![]() |
||
Citaat:
|
Op zich is het natuurlijk best wel goed van hem, als hij er echt zo achterstaat. Aan de andere kant:
we leven in 2002 hoor!!! Probeer gewoon eens uit te zoeken om welke reden hij nog geen sex wil. Is het echt het geloof, of wil hij gewoon nog even wachten? (bv tot jullie relatie wat zekerder is). Als je echt van hem houdt, zul je zijn keuzes moeten respecteren, dus als het vanwege het geloof is, zul je toch moeten wachten
|
in de bijbel staat dat je puur moet zijn als je het huwelijk in treed, om de liefde aan je partner te laten zien. dat jij de enige bent voor hem/haar. ik vind dat liefde en seks bij elkaar horen. dat hij een paar maanden wil wachten vind ik heel goed van hem! maar let's be honest here: ik ga niet wachten tot het huwelijk. ik wil namelijk nog lang niet trouwen. en dat zou betekenen dat ik nog tien jaar moet wachten met seks (en ik ben geen maagd meer, dus voor mij heeft het geen zin).
maar goed, hij heeft al een keuze gemaakt hoor... hij zei dat ie nog vier maanden wou wachten... schijnbaar had ie het gevoel dat ie me al vier maanden kende ![]() hij zit een beetje tussen z'n vader (zeer gelovig) en z'n moeder (totaal niet gelovig) in. maar hij vind ook dat seks voor het huwelijk wel kan, als je maar van elkaar houdt, en niet met veel meisjes voor je huwelijk naar bed gaat. kan ik me wel wat bij voorstellen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() echte liefde... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |