Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem aan dat die vriendin van jou wel meer vriendinnen had en misschien wel gezamelijke vriendinnen met jou... Misschien kun je er met hun over praten.
Wat misschien ook zou kunnen helpen is je niet zo te concentreren op het feit dat ze er niet meer is, maar het feit dat ze er ooit wel is geweest. Haal leuke herinneringen aan haar op. Ga oude foto's bekijken en durf op een fijne manier aan haar te denken. 5 Maanden is helemaal niet raar hoor! Ik heb zelf een vriendin verloren... ze is niet doodgegaan, maar door omstandigheden kon ik geen enkel contact met haar hebben. Dat meisje was zo ongelooflijk belangrijk voor mij en ik ben er nu (1,5 jaar later) nog niet helemaal overheen.... Dus je ervoor schamen oid dat je haar nogsteeds mist is absoluut nergens voor nodig, dat je haar mist laat alleen maar zien dat je veel om haar gaf! *succes*
||
Citaat:
En het is echt niet zo dat je er binnen een maand ofzo over heen moet zijn . . . dus moet je dat ook niet willen. Zoiets heeft zijn tijd nodig. Desnoods duurt het een aantal jaren, bij ieder mens is dat verschillend. Heel veel sterkte er mee, en er komt een dag dat je aan haar kunt terug denken met alleen maar een glimlach op je gezocht.
|
Wat zou je vriendin willen? Dat je zo doorleeft, dat je zo verdrietig ben en altijd je rot voelt? Of zou ze willen dat je doorleeft? Ik denk het laatste niet? Door je zo rot te voelen 'verraad' je je vriendin meer, dan als je gelukkig doorleeft en geniet van de mooie momenten met haar, want door het verdriet (je denkt nu aan 1 moment, haar dood) denk je niet genoeg aan de mooie momenten en dat verdient ze niet...
|
![]() |
Mensen verbaasd dat je er nog niet over heen bent? sorrie? hoe durven ze?!! Zoiets draag je je hele leven mee en het zal altijd bij je blijven en er zullen altijd weer momenten komen dat je dr even keihard om moet huilen, en probeer dat alsjeblieft niet tegen te houden omdat andere mensen dat raar vinden hoor!!!
Toch moet je ook proberen om met dit verdriet verder te leven. Het slijt, het gevoel gaat een plekje krijgen, probeer om de een of andere manier dit "af te sluiten". Schrijf een brief an haar die je verbrand ofsow, je moet in elk geval ergens een begin maken waarvan je kan zeggen: kom, ik ga kijken of ik weer ergens verder kan, een nieuw begin aan mn leven maken. Misschien heb je in je leven eerder dit soort moeilijke momenten gehad en dan was daar een goede vriendin voor je, en nu moet je het zonder haar doen, en ja dat lijkt me heeeel moeilijk, maar er zijn vast wel mensen met wie je WEL kan praten en die jou dr doorheen gaan slepen en je zult merken dat er een moment komt dat je weer kan lachen en ook met een glimlach aan je vriendin kan terugdenken, want dat zou zij ook graag willen..... heel erg onwijs veel sterkte!
||
Citaat:
Gecondoleerd meisje en heel veel succes! Denk maar zo alles komt goed!
||
Verwijderd
|
Citaat:
JIJ voelt je kut, en hebt daar alle recht toe, of anderen het nu vreemd vinden of niet. Hun gevoelsleven zit kennelijk anders in elkaar, maar jij hebt een eigen karakter en bent hier dus nog niet overheen.. Onthou dat hierin, het gaat hierin om JOU, dat JIJ je kut voelt, en daar niet uitkomt. Wat anderen daarmee doen of daar van snappen maakt niet uit, jij hebt recht op hulp om hieruit te komen, hoe lang het ook geleden is. Je kan er toch moeilijk maar mee blijven ziten? Nja, dat wou ik even kwijt |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
GVD,ze is dood :| *sollie,moest verhaal kwijt* Quiana | 51 | 10-09-2002 06:50 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |