![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry ik moet hier even heel hard om lachen echt waar (bedankt!) geen domme opmerking hoor gewoon heel grappig als het goed is, is ie op dat moment echt wel stijf geen jongen houdt em goed denk ik als je met zijn handen in een straal van 20 cm van zijn lul komt... maar goed hoe trek je een jongen af: Je pakt zijn lul en doet je lippen om je tanden. Dan doe je je lippen rustig om zijn lul en gaat zachtjes van boven naar beneden en likt daarbij zijn eikel nog wat...Wedden dat hij nooit zegt dat je slecht aftrekt! ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.html
z'n penis zal heel waarschijnlijk al wel stijf zijn van het strelen met z'n broek nog aan hoor. maar het helpt vast wel als je een beetje onder z'n ballen kriebelt en langs z'n buik streelt. knappe jongen die hem dan nog slap houdt. ![]() maar waarom zou je het hem niet kunnen vragen? als je niks aan elkaar vraagt weet je toch ook nooit wat de ander lekker vind? iets wat je voor de 1e keer doet moet je toch ff onder de knie krijgen? ik snap echt niet wat daar zo raar aan is. toen ik voor het eerst een meisje vingerde en likte heb ik gewoon gevraagd of ze me wilde vertellen hoe het precies werkte en of ik het goed deed. geen van beiden heeft me daar een rare reactie op gegeven. [Dit bericht is aangepast door Kennedy (25-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() nou jo... dat had ik nou helemaal niet van je verwacht ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() "hij bedoelt ook niet aftrekken maar pijpen" even voor de duidelijkheid he. ik offer me eigen op zodat er niet een of andere belg is die er serieus op in gaat. -hey had ik soms gezegt dat je mocht stoppen met pijpen?? + neej? -nou dan!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en JA je mag op dit tijdstip best twijfelen aan mijn intelligentie ![]() Vraagje: weet je wel wat incompetentie betekent? (en niet stiekem opzoeken in het woordenboek he, stiekemerd) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel vingeren, maar niet aftrekken *marinn* | 61 | 19-07-2003 00:32 | |
Seksualiteit |
weetjes over aftrekken meastrecks | 12 | 07-04-2003 23:58 | |
Seksualiteit |
aftrekken...? DuShI*PuSsY | 20 | 14-02-2003 13:21 | |
Seksualiteit |
mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken **~yvie~** | 12 | 20-11-2002 12:54 | |
Seksualiteit |
Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? Verwijderd | 32 | 26-09-2002 20:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken nac-breda-no-1 | 19 | 06-02-2002 23:06 |