![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() Gadverdamme zeg, je gaat me toch niet vertellen dat er meiden zo smerig zijn om dat zooitje op te vreten. -Desecrator
|
Als ik een vriendin zou hebben en graag in haar mond klaar zou willen komen zou ik van tevoren een condoom omdoen. Ze zou mijn sperma dan niet hoeven te proeven en ik zou toch in haar mond klaar kunnen komen zonder dat dat verder bezwaarlijk voor haar zou zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idiot omdat hij het zo zegt - WAAROM NIET?! Alsof het fout is als ze dat niet wil of zo. Ik zeg niet dat ik er iets tegen heb, wie weet doe ik ut ooit ook wel eens. Ik weet alleen wel dat ik het nu niet zou willen en als mun partner dan zou zeggen "Kom op hee, niet zo zeuren" dan hoeft het voor mij niet meer... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kweet niet, het lijkt me niet echt fijn...
Kben eigenlijk nog niet eens gewend aan het pijpen zelf, laat staan klaarkomen in mijn mond... ![]() Aan de andere kant, sperma smaakt niet goor, superlekker kan ik het ook niet noemen, maartoch... En het is misschien inderdaad wel handiger dan het weer uitspugen, of stoppen net voordat hij komt ofzo.. ![]() Maar als meisjes dat niet willen kan ik me ZEKER wel voorstellen... En dan moet je ook niet blijven pushen ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Randy doet zn naam eer aan ![]()
|
![]() |
Ik heb er vooraf met m'n vriend over gepraat en hij zei dat hij mij niets wilde laten doen wat ik niet wou. Maar dat hij dat wel zou willen en dat het hem een gevoel zou geven van macht. Ik heb er lang over nagedacht (bwa, niet zooo lang
![]() ![]() Ik vond het helemaal niet vies, echt niet... Ik vind het zelfs een zalig gevoel als ik het in mijn mond voel komen! de tweede keer was iets minder lekker, want ik hield het te lang in mijn mond waardoor het nog harder doorsmaakte! Als ik een jongen zou zijn zou ik echt wel willen dat mijn meisje dat bij mij zou doen (ik zou ze niets dwingen ofzo, alleen als ze het zelf wilt). Anders zou het me een beetje het gevoel geven dat ze vies van me was ofzo -x-
|
ik heb het ook gedaan en het is echt niet zo vies. Mijn vriend wilde zich terugtrekken voordat hij klaarkwam, maar ik ben gewoon doorgegaan (hij houdt er wel van als ik initiatief neemt
![]() En het hoort toch bij je vriend waar je van houdt, en je bent toch niet vies van hem?? ![]()
||
Citaat:
AH BAH Je wordt bedankt. Ik zie nu dus even vette horror beelden voor mijn ogen in alle details. -Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel slakken heb ik ook nog nooit gegeten, maar alleen de gedachte moet ik al van kotsen...dus denk niet dat ik het ooit ga doen... Damn, foute vergelijking ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nah ik dacht eerst ook dat ik er echt van zou gaan kotsen als hij in mn mond zou klaarkomen... toen het een keer gebeurde (omdat ik dat wilde) viel het me 100% mee, ik heb het toen ook doorgeslikt... maar als je gewoon na het klaarkomen je mond van zn penis afhaald dan blijf het gewoon op zn penis zitten hoor... en dan hoef je nix te slikken...
ik zorg wel altijd voor een glaasje drinken naast het bed... hihihi |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je stelt haar voor het blok - je houdt niet van me, anders slikte je het wel door? Sheesh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook heus niet zo dat het een machtsgevoel creeërt. Misschien bij sommigen wel, maar bij mij iig niet. Het is (zoals boven al meermaals gezegd) meer gewoon handig. Je hoeft als jongen geen rekening te houden met knoeien of zakdoekjes, je kunt 't gewoon laten gaan...en als het meisje er geen probleem mee heeft zie ik er niks negatiefs in. Maar het is echt niet zo dat ik het als een 'bekroning' op het pijpen zie ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dat je best sperma door kan slikken, je gaat er niet dood aan toch? Ik kan niet weten hoe het smaakt want zelf heb ik het (nog) nooit gedaan, maar als mijn vriend graag zou willen dat ik het doorslik; NO PROBLEM 4 ME... [Dit bericht is aangepast door ievy (24-03-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
klaarkomen in mond Anoniem19j | 5 | 10-02-2015 20:26 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen in de vagina Verwijderd | 8 | 31-10-2012 15:43 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen in d'r mond alfa | 35 | 04-11-2009 11:56 | |
Seksualiteit |