Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2001, 21:11
PiercedPanda
PiercedPanda is offline
Ik weet dat er alle vele topics over geweest zijn, maar ik wil er toch effe een klein beetje raad bij.

Ik wil een tongpiercing, en ik wilde even weten wat jullie ervaringen ermee zijn, dan vooral toegespitst op het zetten en de aftercare en het verdere "dragen" van de piercing.

Ik ben 23 en sta voor een klas in de basisschool. Ik praat niet mega met mn mond open, dus het zal niet zo zichtbaar zijn...

please help met jullie ervaringen !
Oud 18-12-2001, 09:24
leintjuh
leintjuh is offline
ik zal maar eerst naar een piercingshop gaan. ik ging met een vriendin van me mee en ze kon geen tongpiercing nemen omdat die aarder onder de tong precies verkeerd liep voor een tongpiercing!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 19:43
Verwijderd
is wel mooi.. wel slecht voor glazuur van je tanden.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 19:48
Rhinus
Rhinus is offline
NIET doen, je bent leraar.
Anders gaan die peuters da ook willen en dan krijgen ze mot meej hun ouders.
Mot meej ouders = K*T.

Maarja, als je 't echt wil moet je 't doen. Want 't is jouw lichaam.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 21:01
psilo
psilo is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
NIET doen, je bent leraar.
Anders gaan die peuters da ook willen
denk dat dat wel mee valt hoor

Oud 18-12-2001, 21:04
Verwijderd
Meisje uit m'n klas heeft het ook (doen pabo), zelf zou ik het nooit doen (maar das omdat ik m'n lijf graag heel wil houden, een tongpiercing lijkt me niks) maar je moet doen wat jij wilt. 'k zou wel ff informeren hoe ze dr bij jouw op school over denken, je collega's en de directie ed.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (18-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 23:15
luvgirl
luvgirl is offline
Als je het echt graag wilt dan zou ik het gewoon doen! Ik heb zelf ook een tongpiercing en ik ben er erg blij mee. Het zetten deed niet vreselijk veel pijn maar ik voelde het wel, van zwelling had ik ook weinig last, je moet gewoon direct veel ijsklontjes eten dat helpt echt. De eerste dagen zal je wel wat moeite hebben met eten omdat je tong gewoon erg gevoelig is maar als het eenmaal genezen is dan heb je er helemaal geen last meer van. Af en toe vergeet ik gewoon dat ik er een in heb. Je moet ook zorgen dat, als je tong weer helemaal genezen en niet meer dik is, je een zo kort mogenlijk staafje indoet. Zo heb je de minste kans dat je piercing tegen je tanden 'rammelt' Bij de meeste mensen valt een tongpiercing niet op bij het praten, bij mij iniedergeval helemaal niet. Verder kan je met tongpiercing alles wat je zonder ook kan, behalve leuk mee spelen dan

succes!
Oud 19-12-2001, 15:28
moedergans
moedergans is offline
Als je lerares bent dan zou ik heb maar aan het begin van de vakantie laten zetten omdat er een kans bestaat dat je niet echt verstaanbaar kan praten. Verder hoorde ik dat je er de eerste dagen best wel misselijk van kan zij.
Als je wil zien hoe hij gezet wordt moet je naar www.bodyflair.nl gaan. hier klik je webcam aan. onder het plaatje van de webcam staan een aantal zinnetjes, begint met 'de digitale revolutie' bijdeze staat er een tussen waar je ziet hoe hij zichzelf in de tong pierced:'self-piercing'

Ik wil er zelf ook een maar ik mag niet! Weet iemand hoe ik mijn ouders over kan halen?
Oud 19-12-2001, 15:53
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Als 'leerkracht' wordt het denk ik minder snel aanvaard. Ik vind het best wel mooi, maar het is niet de moeite om je gezonde tanden te beschadigen (bij mij). Tast echt wel je glazuur aan... maar als je het écht wil, kan niemand je tegenhouden eh
Oud 19-12-2001, 16:42
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline

ik heb er ook een sinds mei

heb er eigenlijk nooit last van, alleen bij een droge mond...dan is het een beetje stroef

en je zal af en toe het onderste balletje moeten schoonmaken, want daar komt aanslag op

gewoon met een beetje azijn en hij glanzt weer

maar ik heb nu boven een plastic balletje dan komt het minder hard tegen mijn tanden aan bij het eten,

Rat
Oud 19-12-2001, 18:40
Janet
Janet is offline
nee,voor mij niet,je tong KEN helemaal opzwelle en je ken er zelfs in stikke wat denk je van dat sterilon?????ik zou het niet doen,ik ben geen expert,maar toch......[maar dat is mijn mening]
Oud 19-12-2001, 23:24
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline

sterilon op je tong...ja sure denk ff na

mijn tong is niet eens gaan zwellen, gelukkig

Rat
Oud 20-12-2001, 19:33
Psychopath
Psychopath is offline
No

Regels voor berichten