![]() |
|
Ik had ff nix te doen en ik dacht laat ik eens een topic wijden aan m'n favoriete band...
![]() Ik heb ze gisteren live mogen bezichtigen en het was gewoon pure energie dat er van het podium afstraalde, zo ontzettend vet ![]() Voor mensen die ze niet kennen, ze spelen melodische punkrock (ook wel skatepunk genoemd) met hardcore-invloedjes (veel screams) www.mp3.com/belvederepunk ze hebben inmiddels 3 albums uit... ik zou ze toch nog maar heel snel gaan bezichtigen, voordat ze weer terug gaan naar Canada Saturday, September 28th Naalderljk, Netherlands De Flat Chillfactor Sunday, September 29th Bergen Op Zoom, Netherlands TBA Against Time, Of No Avail & 5 Days Off Wednesday, October 2nd Mol, Belgium Zaal 't Leeuwke 5 Days Off veel plezier ermee
|
![]() |
||
Citaat:
cellophane coffin it's tough to be a bully when there's no one left to bully probeer die maar us...
|
Maypole, je had beter wel moeten komen. Er was een pit van het kaliber welk er in tijden niet één in de Flaat, daarin had je je kunnen vermaken.
Live zijn ze inderdaad fucking goed, terwijl ik ze op cd alleen maar wel ok vind. We hebben ze ook het belangrijkste woord in de Nederlandse taal aangeleerd "zuipen". Al met al was het een leuke avond gister en ik zal er minstens nog een week bij elke beweging die ik maak aan denken.
||
Citaat:
![]() ach volgende week zaterdag word het wel weer feest in delft ...UPPERCUT/ARKANGEL |
![]() |
|
Yeah, Belvedere in het lelijke flaat shirt:
[edit]verdomme, msn communities foto's kenne nie op het forum[/edit]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
je nieuwste ontdekking muziekvlinder | 246 | 15-05-2004 11:26 | |
Muziek |