Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 20:04
Mysterons
Mysterons is offline
ik merk dat ik een beetje in een dipje raak, ik wordt echt sago van het weer. en ik wil weer wierook op mn kamer. mn kleren worden slobberig en ik wil mutsen op. ik gebruik andere make-up, en ik wil mn kamer een verbouwing geven.

hmm

-make-up
-inrichting

in de lente hebben mensen vaak het kriebelige, huppelige, verliefderige, dromerige, in de zomer het rustige, chille, nevermindachtige, in de winter het knusse, gezellige.

wat voor invloed heeft herfst of jouw lifestyle?
Oud 14-10-2002, 20:08
Freshmaker
Freshmaker is offline
Ik vraag me iedere dag af wat ik aan moet trekken, terwijl ik in de zomer en winter het eerste pak wat ik tegenkom..
Oud 14-10-2002, 20:11
Verwijderd
Winter of zomer, banaan heeft hetzelfde aan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:15
Mysterons
Mysterons is offline
het gaat niet alleen om je kleding, maar ook om je humeur, je inzet, en je inrichting, make-up, enz.
Oud 14-10-2002, 20:23
GRRR
GRRR is offline
ik zie er altijd even wack uit
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:29
Esmée
Esmée is offline
Qua kleding verandert er niks bij mij (jah, behalve dat het dikkere kleding wordt dan i.v.m. het weer ) maar qua humeur merk ik het vaak wel, ik kan echt in een dip raken als het buiten zo grijs is, en het keihard regent en zo.. bleeegh Word er sowieso heel sloom van.
Oud 14-10-2002, 20:35
punkyfish
punkyfish is offline
In de herst/winter heb ik vaker last van 'depressieve gevoelens' (hoor mij). Ben eerder moe enzo, maar voor de rest vind ik het allemaal wel gezellig.
Oud 14-10-2002, 20:38
Type
Type is offline
Ik vind het geweldig... Sweater-weather...

Dat melancholieke dat de herfst met zich meebrengt, heerlijk...
Oud 14-10-2002, 20:41
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Heb juist in de herfst dat ik me lekkerder voel. Heerlijk die geur 's ochtends, of na een regenbui. De kleuren van de natuur, etc.
's Ochtends nog schemerig als je naar 't station fietst, in de kou op de trein wachten... En dan weten dat je straks weer lekker warm ergens zit
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:42
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Als het regent vind ik de herfst echt een kuttijd....
mja, als het droog is vind ik altijd lekker om buiten te lopen, niet te koud maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:59
Quiana
Quiana is offline
In de herfst heb ik meer wisselende stemmingen,
extremer dan normaal, en ben ik geneigd meer zwart te dragen..
Ik ben moeier, en verkouden
Oud 14-10-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
In de herst/winter heb ik vaker last van 'depressieve gevoelens' (hoor mij). Ben eerder moe enzo, maar voor de rest vind ik het allemaal wel gezellig.
En die "gezelligheid" is voor mij echt een reden om te emigreren naar een land waar dit weer zich niet voordoet

Oeeh cryptisch hoor jeff
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 01:06
maar
maar is offline
In de herfst heb je vaker van die baaldagen, dat echt alles tegen lijkt te zitten en geen zonnetje om je op te vrolijken. Daar blijft het wel bij eigenlijk, voor mij.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 06:35
Verwijderd
tja, het is niet zo dat ik een metamorfose onderga in de herfst ofzo. Alleen mijn kleding wordt wat dikker Qua make-up verandert er eigenlijk ook helemaal niets.
Wel merk ik aan mijn humeur dat het herfst is. Als de zon schijnt ben je toch een stuk vrolijker dan wanneer je met windkracht 345 en een hoosbui naar school moet fiesten
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:34
mood indigow
mood indigow is offline
in de herfst kan ik minder hebben, ben ik vaker down enzow..

en ik sta elke dag voor m'n kast af te vragen wat ik nou weer moet aantrekken.

maar de herfst heeft ook wel wat.. het is knusser enzow..

maar ik mis het tot sávonds laat buiten zitten met me vrienden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:41
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
ik vind herfst wel een mooie & gezellige tijd, ben ook een herfstkindje (geboren in november)

de mooie kleuren van vallende bladeren maken mij echt happy, maar het ergste van herft is dat het meestal regent
Oud 15-10-2002, 11:43
Rhinus
Rhinus is offline
In de herfst heb ik meer truien aan dan in de zomer en lente.
Verder geen verschil. Jawel! Nog een verschil! Ik heb een dikkere jas aan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:53
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik kleed me alleen iets warmer, soms verwarming op kamer.

Voor de rest: geen verschil.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 12:49
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Veel van bovengenoemde dingen, zoals wat downer worden enz.
En natuurlijk wordt kleding wat anders, helaas.

En op m'n kamer heb ik vaker de gordijnen dicht en kaarsjes aan. Make up gebruik ik ook meer omdat ik er moeier en witter uitzie
Oud 15-10-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Qua kleding verandert er niks bij mij (jah, behalve dat het dikkere kleding wordt dan i.v.m. het weer ) maar qua humeur merk ik het vaak wel, ik kan echt in een dip raken als het buiten zo grijs is, en het keihard regent en zo.. bleeegh Word er sowieso heel sloom van.
idd...

Ik raak in de herst echt sneller in een dipje. En ik ben echt tegen kaarslicht. Alsof het dan opeens knus en gezellig in huis is Ik zit toch veel liever buiten enzo.

Qua kleding onderga ik wel een metamorfose. Het aanbreken van een nieuw seizoen is voor mij een aanleiding om iets nieuws te kunnen kopen En omdat ik in de herfst altijd in een dipje zit knapt mijn humeur met shoppen ook enorm op
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 13:40
Blubje
Blubje is offline
bluhh herfst is stom ben ik veel meer down, weet ik niet wat voor kleren ik aan moet trekken, ben ik moe, sloom, verkouden, en heb ik t de hele dag koud....blegh ik haat de herfst!
mja als je lekker binnen zit en t regent buiten KEIhard, dat vind ik dan weer wel leuk, dus dat is wel t leuke aan de hersft
Oud 15-10-2002, 14:02
Gwen.
Gwen. is offline
Mijn energie is op in de herfst.
Oud 15-10-2002, 14:35
Verwijderd
Hmmz ik vind de herfst wel gezellig en veel sfeer hebben...vallende blaadjes, mooie landschappen, lekker binnen in de warmte zitten terwijl t buiten koud is, kaarsjes aansteken en veel thee drinken
Ik vind t ook wel leuk dat je veel kleren aan kan doen, veel laagjes en lekker warme truien en vestjes...ik vind winterkleren vaak mooien dan zomerkleren...
Nadeel is dat het zo koud en regenachtig is(alhoewel regen ook wel fijn kan zijn, alleen niet als je ergens heen moet en je komt helemaal verzopen aan)....en dat je snel ziek en verkouden bent...

Maar int algemeen vind ik de herfst dus wel leuk
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:53
Paulaah
Paulaah is offline
Ja mijn kledingstijl verandert naar warmere kleding..
Make-up verander ik niet. ennem..
Mijn humeur is ook welgoed
Ik vind dit koude weer wel lekker eigenlijk.. Lekker naar dat koude weer kijken terwijl jij heerlijk lekker warm in je bedje ligt of gewoon lekker binnen zit..
Ik heb geen last van herfstdepressies
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:04
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
ben behoorlijk neerslachtig, veel gevoeliger dan normaal..

en heb nogal last van flashbacks enz. van vorig jaar in deze periode..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 17:39
Roos
Roos is offline
Hm m'n humeur gaat sneller achteruit inderdaad.
Kleding verandert niet zo
Make-up: als het regent gebruik ik alleen een beetje oogschaduw ofzo.
Inrichting: de verwarming gaat weer aan, dus ik doe m'n deur vaker dicht.. verder niet echt eigenlijk. Ja ik vind het wel gezellig als er een pot thee en een blik koekjes op m'n kamer staat.
Oud 15-10-2002, 17:49
Kismo
Kismo is offline
Ik krijg dan altijd het gevoel dta ik niks meer heb om aan te doen . Heb de hele zomer ingeslagen voor de zomer en dan wordt het opeens herfst en kan je die kleding nie meer aan. Dan krijg ik meestal erg zin om te gaan winkelen .
Herfst vind ik voor de rest altijd wel erg gezellig. Lekker warm binnen zitten en tv kijken, daar heb ik dan altijd zin in.
Oud 15-10-2002, 17:58
shanli
shanli is offline
Ik verander niet echt,mijn humeur blijft hetzelfde(denk ik,moet je eigenlijk aan andere mensen vragen ,alhoewel,de laatste dagen loop ik wel viezer ),ik weet het dus eigenlijk niet.
Ik merk wel dat ik wel meer 'heimweeachtiger' ben en meer binnen wil zitten,thuis zijn :-s
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 18:36
Studentje
Studentje is offline
Dikke kleren natuurlijk, en veel meer binnen. Geen hele avonden meer op het balkonnetje bier zitten drinken, maar nu in een duffe huiskamer, waardoor je eruit moet om de gezelligheid te zoeken, maar ja, het regent, dus je haalt een nat pak, wat weer als gevolg heeft dat je avond verknald is, en dat je vroeg naar huis gaat, wat op zich toch wel verstandig is, omdat in de herfst ook altijd weer de eerste tentamens zijn....

Kortom, de herfst komt na de zomer
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 18:42
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
ik vind het heerlijk krijg gelijk zin in de winter en kom al helemaal in de kerstsfeer enzo ik merk wel dat ik, ondanks ik de herfst leuk vind, snel chagrijnig of minder vrolijk ben dan normaal :/ qua kleding en make-up veranderd er niet veel, ja, ik ga warmere kleding dragen, maar daar blijft t ook bij
Oud 15-10-2002, 20:51
igfy
igfy is offline
Brrr, ik hou niet van kou, daarom ben ik altijd wat meer down enzo in de herfst.. in de winter wordt dat nog erger dan ben ik echt heel vaak sjagurijnug, vooral als het gaat ijzelen. Ik ga in de herfst ook meestal hardere muziek draaien, en ik heb heel erg de neiging veel nieuwe kleren te kopen momenteel. Owjah, ik heb ook altijd het idee dat ik nix te doen heb in de herfst..
en ik heb binnenkort tentamens .... Maar de halloween-dingen zijn wel weer leuk..
Oud 15-10-2002, 21:09
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Ik vind de herfst de mooiste tijd van het jaar. (en de winter ook wel) Ik vind het heerlijk sfeervol, en ik kan echt genieten van de schitterende landschappen...
En als het regent vind ik het heerlijk om op m'n kamer te zitten en de regen op de achtergrond op het schuine raam hier te horen kletteren. Door de regen lopen of fietsen vind ik ook lekker, alleen vind ik het zo irritant dat je kleren daar zo zeiknat van worden.....maarja, des te lekkerder is het als je dan thuisbent en weer droge kleren kan aantrekken..

De herfst is gewoon zo heerlijk sfeervol.

Maar de herfst heeft eigelijk verder totaal geen invloed op mij of de dingen die ik doe ofzo.

Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:52
Verwijderd
Herfst is een rottijd. De regen is dan geen leuke regen meer zoals in de zomer maar koude harde regen, het is altijd net niet koud genoeg voor een winterjas maar wel altijd te koud voor een gewone jas, als je naar de bus toeholt dan glijd je meestal een keer of drie uit op al die leuke blaadjes die op de grond liggen en je hebt ontiechlijk heimwee naar de zomer. Althans, ik dan. Mijn humeur is sowieso altijd beter in de lente en in de zomer, ook al zou ik in principe de winter leuk moeten vinden omdat ik dan jarig ben. Dat wordt me altijd gezegd, in ieder geval. In de herfst heb ik altijd meer mensen om me heen nodig, ben ik minder zelfverzekerd en zoek ik steun bij alles wat los en vast zit. Dat zie je ook heel erg terug in m'n zogenaamde liefdesleven: elke relatie die ik ooit heb gehad was met iemand die leerde kennen in de zomer of in de lente, altijd was het zo dat die relatie begon in de herfst en altijd het eindigde altijd in de zomer of lente erna. Zelfs met m'n vriendje-uit-groep-vier waar ik dan zogenaamd getrouwd mee was, was dat het geval, en ik denk dat dit jaar geen uitzondering is. Deze keer is het wel anders, aangezien ik me nu meer op m'n gemak voel en nu niet doelloos om me heen grijp om maar iemand te pakken te krijgen zodat hij of zij me door de winter en de herfst sleurt.

Mm, inrichting. Mja. Er valt aan mijn kamer niets in te richten, aangezien je de meeste meubelstukken al helemaal de vloer inclusief eventuele tapijtjes niet kkunt zien door de enorme rommel die er op leeft. Wel heb ik altijd meer zin om te tekenen als het herfst en/of winter is, en dat is net als het veranderen van je kamer iets creatiefs.

Meestal is het ook in de herfst wanneer ik me wat meer ga concentreren op bijvoorbeeld meditatie. Als ik in de zomer ongeveer eens in de drie dagen mediteer, dan wordt het in de herfst wat meer. Ik weet eigenlijk niet echt waardoor het komt, waarschijnlijk gewoon door het feit dat ik het in de zomer en de lente nogal druk heb terwijl ik in de herfst liever in m'n eentje op mn kamer blijf.

Make-up, hm. Dat blijft hetzelfde, gewoon een standaard lijntje om m'n ogen en wat mascara. Ik heb ook zelden iets anders dan dat, dat is niet seizoen-related.

Jezus, wat een post weer.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:39
Mystique
Mystique is offline
Ik word nou niet bepaald vrolijk van al die afvallende blaadjes maar vooral dat het snel donker wordt en heel erg koud vin dik vreselijk. Dus doe ik dikke kleren aan, dikke jas en alles dik. Hou mijn make-up meer op bruin enzo. Tja echt eendip kan ik het niet noemen maar ik ben echt iemand van lekker warm weer, zon, zee en strand. Ik ben een koukleum dus zit er nu al tegenop dat het gaat vriezen en alle kou door merg en been gaat.
Oud 16-10-2002, 12:16
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik doe ook weer donkere make up op, en ik ga masaal voor bruine kleren, en ik ben weer sneller depresief, in de zomer was ik vet vrolijk enzo, en nu....
Ik eet ook ineens weer veel meer chocolade.
Oud 16-10-2002, 13:42
Esmée
Esmée is offline
Heb t trouwens niet met de winter; dat vind ik juist wel weer gezellig. Tis puur die overgang van lekker zonnig weer naar koud, druilerig weer
Oud 16-10-2002, 14:26
strafcorner
strafcorner is offline
depressie

zucht...
Reageren

Regels voor berichten