Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2002, 16:26
psychobitchke
psychobitchke is offline
kun je de dag na dat je met een jongen naar bed bent geweest weten ofdat je zwanger bent of niet? zoja, hoe???

veeeeele xxxx-kes psychobitchke
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:28
Droyd
Droyd is offline
nee, ik DENK je dat je een week moet wachten ofzo om een zwangerschaptest te laten uitvoeren...vanwaar de smiley in je topic eigenlijk...
Oud 28-03-2002, 17:29
mathfreak
mathfreak is offline
Bij een bevruchting duurt het 30 uur na de geslachtsgemeenschap voordat de eerste celdeling plaatsvindt, dus je kunt na 1 dag nog niet zeggen of je zwanger bent of niet.
Als jullie geen van beiden een voorbehoedsmiddel hebben gebruikt en als het nog geen 72 uur geleden is dat jullie met elkaar naar bed zijn geweest raad ik je aan om onmiddellijk bij je huisarts langs te gaan voor de morning-afterpil en voortaan een voorbehoedsmiddel (de pil, het condoom of een combinatie van beide) te gebruiken.
Oud 28-03-2002, 17:55
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Bij een bevruchting duurt het 30 uur na de geslachtsgemeenschap voordat de eerste celdeling plaatsvindt, dus je kunt na 1 dag nog niet zeggen of je zwanger bent of niet.
Als jullie geen van beiden een voorbehoedsmiddel hebben gebruikt en als het nog geen 72 uur geleden is dat jullie met elkaar naar bed zijn geweest raad ik je aan om onmiddellijk bij je huisarts langs te gaan voor de morning-afterpil en voortaan een voorbehoedsmiddel (de pil, het condoom of een combinatie van beide) te gebruiken.
waarom heb ik toch iedere keer de neiging om "amen" te zeggen als ik je reacties lees? niet lullig bedoeld hoor want je reageert altijd normaal en zinnig, maar het klinkt altijd zo vreselijk serieus. bijna alsof je het uit een zwaar en moeilijk medisch boek over sexualiteit overtypt.

[Dit bericht is aangepast door Kennedy (28-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:57
psychobitchke
psychobitchke is offline
ah, ok, bedankt, der is eigenlijk niet zoveul gebeurt, en hy had een condoom, ik denk dat ik gewoon schrik heb omdat het de eerste keer was, hadde jullie ook schrik na jullie eerste keer dat er iets misgelopen was??

xxxx-jes
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:28
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kennedy schreef:
waarom heb ik toch iedere keer de neiging om "amen" te zeggen als ik je reacties lees? niet lullig bedoeld hoor want je reageert altijd normaal en zinnig, maar het klinkt altijd zo vreselijk serieus. bijna alsof je het uit een zwaar en moeilijk medisch boek over sexualiteit overtypt.

[Dit bericht is aangepast door Kennedy (28-03-2002).]
Jouw conclusie over overtypen uit een boek (niet noodzakelijk medisch, zwaar en moeilijk) klopt heel aardig. Het was in dit geval zo dat ik niet precies wist wanneer bij een bevruchting de eerste celdeling plaatsvindt, vandaar dat ik het even heb opgezocht.
Dat mijn reacties altijd zo serieus klinken klopt wel. Ik ben iemand die van nature vrij serieus is, maar ook wel humor heb. Ik moet wat dat betreft best wel eens lachen als ik sommige replies hier op het forum lees. Zelf ben ik hier op het forum niet zo spontaan, maar dat komt ook omdat men nogal kritisch geweest is over mijn aanwezigheid hier en ik me daarom liever een beetje gedeisd houd om te voorkomen dat ik anderen misschien voor het hoofd zou stoten.
Oud 28-03-2002, 19:03
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Leg even je moeilijke taalgebruik uit Mathfreak . Nee snap volkomen wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 22:46
Grietje van Hans
Grietje van Hans is offline
Citaat:
psychobitchke schreef:
kun je de dag na dat je met een jongen naar bed bent geweest weten ofdat je zwanger bent of niet? zoja, hoe???

veeeeele xxxx-kes psychobitchke
weet ik niet
vraag jezus!

Regels voor berichten