Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2002, 05:41
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Na 4 dagen elkaar niet gezien te hebben, ging de relatie uit. Die 4 dagen daarvoor was alles nog heerlijk. Ontzettend goede seks, liefelijk, lang, heel de dag in elkaars armen gelegen.

Dat is de dag die me het beste bijstaat, en op die laatste dag hadden we seks. Nu blijft DAT me altijd bij, die dag, zijn gezicht boven mij, het gevoel, ALLE beelden.

Ik kan niet begrijpen dat dat de laatste keer was, het is zo moeilijk om dat te accepteren.

Hoe denken julie terug over de 'laatste' keer met jullie ex?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 09:22
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
uhmm moet ik ff de laatste keer weer herinneren ..volgens mij toen t uitging hadden we al een tijdje geen sex meer gehad (oh sjit DAT was t probleem dus ) ..maar zo en zo staat bij haar de sex me t meeste bij in mn geheugen want t was gewoon veel beter (en vaker lol) als in mn relaties daardoor .. of om t zo te zeggen .. de relatie was niet alleen een vreemde verbastering van goeie vriendschap maar dr zat ook een sexleven bij inbegrepen...
hmm ik wordt steeds vager merkik

ennieway t staat nog in mn herinnering ..en ik mis t bestwel
Oud 12-03-2002, 09:48
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Pfff, ja, dat kan ik me nog wel herinneren. Heel vreemd was dat eigenlijk. Mn ex en ik woonde niet dicht bijelkaar, dus we zagen elkaar meestal maar 1 keer in de week ofzo. Toen vorig jaar met pinksteren ben ik het weekend bij hem gebleven. Was heel gezellig (ja, ook sex ), zijn 2 keer uit eten geweest met zijn ouders erbij.

Ja, heel gezellig dus. Drie dagen later belt hij op om het uit te maken Hij was er nog niet toe om zich te binden....Kwam toen ff heel hard aan, maar ben er nu wel overheen hoor Tsja, ik heb dus ook alleen maar goede herinneringen aan de laatste keer dat ik hem zag....

[Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (12-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:14
the exploding boy
the exploding boy is offline
Tja als het uitgaat mis ik natuurlijk sex met diegene wel, maar ik ben dan eigenlijk meer verdrietig over dat het uit ging en dan ga ik meestal niet echt aan sex met diegene denken, dat komt meestal later pas, maar tegen die tijd ben ik meestal weer vergeten hoe het ook alweer was.

Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 14:41
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
Hoe denken julie terug over de 'laatste' keer met jullie ex?

Ik denk niet alleen aan de laatste keer sex met mijn ex. Maar ook die keren daarvoor en de eerste keer. En daar zitten dan moment bij waar ik nog wel eens moet om lachen.
Oud 13-03-2002, 14:49
Krez
Krez is offline
net zo als jij
Ik zoek hem ook steeds weer op ook al weet ik dat ik dat beter niet kan doen....
Oud 13-03-2002, 15:32
Whuzz
Whuzz is offline
De laatste keer? Die kan ik me niet eens meer herinneren.
Toen het uit ging hadden we al 3 maanden geen seks meer gehad, omdat zij 2000km verderop stageliep.
Oud 13-03-2002, 20:21
simple creed
simple creed is offline
ik heb hetzelfde gehad... *zucht*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten