Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 14:01
Evian
Evian is offline
Meiden faken jullie weleens een orgasme?

En jongens? denken jullie te weten wanneer je vriendin of scharrel een orgasme faked?

Oud 04-04-2006, 14:03
Verwijderd
nee, ik zie niet in waarom iemand dat zou doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 14:05
ExVaal
ExVaal is offline
Ik denk niet dat ik er in zou trappen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 04-04-2006 @ 15:03 :
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 14:19
Qimm
Qimm is offline
Nee, liegen doe ik wel, maar faken, nee...
Oud 04-04-2006, 14:51
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:04
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 04-04-2006 @ 15:51 :
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:06
punkstar
punkstar is offline
ik heb het wel eens gedaan maar dat was noodzaak...
bij mijn huidige vriend doe ik het nooit, dat is niet nodig
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:20
Thee Muts
Thee Muts is offline
Nee, niet nodig en ik zou het niet eens kunnen ook. Zou me verschrikkelijk belachelijk voelen denk ik...
Oud 04-04-2006, 15:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Evian schreef op 04-04-2006 @ 15:01 :
denken jullie te weten wanneer je vriendin of scharrel een orgasme faked?

Het schijnt dat niet ieder meisje de samentrekkingen van spieren in de vagina realistisch kan nabootsen, dat zou ik wel merken lijkt me.
Oud 04-04-2006, 15:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Juice schreef op 04-04-2006 @ 16:55 :
Het schijnt dat niet ieder meisje de samentrekkingen van spieren in de vagina realistisch kan nabootsen, dat zou ik wel merken lijkt me.
Voel je dat altijd dan, ongeacht het standje waarin zij klaarkomt? En tijdens het beffen voel je die samentrekkingen toch sowieso niet?
Oud 04-04-2006, 16:02
Eviscerator
Eviscerator is offline
Vrouwen die faken :')
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 16:03
Verwijderd
Er stond trouwens laatst een artikel in de Yes ( ) over waar mijn mond echt van openviel. Kennelijk doen echt veel meisjes het met regelmaat..:/
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me toch vreemd als je niet eerlijk kan zijn tegen de persoon met wie je in bed ligt.... Ik weet dat het misschien een ideaal beeld is, en dat er veel meisjes zijn die dat doen, maar dat snap ik dan niet. Zorg dan eerst dat die eerlijkheid er is, en ga daarna pas met elkaar naar bed
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 16:13
stout!
stout! is offline
Wat correct hier allemaal, Sanderijn van der Doeff zou trots zijn!
Ik heb weleens gefaket ja en als ik het er met mijn vriendinnen over heb, krijg ik het idee dat bijna elk meisje dat weleens doet of in ieder geval een hele grote meerderheid (of ik heb extreem leugenachtige vriendinnen, dat kan ook).
Ik vind het ook niet in alle gevallen de slechtste oplossing. Als je in een lange relatie alleen maar faket, ben je mi dom bezig omdat je dan jezelf (en je partner) de kans ontneemt op een bevredigend sexleven waarin je écht dichtbij elkaar komt. Maar stel; je hebt hele lekkere sex gehad en een jongen doet ontzettend zijn best maar je voelt dat het niet meer gaat lukken... soms voelt het dan gewoon als de subtielste en leukste manier om er een eind aan te breien, ook voor mezelf trouwens als afsluiting ofzo (als je goed faket, ga je er bijna zelf in geloven).
Ik zeg natuurlijk niet dat faken een aanrader is, idealiter zou het nooit nodig zijn. Maar een echte 'misdaad tegen de sex' zou ik het nou ook weer niet willen noemen.
Oud 04-04-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-04-2006 @ 17:10 :
Lijkt me toch vreemd als je niet eerlijk kan zijn tegen de persoon met wie je in bed ligt.... Ik weet dat het misschien een ideaal beeld is, en dat er veel meisjes zijn die dat doen, maar dat snap ik dan niet. Zorg dan eerst dat die eerlijkheid er is, en ga daarna pas met elkaar naar bed
bovendien schiet je er niets mee op . Als een jongen iets niet goed doet waardoor je niet klaarkomt, en je faket een orgasme, dan blíjft-ie het op die manier doen omdat hij denkt dat je dat lekker vindt. Dus dan blijft het niets.

Bij een one night stand waar je graag snel mee klaar wil zijn zou het nog kunnen, maar waarom zou je een one night stand hebben als je eigenlijk wil dat het snel afgelopen is?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 04-04-2006 @ 17:13 :
Maar stel; je hebt hele lekkere sex gehad en een jongen doet ontzettend zijn best maar je voelt dat het niet meer gaat lukken... soms voelt het dan gewoon als de subtielste en leukste manier om er een eind aan te breien, ook voor mezelf trouwens als afsluiting ofzo (als je goed faket, ga je er bijna zelf in geloven).
Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon? Je kunt toch best zeggen? Als je je partner een beetje kent, weet je ook wel hoe je zoiets kan brengen. Het is misschien niet een 'misdaad tegen seks' maar ik denk wel dat je dan van seks iets maakt wat het niet zou moeten zijn. Maar goed... dat denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 16:43
Flip!
Flip! is offline
Heb wel eens ooit een orgasme gefaked uit pure noodzaak. Of hij kon er werkelijk geen bal van, of het werd gewoon teveel ofzo.
Oud 04-04-2006, 16:46
stout!
stout! is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-04-2006 @ 17:20 :
Maar waarom zeg je dat dan niet gewoon? Je kunt toch best zeggen? Als je je partner een beetje kent, weet je ook wel hoe je zoiets kan brengen. Het is misschien niet een 'misdaad tegen seks' maar ik denk wel dat je dan van seks iets maakt wat het niet zou moeten zijn. Maar goed... dat denk ik dan.
Ik had het eigenlijk ook niet over sex in een lange relatie, hoewel het misschien ook weleens is voorgekomen. Soms gaat het er niet eens om dat hij fundamenteel iets fout doet maar voel ik gewoon dat het niet meer gaat lukken, meestal ligt dat niet aan hem maar aan mij. In een lange relatie kun je het er idd beter over hebben wat je allebei lekker vindt en dat heb ik ook zeker veel gedaan, maar bij een scharrel (geen ONS) vind ik het moeilijker en eerlijk gezegd ook minder leuk om te zeggen "jongen hou maar op dit gaat nergens meer over", zeker als hij wél echt zijn best doet. Bovendien is het dan letterlijk ook zo'n anticlimax terwijl ik soms door een beetje te faken er ook voor mezelf een duidelijk eind van maak. Het klinkt raar maar zo voelt het soms wel.
Oud 04-04-2006, 16:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zie wel in waarom je het zou doen. Ik vind dat argument alleen geen goed/geldig argument.

Dus nee, ik fake niet.
Oud 04-04-2006, 16:58
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bij losse contacten kan ik me nog wel bedenken dat je een keer een orgasme zou kunnen faken, want een enkele keer zit het er wel eens gewoon niet in dat je nog klaar gaat komen. Maarja, ik zou dat dan gewoon zeggen en het daarna met zijn orgasme afsluiten. Denk ik. Maarja, ik heb geen ervaring met een ONS, dus ik weet ook niet of ik het dan zou zeggen of doen alsof.

In een vaste relatie zou ik iig nooit faken, omdat je dan in zo'n negatieve cirkel terecht komt zoals Sarah dat beschreef. Ik geef dan gewoon aan dat ik niet de energie heb om (nog een keer) klaar te komen.
Oud 04-04-2006, 17:25
Verwijderd
Ik kan er wel inkomen dat je zoiets hebt van, laat maar, het lukt toch niet vandaag, en dat dat lullig voelt om te zeggen. Maar volgens mij ben ik nog nooit in die situatie geweest..? Wel dat het inderdaad niet meer ging lukken, maar dan vroeg hij dat zelf al ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 17:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-04-2006 @ 16:59 :
Voel je dat altijd dan, ongeacht het standje waarin zij klaarkomt? En tijdens het beffen voel je die samentrekkingen toch sowieso niet?
Als ik een goed orgasme heb is het bij mij dus echt wel goed merkbaar, zeker tijdens het beffen, of hij moet me aan het bed vastnagelen natuurlijk. Als je je hand op de buik van een gemiddeld meisje legt voel je dus echt wel alle samentrekkingen van haar baarmoeder, en laten alle jongens die ik ken dat dan ook nét doen.
Ik denk dat het altijd wel merkbaar kan zijn wanneer je op blijft letten als jongen zijnde.

Ik fake niet, nooit gedaan ook. Als het niet lukt dan krijgt hij dat gewoon te horen, ik bedoel anders blijf je maar hangen in het cirkeltje 'ik-wil-wel-seks-maar-hij-doet-het-niet-juist-en-kom-dus-ook-niet-klaar' en dan kan je bezig blijven.
Oud 04-04-2006, 18:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
HvJ schreef op 04-04-2006 @ 18:39 :
Als ik een goed orgasme heb is het bij mij dus echt wel goed merkbaar, zeker tijdens het beffen, of hij moet me aan het bed vastnagelen natuurlijk. Als je je hand op de buik van een gemiddeld meisje legt voel je dus echt wel alle samentrekkingen van haar baarmoeder, en laten alle jongens die ik ken dat dan ook nét doen.
Ik denk dat het altijd wel merkbaar kan zijn wanneer je op blijft letten als jongen zijnde.
Ik ben op het moment van een orgasme altijd te veel met mezelf bezig (joh), dus ik weet eigenlijk niet in hoeverre hij echt op die samentrekkingen let. Meestal voelt hij het wel trouwens, maar hij let dan volgens mij meer op mijn gezicht. Sowieso zijn er uiteraard wel meer dingen waaraan hij merkt dat ik klaarkom, dus ik denk echt niet dat ik dat allemaal geloofwaardig na zou kunnen bootsen.
Doet me trouwens denken aan iets wat ik een keer heb gelezen over de verschillend niveaus van het vrouwelijk orgasme *zoekt even op*

Ah, gevonden:

Volgens The Tao of Sexology zijn er negen niveaus van het vrouwelijk orgasme:

1. Ze zucht, ademt zwaar en kwijlt.
2. Ze strekt haar tong uit terwijl ze de man kust.
3. Haar spieren worden actiever en ze houdt hem stevig vast.
4. Vaginale sidderingen beginnen en vloeistoffen gaan stromen.
5. Haar gewrichten worden losser en ze bijt de man.
6. Ze trilt en draait; ze slaat haar armen en benen om hem heen.
7. Haar bloed 'kookt' en ze probeert hem overal aan te raken.
8. Haar spieren ontspannen zich, ze bijt en raakt zijn tepels aan.
9. Ze geeft zich helemaal over aan de man en opent zich.

Als ik me alles letterlijk in ga beelden, kom ik toch wel heel erg uit op een beestachtige manier van seks , maar veel dingen zijn toch ook wel bij mezelf terug te vinden, al dan niet in mindere mate En dan zijn nog niet eens alle fysieke uitingen beschreven, zoals de versnelde hartslag, zweten, tintelingen ed.
Oud 04-04-2006, 18:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-04-2006 @ 19:14 :

Doet me trouwens denken aan iets wat ik een keer heb gelezen over de verschillend niveaus van het vrouwelijk orgasme *zoekt even op*

Ah, gevonden:

Als ik me alles letterlijk in ga beelden, kom ik toch wel heel erg uit op een beestachtige manier van seks , maar veel dingen zijn toch ook wel bij mezelf terug te vinden, al dan niet in mindere mate En dan zijn nog niet eens alle fysieke uitingen beschreven, zoals de versnelde hartslag, zweten, tintelingen ed.

Haha.

Ja ik zat dus ookal aan beestachtige dingen te denken, ik herken er zelf alleen verdomde weinig in of het moet mij ontgaan zijn natuurlijk (bedenkt zich zojuist dat ze voorlopig niet van plan is het te filmen )
Oud 04-04-2006, 18:53
Streepjescode
Streepjescode is offline
Je hebt bewust 'dit doet niets voor me maar ik ga net doen alsof ik er helemaal wild van word' faken... Maar je kan ook van jezelf al redelijk wat geluid maken en 'er' net niet helemaal komen. Als hij denkt dat je wel klaargekomen ben en het is geen serieuze vaste partner, ga je dan zeggen "hey, ik ben niet klaargekomen" of laat je het zo? Ligt er maar aan wat je ermee wilt bereiken. Als hij het zou vragen zou ik het wel zeggen ja. Ik lieg niet. Maar ik zou ook niet bewust "hey joh, ik ben niet.." gaan zeggen tenzij het iemand was waar ik een relatie mee had.

Ik bedoel maar, er zijn gradaties.
Oud 04-04-2006, 18:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
HvJ schreef op 04-04-2006 @ 19:22 :
Ja ik zat dus ookal aan beestachtige dingen te denken, ik herken er zelf alleen verdomde weinig in of het moet mij ontgaan zijn natuurlijk (bedenkt zich zojuist dat ze voorlopig niet van plan is het te filmen )

Nouja, in dingen als zuchten, zwaarder ademen, hem stevig vast houden en overal aan willen raken, sidderingen, trillen, spier spanning en ontspanning, hem af en toe zachtjes bijten (in zijn nek of schouder tijdens het zoenen bijvoorbeeld. Of in het kussen als ik me qua geluid in moet houden ) en het stromen van vloeistoffen zoals ze dat zo mooi noemen kan ik mezelf toch wel terug vinden.

Dat kwijlen, echt bijten en hem met mijn armen en benen vastzetten, zie ik dan gelukkig nergens bij mezelf En na even navragen blijkt ik dat ook niet te doen gelukkig
Oud 04-04-2006, 19:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-04-2006 @ 18:14 :

Hmmm ik kan mij goed vinden in deze beschrijving, maar toch kom ik niet klaar

Beschrijving klopt niet
Oud 04-04-2006, 19:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-04-2006 @ 16:59 :
Voel je dat altijd dan, ongeacht het standje waarin zij klaarkomt?
Nee, dat hangt idd van de situatie af.
Oud 04-04-2006, 23:26
Mousse
Mousse is offline
Ik fake niet, maar kom vaak heel stil klaar. Soms merkt de jongen in kwestie dit niet eens en zijn ze ronduit verbaasd dat ik al kwam. geeft wel is verwarring. Maar in een goede relatie vind ik dat je er eerlijk over kunt zijn, en snapt de jongen of ik ook wel dat je nou eenmaal niet áltijd klaar kunt komen.
Oud 05-04-2006, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Mousse schreef op 05-04-2006 @ 00:26 :
Ik fake niet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 04-04-2006 @ 17:03 :
Er stond trouwens laatst een artikel in de Yes ( )

verder dan dit kwam ik niet zonder te grijnzen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:47
Coléoptère
Coléoptère is offline
Ja weleens, maar alleen in uitzonderlijke gevallen, als hij al tijden met zijn hand/mond bezig was en ik doorkreeg dat het er gewoon niet in zat...
Oud 06-04-2006, 14:07
Yaris
Yaris is offline
Voor het geval dat ik moet faken heb ik een fles knoflooksaus naast m'n bed staan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 14:51
bladertje
bladertje is offline
Zou ik nooit doen.. Ik zou alleen seks willen hebben binnen een relatie, en dan wel een relatie waar ik me super goed bij voel en waarbij ik voor 100 procent vertrouw op mijn vriend. Faken heeft dan weinig nut lijkt me, dan ben ik liever eerlijk. Minder zal hij me er niet om vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 14:59
Christoff
Christoff is offline
96% van alle vrouwen faket ooit in hun leven een orgasme.
Oud 06-04-2006, 15:33
Mara
Mara is offline
Neen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 19:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Christoff schreef op 06-04-2006 @ 14:59 :
96% van alle vrouwen faket ooit in hun leven een orgasme.
Whoohoo ik hoor bij de zeldzame 4%
Oud 06-04-2006, 20:23
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-04-2006 @ 20:49 :
Whoohoo ik hoor bij de zeldzame 4%
maar je hebt nog wel even te gaan...
Oud 06-04-2006, 20:28
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-04-2006 @ 20:23 :
maar je hebt nog wel even te gaan...
Ik weet gewoon dat ik het nooit zal faken, ik zou niet weten hoe...
Oud 06-04-2006, 20:30
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-04-2006 @ 21:28 :
Ik weet gewoon dat ik het nooit zal faken, ik zou niet weten hoe...
tuurlijk wel
Oud 06-04-2006, 20:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-04-2006 @ 20:30 :
tuurlijk wel
nja ik zou het geloof ik gewoon niet kunnen, omdat ,vooralsnog, ik aan iedere bedpartner (wel 2!) van te voren al heb verteld dat ik het niet kan, en ik vind dat wel zo eerlijk omdat gewoon te zeggen. Anders lopen ze zich uit te sloven en zich rot te voelen als het niet lukt om niets. Dus faken, nee totaal zinloos...
Oud 06-04-2006, 20:38
Nona
Nona is offline
Ik fake niet. Mijn vriend weet waar hij mee bezig is.
Oud 06-04-2006, 20:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nooit gedaan nog. Ik kom wel rustig klaar, dus niet dat ik lig te wild schokken en dat alles helemaal samentrekt. Wel tintelt het overal en helemaal warm en hijg hijg. Ook gaan er niet extreem veel vloeistoffen stromen.
Wel lig ik achteraf het liefste nog even rustig na te genieten, terwijl alles nog even zachtjes naschokt. (Het is dus meer aan m'n geluidjes te merken, dan aan m'n lichaam. Niets aan te doen.)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 21:31
Gothic
Gothic is offline
Wel 2x gedaan, maar bij m'n ex was het gelukkig niet nodig ...
Oud 06-04-2006, 22:42
coecie
coecie is offline
ik heb het wel gedaan en ik verwacht dat ik het in de toekomst ook nog weleens zal doen, ik doe het niet consequent ofzo maar soms is het inderdaad zoals stout al zei wel een mooie manier om er een einde aan te maken.

soms tijdens een ONS of als je met een scharel bezig bent dan denk je ineens, nee. nu heb ik er geen zin meer in. en anders dan dat je dat zegt tegen zo'n jongen kies je de makkelijke weg, namelijk faken.
als je aan zo'n jongen, waar je toch al niet zo close mee bent verder moet gaan uitleggen waarom je wil dat hij maar gewoon ophoudt word niemand daar gelukkig van, terwijl als je faket kun je zeggen. heerlijk hoor, je omdraaien en gaan slapen en dan kun je als je daar zin in hebt het de volgende ochtend nog eens proberen.

in een relatie heeft het gewoon geen zin om te faken omdat je dan in een neerwaarste spiraal beland dus dat moet je ook niet doen.
Oud 06-04-2006, 22:52
coecie
coecie is offline
het is trouwens wel een kunst hoor, goed faken
probeer het anders gewoon eens terwijl je geen sex hebt, maar gewoon voor jezelf, om te kijken of je het geloofwaardig op jezelf kunt overbrengen... op zich heb je om goed te kunnen faken wel echt een wanhopig publiek nodig, maar toch, het is wel een ervaring die je misschien wil meemaken, is het dan niet met je vriend dan gewoon met jezelf.
Oud 07-04-2006, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-04-2006 @ 19:14 :
Ik ben op het moment van een orgasme altijd te veel met mezelf bezig (joh), dus ik weet eigenlijk niet in hoeverre hij echt op die samentrekkingen let. Meestal voelt hij het wel trouwens, maar hij let dan volgens mij meer op mijn gezicht. Sowieso zijn er uiteraard wel meer dingen waaraan hij merkt dat ik klaarkom, dus ik denk echt niet dat ik dat allemaal geloofwaardig na zou kunnen bootsen.

Ah, gevonden:

Kwijlen? Brr, volgens mij kwijl ik nooit tijdens de seks. Eh, tenminste niet als ik mijn mond niet voor bepaalde dingen gebruik
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 15:39
Dith
Dith is offline
Is niet nodig.
Oud 07-04-2006, 17:02
lieve
lieve is offline
Ik beken!!

Ik pleit schuldig!!

Maar is niet vaak nodig!

Regels voor berichten