![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nee zou ik niet doen...
Ik ga niet met iemand naar bed, om wat voor reden dan ook, als ik niet van hem houdt (op de liefdes-relatie manier) dus ook niet als het een goede vriend van me is... Zo belangrijk is sex nou ook weer niet... En hiervoor laat ik me niet gebruiken, dan zoekt ie maar iemand anders hoor. Ik vind dat je als goede vriend/in ook het recht moet hebben (zonder er kwaad op aangekeken te worden) om "nee" te zeggen... Misschien dat ik er anders over ga denken, mocht het een keer voorkomen... Maar ik zou het zeker niet doen als ik een relatie heb op dat moment... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste ben ik het niet met je idee van dat bij sex altijd liefde hoort eens, sex zonder liefde is ook erg lekker. Verder vind ik die opstelling gewoon egoistisch. Als goede vrienden heb je volgens mij veel voor mekaar over. |
![]() |
||
Citaat:
ja, maar waarom dan meteen jezelf aan die persoon geven? Je mag dan wel vrienden zijn, maar daarom moet je toch niet met elkaar naar bed alleen omdat die vriend/in nou ernstig ziek is oid? Nou, ik zou t niet doen! Dan zou ik me wel aardig goedkoop voelen. Ik vind t dan wel zielig voor die vriend ofzo dat ie dan geen sex gehad heeft, maar wat je niet hebt, kan je ook niet missen. Dan zou je er toch ook niet echt een goed gevoel bij hebben? Ik niet iig. Stel je word dan verliefd op die persoon en die gaat dan weer binnenkort dood, nou... Lekker is dat dan.
|
Verwijderd
|
Ik zou dit zelf wel doen. Ik heb veel voor m'n vrienden over, en als een vriend van mij dit me zou vragen, zou ik het dus doen. Stel nou dat hij idd kanker heeft (bijv.) en hij zou zeggen dat hij mij zo bewonderd dat hij wil dat ik z'n 1e en laatste ben, dan zou ik dat echt wel doen. Ja kijk als hij dit tegen iedereen zegt, dan naturlijk nie eej
![]() Maar ik zou het niet kunnen verdragen zijn laatste wens niet te willen vervullen. |
![]() |
||
Citaat:
En met een goeie vriend(in) heb je sowieso een erg sterke band. Is dat ook niet een beetje houden-van? Ik vind het nogal bot om dan te zeggen dat iemand maar naar de hoeren moet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het doen als ze geen besmettelijke ziekte heeft (zoals AIDS), maar dat lijkt me logisch; als ze rond mijn leeftijd is; als ze het echt wil; en als ze er fysiek tegen zou kunnen (dus niet iemand die zo ziek is dat ze nog maar 35 kg weegt ofzo...). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
Cat
||
Citaat:
Ik zou zwaar paranoide worden en me gestalked voelen. Ik zou denken, wat zit hier achter en wat moet ze van me ? -Desecrator
|
![]() |
nee, en zeker niet gezien eht feit dat ik al een relatie heb...
maargoed STEL mn vriendin is het ermee eens. En STEL die persoon is ook nog eens een hele goede vriend/vriendin van me. Dan hangt het af van wie het is. Let's be honest. In zon geval gaat het omn het genot van die bepaalde persoon, en als ik niet kick op zijn/haar lichaam dan is het voor mij geen pretje. Dat hoeft het in zon geval nat ook niet te zijn, maar het moet je niet tegenstaan denk ik. ~vaag~ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Seks gehad met een ander Jij-Jij | 242 | 27-04-2003 22:12 | |
De Kantine |
Als iemand op sterven lag Evito | 8 | 06-08-2002 11:44 | |
Liefde & Relatie |
mensen onder de 21 weten niet wat liefde is de abt van sion | 132 | 22-06-2002 11:45 |