Tip: Dit onderwerp is denk ik te breed, je moet een scherpe onderzoeksvraag stellen.
Denk daarbij aan:
Welke aspecten van reclame wil je precies gaan onderzoeken?
Wil je de invloeden van reclame gaan onderzoeken?
Wil je soorten reclame gaan onderzoeken?
Wil je de regelgeven m.b.t. reclame gaan onderzoeken? (evt vergelijken met andere landen?)
Wil je misschien de reclame in een bepaalde sector gaan onderzoeken? (huishoudelijk/technisch/dienstverlening/voedsel/etc).
Je zou sommige van deze dingen ook nog kunnen combineren als je denkt dat je tóch te weinig kunt vertellen over bijvoorbeeld 1 van deze dingen. Natuurlijk kun je nog veel meer bedenken, maar "reclame" an sich lijkt me wat te breed.
In elk geval succes ermee.
(Btw, het is handig om eerst te weten wát je precies wilt gaan onderzoeken alvorens je literatuur probeert te vinden, je kunt je onderzoeksvraag altijd later aanpassen).
|