![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ach, lenzen kwijtraken, daar heb ik leuke ervaringen mee
![]() es effe kijken... ben er eentje kwijtgeraakt in de huiskamer, op school, in de bioscoop, 3x lenzen kwijtgeraakt in de badcel, had het 1 keer dat er eeng at in het midden van m'n lens zat, 2 keer dat 'ie gescheurd was en verder ben ik er nog een aantal anderen op verschillende plaatsen kwijtgeraakt... gelukkig betaalt m'n moeder de kosten voor m'n lenzen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb -7 inmiddels, maar met een lens zie ik bijna alles, en een lens kan ik er ook nog wel mee vinden! Hoe kan dat?? ![]() ik ben ze al wel een aantal keer kwijt geraakt en heb er ook al een paar kapot gescheurd, ze(de winkel)zien me al weer aankomen ![]() *zat ik daarnet gewoon onder m'n broertjes naam te posten ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ps. Die rechterlens, daar heb ik nu eigenlijk een lens van -0.25 nodig
|
Verwijderd
|
Ik heb harde lenzen (+5 aan beide ogen) en een keertje was ik met mijn vader aan het vechten (ja, dat doen we zo soms..
![]() We hebben de hele kamer afgekropen en vervolgen afgezogen met een panty om de stofzuiger (zodat hij daar aan zou 'plakken') maar niets hoor. Uiteindelijk riep mijn moeder ineens dat mijn vader stil moest blijven staan, de lens zat aan zijn broek geplakt.. Pheew ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k heb -7 voor BEIDE ogen ![]() ![]() ![]() 'k hoop alleen nie dat ik later met lenzen van min 14 ofzo rondloop ![]() ![]() ![]() het schijnt trouwens als je geen bril/lenzen op hebt niet veel uit te maken of je nou -5 of -7 hebt voor wat je ziet.. |
![]() |
|
![]() |
'k ben ze eigenlijk nog nooit echt kwijtgeraakt, maar ik heb ze wel ooit eens onder mijn ooglid gewreven. Op de begrafenis van mijn grootmoeder was ik aan het wenen en in mijn oog gewreven en zo zat ze verkeerd.
[Dit bericht is aangepast door hey (16-12-2001).]
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb harde lenzen... heb nou bij elkaar 2,5 jaar lenzen en ik ben vorig jaar met kerstmis 1x eentje verloren.... toen was ik buiten met mijn neefjes in de sneeuw aan het sneeuwballen gooien en toen viel ie uit door de droge lucht.. onder de sneeuw... in het donker.. kortom die hebben we niet meer teruggevonden
![]() |
![]() |
|
![]() |
kheb 1,5 jaar lenzen en ben 1 kwijt geraakt. laatst tijdens ckv zat ik in mijn oog te wrijven (dom!!!0 en hij viel er dus uit. op de grond. de hele klas op de knieen en na 10 minuutjes zoeken hadden we hem: helemaal onder het stof!!! maar we hadden hem dus weer
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe is het gesteld met jouw ogen? Signy | 136 | 16-10-2006 19:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
kunnen jullie wat over lenzen vertellen? *zingzing* | 23 | 19-05-2005 20:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lenzen kwijtraken Stefanie | 44 | 04-05-2005 11:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe zit het precies met zachte lenzen en zwemmen? telluriet | 11 | 05-08-2003 20:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
lenzen Verwijderd | 27 | 29-03-2002 12:54 |