![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*GRIJNS* neej, foto's daar bedank ik voor... Vind het al erg genoeg om naakt te zijn... |
![]() |
|
![]() |
Euuh ja... die foto's hebben we vlak daarna bekeken (digitale camera) maar je zag nie veel... wazige foto's..
kom trouwens veel vaker op dit forum maar dit is m'n andere nickname omdat ik nogal wat lullige reacties heb gekregen van mensen bij mij op school die posts van me gelezen hebben.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
nee dankje, maar in de spiegel kijken tijdens roelt!!!!
lekker hem op me zien zwoegen, zijn brede (ik vind ze breed, andere niet...)schouders.... oeh... word er dan nog geiler van om dat te zien. ow, hou zo van me lieffie!!!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() Spiegel wel ? Film\foto niet ?
|
![]() |
nou me vriend was al van plan om het op te nemen maar ik vind het niet zo'n goed idee, het kan altijd tegen je gebruikt worden (videoband / foto's zelf)en niet alleen dat ik doe het liever lekker prive met me vriend en niet iedereen hoeft hiervan te genieten!!
|
![]() |
we hebben een paar foto's (naakt foto's) en die zijn een beetje boel in de verkeerde handen tercht gekomen ...dat vond ik echt heel erg, dat eigenlijk 'meer' foto's maken niet aan de orde is gekomen, en ik denk voorlopig ook niet echt een behoefte is bij ons, ik denk dat we dat leuk weer kunnen gaan doen als k op mezelf woon, of hij..
Chanek
|
Verwijderd
|
zou het niet durven.
ten eerste: mijn lichaam hoeft niet in het openbaar vertoonbaar te zijn (naakt dan wel te verstaan). Ik ben er niet echt wat je zegt tevreden mee.. ten tweede: het is iets tussen mij en mijn vriend en dat hoeft niemand anders te kunnen zien. Ten derde, ik haat het als er dingen blijven bestaan. Ik verbrand brieven, ga niet vaak op foto's en meeltjes enzo verwijder ik meteen. Ik vind het vreselijk als mijn vriend onze gesprekken bewaart, of brieven of foto's. Ik zou die foto's niet laten maken, ook geen film ofzo. gewoon eht idee dat iemand anders ze ooit zou kunnen zien. Vind het al erg als mijn vriend gewoon bespreekt wat ie allemaal met me heeft gedaan. (het voelt dan aan alsof ie stoer wil gaan doen over mij en daarvoor laat ik me niet gebruiken...) Het is niet dat ik hem niet vertrouw, want dat doe ik wel. Ik hou zielsveel van hem, heb het idee dat het nooit uitgaat, dus ik zou eigenlijk niet bang hoeven zijn dat ie ze ooit laat zien ofzo... Maar het idee dat iemand ze zou kunnen zien, het zou toch eens per ongeluk gevonden worden door je tante ofzo ![]() Of hij laat ze aan zijn vrienden zien ofzo, en die zou ik neit eens meer aan durven kijken dan... Kweet niet, niet dat ie dat zou doen als ik zou zeggen dat ik het niet wil hebben, maar toch... Het idee. Ik ben gewoon teveel gehecht aan privacy en persoonlijkheid, dat ik hetgeen tussen mij en mijn vriend gebeurt niet aan iedereen wil vertellen of laten zien... Mjah het is gewoon een soortvan obsessie, of fobie (hoe je het wil zien) geworden voor me. Nee zou het niet doen, zou mezelf niet eens terug willen zien. Laat staan leuk vinden dat iemand anders het zal zien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Iets over gedaan, vandaag en wat. En deel dat vooral met ons. Verwijderd | 499 | 24-09-2006 05:29 | |
Muziek |
Geplande concerten JJ13 | 88 | 14-12-2005 11:05 | |
Games |
counterstrike vraagske Junpei | 6 | 20-07-2003 19:48 | |
Seksualiteit |
Fotoowtopic Verwijderd | 315 | 01-08-2002 21:48 | |
Flora & Fauna |
Hoe heet jouw huisdier? GeritoDM | 137 | 27-03-2002 12:43 |