![]() |
|
![]() |
Als je partner niet goed aanvoelt.. das echt kut.. dus als hij/zij grof met je omgaat of juist véél te voorzichtig.. of als je partner extreem bang is dat je zijn/haar lichaam naakt ziet (ook al vind ik dat persoonlijk wel lievig.. hou ervan vertrouwen te moeten winnen)..
Ja en de standaard dingen als partner die stinkt, boeren laat in je gezicht, na de seks meteen omdraait of weggaat.. ("hey doei ik bel je binnekort wel" ![]() Cat
||
Citaat:
|
![]() |
Een afknapper vindt ik als een meisje zichniet geschoren heeft. Oftewel een dikke pak shag op de rails heeft. Maar gelukkig scheert bijna iedereen zich tegenwoordig (de meisjes tenmiste).
Verder vindt ik een afknapper als een meisje er maar een beetje bij ligt en zich maar lekker laat verwennen en zelf geen initiatief neemt. Ok, het mag wel maar, maar heel soms. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ff denken! kweet niet ehhh, sokken zijn heel fout (als je die nog aan hebt), heb ik glukkig nog niet bij meisje ghad. Ehh geen string (ehh sorry vor de dames die die niet aanhebben), maar dat vind ik hetzelfde als een jongen die geen boxer draagt, maar een ballenknijper(hier heb ik gelukkig ook nog geen last van gehad) ja en voor de rest pffff... kweet niet
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als hij zichzelf helemaal laat verwennen, en dan gaat slapen! (ik kan er mee leven hoor, maar na twee keer zou ik er wel wat van zeggen...)
Offeh... wanneer hij daaronder echt heel ongewassen overkomt.. Of wanneer hij telkens in slaap valt wanneer we bezig zijn (dat is écht erg!). Wanneer hij een ongelofelijk smerige onderbroek aan heeft... Bah!! Dan raak ik hem echt niet aan, wie weet wat daar allemaal broedt... Tja, dat soort dingetjes dus... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Afknappers Burnbar | 5 | 01-11-2015 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Seksualiteit |
De ‘Latin lover’ is de beste man in bed. De Duitser de slechtste supergirl#1 | 11 | 05-10-2009 10:29 | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 |