Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 15:54
^AmArU^
^AmArU^ is offline
De seeeeeexlijn! Fasten ur seatbelts cuz the ride is tricky!
haha
ik ben nog wel eens wakker, 's avonds om half 1
en dan zap ik wat
en dan hoor ik opeens: 'Wil jij het op zijn Grieks? Bel dan nu...Als je klaar bent, hang je weer op!'
en dan zie ik zo'n vrouw, en hoor ik haar zwoele stem nog kreunen op de achtergrond
en dan denk ik: donder toch op viezerd! en dan ga ik maar slapen
maar goed
hebben jullie wel eens een sexlijn gebeld? hoe was het?
ik heb ooit, vroeger toen ik in groep 8 zat, voor de gein met een vriendje 06-4949 gebeld, toen dat nr nog bestond
maar we hingen al heel snel weer op
(niet dat we klaar waren ofzo hahaha)
maar goed
jullie wel eens gebeld?

(Let op: Het nummer in de topictitel is waarschijnlijk niet correct. Het is een voorbeeld en hieraan kunnen derhalve dan ook geen rechten worden ontleend...(Mocht je het bellen en per ongeluk het klooster aan de lijn krijgen, zelf al kreunend en steunend))
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:00
Kennedy
Kennedy is offline
zeg Amaru? krijg jij soms airmiles op het openen van topics?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:01
Kupu
Kupu is offline
kheb er wel eens 1 gebeld, ook met school, voor de lol. Maar we hadden toen economie-les, en we mochten op kosten van school bellen omdat we info moesten hebben over de euro. Nou... we hebben toen echt tijden niets anders gedaan dan dat soort lijnen bellen Met een hele groep natuurlijk . En ehhhhh kheb zelfs mijn toenmalige economieleraar nog wijsgemaakt dat zo'n sexlijnnummer een euro-informatienummer was en die heeft het toen gebeld, kon ie niet echt waarderen
Oud 27-03-2002, 16:03
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Kupu schreef:
kheb er wel eens 1 gebeld, ook met school, voor de lol. Maar we hadden toen economie-les, en we mochten op kosten van school bellen omdat we info moesten hebben over de euro. Nou... we hebben toen echt tijden niets anders gedaan dan dat soort lijnen bellen Met een hele groep natuurlijk . En ehhhhh kheb zelfs mijn toenmalige economieleraar nog wijsgemaakt dat zo'n sexlijnnummer een euro-informatienummer was en die heeft het toen gebeld, kon ie niet echt waarderen

lol!
vet man!
damn ik heb er weer een idee voor de stunt bij
big ass boxen! haha ja!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:17
Verwijderd
vroeger toen ik heeeeeel klein was toen zat mn broer die dingen voor de gein te bellen thuis. en toen deed ik het een keer na ofzo (drukte op repeat wist verder ook nie wat er precies aan de hand was), en toen kwam mn moeder dr achter en kreeg ik een pak slaag. zo..spannend he..:/
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:18
smeijne
smeijne is offline
Hahah
Ik heb zelf trouwens nog niit een sexlijn gebeld, maar toen ik nog klein was samen met mijn broer en nog een vriend belden we telkens naar een radio.
Dan lieten we scheten en boeren door de telefoon. Wel leuk voor die leeftijd.
Oud 27-03-2002, 18:28
Verwijderd
Hehehe... *denkt terug aan jeugd*

Nou, ik weet wel dat ik altijd een zieke geest ben geweest

Hmz, een paar jaar geleden hadden een vriendin en ik de gratis sexlijnen voor vrouwen ontdekt (de mannen moeten betalen, maar de vrouwen niet, zo hebben ze gratis telefoon opneemsters).
We hadden erg veel lol met het afspreken op het station van Amsterdam met een roos in het haar om stoute dingen te doen, of ontzettend zieke verhalen op te hangen en dan mee te delen dat we twaalf waren...

Ben benieuwd hoeveel mannen daar trauma's van op hebben gelopen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 18:37
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
kebbun een keer toen ik in groep 8 zat met een friendin gebelt...was nie zoveel aan want we kwame erges nie door, was een of ander nummer dat je moes aanvrage ofsoiets..
Oud 27-03-2002, 18:56
Verwijderd
Nee, eigenlijk nooit gedaan. Ook niet vroeger, ook niet uit nieuwsgierigheid. Aan de reclame kun je al zien en vooral horen dat het een stel 55-jarige huisvrouwen met kort haar genaamd Henny is wat daar een beetje de geile studente loopt uit te hangen over de telefoon.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 19:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja in groep 7 en 8 heel vaak en dan de meest onozele verhalen ophangen, of gewoon zeggen 'wat ben jij zielig dat je dit werk moet doen' of zeggen dat je een jonkvrouw bent en een heel lulverhaal ophangen, ergens afspreken en dan gaan kijken, verdekt opgesteld natuurlijk (kwamen soms echt mensen ) maar ook leraren bellen, bekende nederlanders, en de kindertelefoon omdat we nix te doen hadden, die vrouw werd toen kwaad terwijl op de poster stond dat je voor alles kon bellen, dus ook om hulp bij het bedenken van iets wat we konden gaan doen.

ja ik was een echt telefoonterrorist

[Dit bericht is aangepast door Ninnoc (27-03-2002).]
Oud 27-03-2002, 21:05
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, eigenlijk nooit gedaan. Ook niet vroeger, ook niet uit nieuwsgierigheid. Aan de reclame kun je al zien en vooral horen dat het een stel 55-jarige huisvrouwen met kort haar genaamd Henny is wat daar een beetje de geile studente loopt uit te hangen over de telefoon.

Je hoéft niet persé zp denigrerend te doen hoor!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 21:59
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
ojaa met de hele klas in een telefoonhokje
erg leuk..en altijd afspreken ergens in the middle of nowhere..
Oud 28-03-2002, 06:33
Internationalist
Internationalist is offline
Was dat niet o6 4994
Oud 28-03-2002, 07:41
Faery
Faery is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Je hoéft niet persé zp denigrerend te doen hoor!
Jah, telefoonsex is heilig. :]
Oud 28-03-2002, 19:31
DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Kvin die reclames op TV altijd zow vaag...
Van die meisjes die hééél moeilijk kijke terwijl ze hefig voelen of ze nog wel een meisje zijn...Ene...ik heb ook wel iz gebelt toen ik in et 1e zat...nou..Toets 1 voor Kim toets 2 voor Wendy....blablabla....dan ben je 2 min verder en dan zegt ze: ik ga aan je hete paal zuige weekveel wat allemaal nog meer...maar ondertuzze ben je al weer 10 gulde eeh...5 euro kwijt...Duz kzou der nie heen belle...want rukken met een telefoon in je hand iz nog bez wel moeilijk
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 19:38
metalbazzz
metalbazzz is offline
Ik heb nooit begrepen dat een mens opgewonden kan worden van die tv-reclames
Oud 29-03-2002, 21:49
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
savatagefreak schreef:
Ik heb nooit begrepen dat een mens opgewonden kan worden van die tv-reclames
wat werkt bij mij in ieder geval op de verkeerde, namelijk mijn LACHspieren!
vooral die reclame om "lekker te gaan knuffelen" en die dame heeft Elmo (nieuwe schoenen) op haar schouder... er zat bij mij een jongen in de klas die we Elmo noemden (en ik vond hem niet echt aantrekkelijk), vandaar!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 22:36
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik deed het vroeger wel ens met een vriendin (Spacegirl).
Ze was er echt super goed in.
Zij kei serieus terwijl ik helemaal in een deuk lag
Oud 30-03-2002, 02:49
rockyj
rockyj is offline
vroeger altijd op de basisschool met 30 man in een telefooncel en dan bellen als vrouw (dan was het gratis) Dat waren nog eens tijden, toen had nog niemand de baard in de keel
Oud 30-03-2002, 14:53
XQWS
XQWS is offline
ja deed ik samen met een vriendin altijd na schooltijd op de basisschool en dan afspreken enzo t was echt wel grappig totdat haar moeder toevallig langsliep en die had het toen door nou dat was wat minder maar ja daarvoor ben je toch een kind omzulke dingen te doen??!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:14
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Een keertje gedaan op een slaapfeestje, een beetje dronken en toen gingen we die telefoon doorgeven

kinderachtig, maar toen had ik lol
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten