![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Niet geloven die jongen.
JIJ bent straks degene die in de shit zit, dus doe het gewoon niet totdat je weer condooms bij de hand hebt. (en op je strepen blijven staan! een goede gozer gaat liever een pakje condooms halen (of doet het niet totdat jullie die weer hebben) dan dat hij z'n vriendin ongerust ziet over een mogelijke zwangerschap.)
|
![]() |
je bent juist het meest vruchtbaarst in de eesrte 1 1/2 week na dat je ongesteld was
[Dit bericht is aangepast door rabecca (26-03-2002).]
||
Citaat:
Dat is niet waar. De meeste kans dat je zwanger kan raken is tijdens de ovulatie (= eisprong = de vruchtbare periode) en de ovulatie treed op ongeveer 14 dagen na de eerste dag van menstruatie. Dat ligt eraan hoe regelmatig je menstrueert. Als dat heel regelmatig is dan kun je uitrekenen wanneer je ovulatie plaatsvindt. Maar de kans dat je zwanger kan raken, als je het niet tijdens de ovulatie doet, is niet uitgesloten!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |