Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wist eerlijk gezegd niet zat het zo razend populair is nu. Maar ik kende het al wel, ben wel eens in een van zijn winkels geweest, maar ik heb er verder niks van hoor. Ik vind het mooi
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet hoe mensen die kleding ontwerpen, die PROFESSIONEEL kledingontwerper zijn for crying out loud, zulke ontiegelijk lelijke dingen in mekaar zouden zetten. Die rommel zou ik zelfs nog niet als poetsdoek gebruiken.
Ik d8 trouwens ff dat je het over het gitaarmerk Paul Reed Smith had ![]() |
![]() |
|
Nee, ik vind er weinig aan. Ja als ontwerpen op zich vind ik het er wel cool uitzien hoor, maar als ik iemand daarin zag lopen zou ik niet zoiets hebben van goh die ziet er hip uit..?
En om even het patroon te doorbreken die derde man vind ik ook weinig aan. Vind die kleding er ook niet uitzien, echt zo'n samengeraapt zootje.. Het 4e plaatje vind ik wel redelijk leuk (loose het sjaaltje), maar ook niet super. Wat ik wel mooi vind is het pakje rechts, op de 1 na laatste foto. Maar nee ik ben hier verder niet echt enthousiast over..
|
Ik vind het niet bepaald extravagant hoor, zeker niet voor catwalkkleding. IK vind die bloemen op die overhemden niet zo leuk. IK vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk. Dat voor vrouwen gaat nog wel. Maar ik vind het ook niet iets bijzonders en unieks hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het echt gaaf! En die vent in dat geel, zo dies wel *jammie*
![]() ![]() Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
![]() edit: ik vind overigens niet dat je de mooiste plaatjes hebt uitgekozen, misschien wel de meest extravagante, maar op zijn site staan veel stijlvollere dingen. Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 20:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, dat geurtje van hem voor vrouwen is lekkerrr! En de kleren en schoen van Paul Smith zijn ook heel erg mooi! Bijenkorf verkoopt geloof ik wel wat van Paul Smith
Vaak zijn die kleren op de catwalk niet de kleren die in de winkels hangen hoor. Want soms zijn die creaties zo extreem dat niemand er in wilt lopen. Tja hoe komt het zo populair..alles met marketing te maken he. Weeten wat de mensen mooi vinden dat maken en goed promoten. Lijkt me logisch? Waarom wil je zelfs soms kleren gaan maken? ![]() Is die vierde btw man of vrouw? ![]()
Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 17:21. |
![]() |
|
![]() |
Mensen uit welk gat komen jullie,
Natuurlijk is Paul Smit geweldig, die shirts zijn echt meesterlijk. Maar kijk voor de grap ook eens naar de pakken, errug controversieel (net als het prijskaartje maar dat moet geen probleem zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Paul & Andere Familievriendelijke Alien-films Mathilde86 | 5 | 26-02-2011 12:23 | |
Muziek |
Elliot Smith RIP DeadNation | 112 | 29-10-2004 10:56 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Snuitermans | 500 | 19-09-2004 17:32 | |
Lifestyle |
Lifestyle Kosmopolitian | 207 | 08-09-2004 10:15 | |
Lifestyle |
Anime/Kinderprint's/Getekende dingen op kleding? Verwijderd | 104 | 19-05-2004 15:01 | |
Lifestyle |
de das/sjaal Marshall | 48 | 21-09-2002 20:26 |