Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Relax ![]() En dit komt van iemand die de meest idiote dingen doet als hij gevoelens koestert voor een meisje :X |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoop dat t allemaal goed verloopt... en ik ben inderdaad een beetje para (hyped up) maargoed.. mzzl
||
Citaat:
Zoals je die avond beschreef, en wat reacties van haar, lijkt mij wel dat ze je toch enigzins leuk vindt.. En ik neem aan dat ze niet voor niets met je af wilde spreken, dat doe je toch ook niet met iedereen lijkt me....? Maar goed, ik kan moeilijk oordelen over haar gevoelens, maar zo'n smsje dat zegt niks joh.. ![]() Iig heel veel succes ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken om dat smsje. Het kan best zijn dat ze het moeilijk vind om haar gevoelens uit te drukken en dan maar een neutraal smsje stuurt, omdat ze niet weet wat ze anders moet zeggen. Dit hoeft niet te betekenen dat ze je niet leuk vind ofzo.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 |