk minder lekker...
Cat
|
![]() |
van roken ga je dood ?? nou, mijn opa is 85, hij rookt vanaf zijn 15e, en hij is nu hartstikke gezond en heeft een prachtige conditie
ik vind roken een van die dingen dat de mens zelf moet beslissen - doen of niet doen. maar als een groepje mensen rookt dan geeft dat saamhoringheidsgevoel, het gevoel dat je bij die groepje hoort. daarom beginnen de meeste mensen er aan ik rook zelf niet ik weet helemaal zeker dat wat me ook overkomt ik neem nooit een sigaret in mijn mond. en meisjes die roken vind ik helemaal belachelijk, als mijn vriendin een sigaret neemt, dan is ons relatie al snel afgelopen. hoe schadelijk het roken is hangt er van af hoeveel sigaretten je per dag rookt. maar als je vaak rookt en weinig aan sport doet dan leef je korter dan het gemiddelde. [Dit bericht is aangepast door een kleine tiran (17-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
'k ben 't met je eens hoor!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |