Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 18:02
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
ik vind dit echt super genant beffen uberhaupt kent iemand dit
Hij vind het echt super enzo dat wil ik best geloven maar ik kan me echt niet ontspannen dan
Oud 14-03-2002, 18:45
mathfreak
mathfreak is offline
Of je het ontspannend vindt hangt af van hoe je op dat moment ligt. Je kunt boven op hem liggen of jullie kunnen naast elkaar op jullie zij liggen. Als hij op jou ligt kan dat, als hij in je mond klaar zou komen, als risico met zich meebrengen dat zijn sperma in je luchtpijp terecht komt omdat je partner bij het klaarkomen onwillekeurig zijn penis naar beneden kan stoten. Jij op hem of jullie beiden op je zij naast elkaar is dus bij dit standje de beste optie.
Oud 14-03-2002, 18:50
snowgirl
snowgirl is offline
En toch heb ik t idee dat hij met zn neus zowat in je kont zit... hmmm op de zij is wel een goede oplossing ja.
Al kan ik hem echt niet meer zo lekker pijpen als ik zelf bijna klaarkom! tis wel geil, maar maak het t dan toch liever een voor een af..... (OF SAMEN.....!!!)

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:44
D1984
D1984 is offline
Lijkt me echt een leuk standje, vooral nadat ik gisteren op internet heb gevonden dat er 64 variaties van zijn... kwil ze dit weekend allemaal uitproberen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:53
chanel
chanel is offline
paar x doen, en na een tijdje denk je: nu heeft ie toch alles al gezien, dus ik kan maar beter genieten

Chanel
Oud 15-03-2002, 11:07
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Lijkt me echt een leuk standje, vooral nadat ik gisteren op internet heb gevonden dat er 64 variaties van zijn... kwil ze dit weekend allemaal uitproberen

GEEF URL!!!!!!!! GEEF URL!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 11:16
noukkk
noukkk is offline
hmmmzzz nah ik en mijn vriend doen dit eigenlijk wel eens.. ik vind het heerlijk! je moet elkaar idd wel goed vertrouwen omdat het anders best een genant standje is
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:06
D1984
D1984 is offline
Citaat:
ConnX schreef:
GEEF URL!!!!!!!! GEEF URL!!!!!!!

Je moet even bij KaZaA het video bestand Kama Sutra les één of het gehele kama sutra boek downloaden (als je het boek niet kan vinden kan ik hem ook via msn versturen hoor)

Dennis
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:22
MP-nl
MP-nl is offline
Mijn vriendin en ik vinden het een heerlijke positie. Lekker liggen te beffen terwijl je gepijpt wordt, wat wil je nog meer! (Ja, en zij natuurlijk andersom)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 21:14
sunna
sunna is offline
ik vind het ook nie slecht ofsow
maar ik krijg zo pijn in mn nek op het laatst...
Oud 26-03-2002, 21:55
joepie3
joepie3 is offline
woeeeeeeeeeeeeeee standje 69 is echt wel lekker!!! Bijmij wordt op deze manier de eikel maximaal gezogen zeg maar, omdat de tong recht over je eikel gaat.

Het voelt gewoon beter als normaal. Maar dat is mijn mening.

Ik zou zeggen probeer het uit!!

owja de jongen moet wel onder haha anders kan het nog wel eens een beeeeeetje gevaarlijk worden voor het meisje in verband met stik-gevaar. (flop!!die lul dr in 1 keer helemaal in hahah woooeeeewww)

nouja ik denk dat ik er maar een eind aan brei.

mazzel

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten