![]() |
|
Verwijderd
|
vroeger toen ik heeeeeel klein was
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hahah
![]() Ik heb zelf trouwens nog niit een sexlijn gebeld, maar toen ik nog klein was samen met mijn broer en nog een vriend belden we telkens naar een radio. Dan lieten we scheten en boeren door de telefoon. Wel leuk voor die leeftijd. ![]()
|
Verwijderd
|
Hehehe... *denkt terug aan jeugd*
Nou, ik weet wel dat ik altijd een zieke geest ben geweest ![]() ![]() Hmz, een paar jaar geleden hadden een vriendin en ik de gratis sexlijnen voor vrouwen ontdekt (de mannen moeten betalen, maar de vrouwen niet, zo hebben ze gratis telefoon opneemsters). We hadden erg veel lol met het afspreken op het station van Amsterdam met een roos in het haar om stoute dingen te doen, of ontzettend zieke verhalen op te hangen en dan mee te delen dat we twaalf waren... ![]() ![]() ![]() Ben benieuwd hoeveel mannen daar trauma's van op hebben gelopen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja in groep 7 en 8 heel vaak en dan de meest onozele verhalen ophangen, of gewoon zeggen 'wat ben jij zielig dat je dit werk moet doen' of zeggen dat je een jonkvrouw bent en een heel lulverhaal ophangen, ergens afspreken en dan gaan kijken, verdekt opgesteld natuurlijk (kwamen soms echt mensen
![]() ja ik was een echt telefoonterrorist [Dit bericht is aangepast door Ninnoc (27-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Kvin die reclames op TV altijd zow vaag...
Van die meisjes die hééél moeilijk kijke terwijl ze hefig voelen of ze nog wel een meisje zijn...Ene...ik heb ook wel iz gebelt toen ik in et 1e zat...nou..Toets 1 voor Kim toets 2 voor Wendy....blablabla....dan ben je 2 min verder en dan zegt ze: ik ga aan je hete paal zuige weekveel wat allemaal nog meer...maar ondertuzze ben je al weer 10 gulde eeh...5 euro kwijt...Duz kzou der nie heen belle...want rukken met een telefoon in je hand iz nog bez wel moeilijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vooral die reclame om "lekker te gaan knuffelen" en die dame heeft Elmo (nieuwe schoenen) op haar schouder... er zat bij mij een jongen in de klas die we Elmo noemden (en ik vond hem niet echt aantrekkelijk), vandaar! |
![]() |
|
|