Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 14:02
Optima
Optima is offline
Citaat:
Uit een onderzoek van de university of Cambridge© is gebleken dat personen welke veel seksuele omgang hebben met andere, een lagere levensverwachting hebben dan personen met een geringe mate van seksuele omgang.

Dit is gebleken uit een monitoring van een oudere bevolkingslaag. De personen die in hun leven minder seksueel contact gehad hadden, bleken meer vitaal te zijn en daarmee een hogere sterfteleeftijd. De personen die gedurende hun levensloop veel seksuele omgang hadden gehad, bleken niet overtuigend vermoeid, maar wel eerder te sterven

Vrij vertaald uit het Engels.

Het kan me niet schelen of jullie dit complete nonsens vinden of niet, statistieken zeggen me over het algemeen ook niet veel, maar ik denk wel DEGELIJK dat seks slecht is voor de gezondheid.

In zekere zin houd seks je jong, het geeft je lichaam een opkikkertje, orgasme zijn nu eenmaal fijn. Maar hebben we wel in de gaten hoeveel het vergt van ons lichaam, hoeveel energie we kwijtraken, en hoe we er in opgaan?

Om dat nu 40 jaar aan een stuk te doen KAN gewoon niet ten goede komen aan je gezondheid. Of zijn er mensen die denken dat je van veel seks juist langer leeft
Oud 01-04-2002, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
*knip*

Het kan me niet schelen of jullie dit complete nonsens vinden of niet, statistieken zeggen me over het algemeen ook niet veel, maar ik denk wel DEGELIJK dat seks slecht is voor de gezondheid.

In zekere zin houd seks je jong, het geeft je lichaam een opkikkertje, orgasme zijn nu eenmaal fijn. Maar hebben we wel in de gaten hoeveel het vergt van ons lichaam, hoeveel energie we kwijtraken, en hoe we er in opgaan?

Om dat nu 40 jaar aan een stuk te doen KAN gewoon niet ten goede komen aan je gezondheid. Of zijn er mensen die denken dat je van veel seks juist langer leeft
Nou er is mij ooit verteld dat sex heel goed is. 3 keer per week sex hebben zou gelijk staan aan 130 km hardlopen in een jaar... Dacht ik.
Nahja ik kan me niet voorstellen dat het slecht is voor je lichaam. Hardlopen is ook niet slecht voor je lichaam, toch? Ook niet als je gedurende 40 jaar doet toch?

Nouja, ook al was het wel zo. Het zou me niet boeien
Ik ga mezelf geen sex onthouden omdat ik dan toevallig 2 jaar langer leef.
En daarbij: ik heb zeker weten maling aan statistieken en ik geloof het eigenlijk niet zo. Sex is één van de meest natuurlijke dingen die een mens doet, dat KAN gewoon niet slecht zijn IMHO...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:23
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ehmm
Als ik moest kiezen tussen 10 jaar eerder dood en 20.000 keer seks of 10 jaar later dood en 100 keer seks, dan wist ik het wel hoor

ook als het verschil wat kleiner is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:23
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Trouwens
bij klaarkomen worden zeer belangrijke weerstandsverhogende enzymen gemaakt!
(bij mannen iig)
dat is: bij 1 keer klaarkomen in de week
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:36
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Vrij vertaalt Geef eerst maar eens link dan ikkuh geloven .. Wel heel toevallig dat ie op 1 april is gepost
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:37
Cathode
Cathode is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nou er is mij ooit verteld dat sex heel goed is. 3 keer per week sex hebben zou gelijk staan aan 130 km hardlopen in een jaar... Dacht ik.
Nahja ik kan me niet voorstellen dat het slecht is voor je lichaam. Hardlopen is ook niet slecht voor je lichaam, toch? Ook niet als je gedurende 40 jaar doet toch?

Nouja, ook al was het wel zo. Het zou me niet boeien
Ik ga mezelf geen sex onthouden omdat ik dan toevallig 2 jaar langer leef.
En daarbij: ik heb zeker weten maling aan statistieken en ik geloof het eigenlijk niet zo. Sex is één van de meest natuurlijke dingen die een mens doet, dat KAN gewoon niet slecht zijn IMHO...

Ja zoiets heb ik ook wel es gehoord. Dat het juist goed voor je is. Al die onderzoeken... iedere keer komt er weer iets heel anders uit. Maar ik ga me er mooi niet aan houden. Volgens mij is sex juist gezond, er komen gezonde stoffen vrij, en er worden speciale hormonen voor gemaakt die je anders niet kwijt kan
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:49
DEChengst
DEChengst is offline

Ik ben onsterfelijk

-Desecrator
Oud 01-04-2002, 14:55
ikkepikke
ikkepikke is offline
ja zal wel zo zijn...duz een hoer zal dan eerder dood gaan als een normaal mens? hahaha
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:58
Verwijderd
ik denk idd ook juist dat je langer leeft... Het kost veel van je energie, maar je voelt je keigoed (en afgepeigerd) erna. Nou, das toch hetzelfde als bij hardlopen of iets dergelijks? Dus waarom zou het slecht zijn? Ik weet niet zozeer of je je conditie ermee kan verbeteren, maar het is in elk geval niet ongezond DENK IK. Ik ga het niet laten in elk geval
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:59
Verwijderd
(haha zie je het, we zijn allemaal eitjes vandaag WOOOW)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:19
AtHell
AtHell is offline
als het echt zo is dat je van veel seks eerder doodgaat dan wil ik dood op me 40e.
Oud 01-04-2002, 15:52
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ikkepikke schreef:
ja zal wel zo zijn...duz een hoer zal dan eerder dood gaan als een normaal mens? hahaha
Wou je daarmee soms beweren dat een prostituée een abnormaal iemand is?
Oud 01-04-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
Citaat:
Uit een onderzoek van de university of Cambridge© is gebleken dat personen welke veel seksuele omgang hebben met andere, een lagere levensverwachting hebben dan personen met een geringe mate van seksuele omgang.

Dit is gebleken uit een monitoring van een oudere bevolkingslaag. De personen die in hun leven minder seksueel contact gehad hadden, bleken meer vitaal te zijn en daarmee een hogere sterfteleeftijd. De personen die gedurende hun levensloop veel seksuele omgang hadden gehad, bleken niet overtuigend vermoeid, maar wel eerder te sterven

Ik dacht al, is dat stuk serieus zo geschreven?

Ik geloof beslist niet dat sex slecht is voor de gezondheid, dan zou sporten ook slecht zijn voor je gezondheid. Of eten. Sex is iets natuurlijks, waarom zou het slecht zijn?

En over die oudere generatie - ik geloof niet dat ze echt minder sex hadden, ze praatten er hoogstens minder over
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:01
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik wilde het net zeggen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nou dan zullen we allemaal effe stoppen met sex. Wat een bullshit zeg. Je moet niet alles dramatiseren.
Oud 01-04-2002, 17:07
Boogie
Boogie is offline
ach ja, een ander onderzoek zegt dat seks gezond is vanwege de lichaamsinspanning (goed voor het hart)
Oud 02-04-2002, 00:56
Stevill
Stevill is offline
zulk soort wetenschappelijke artikelen geloof ik niet meer elke week is er wel its nieuws waar je eerder dood aan gaat en een dag daarna blijkt uit een onderzoek dat je ergens anders weer langer van gaat leven
Oud 02-04-2002, 10:12
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
kan kloppen, korenmuizen copuleren ook letterlijk net zo lang totdat ze dood neervallen van uitputting... Als dat geen ware liefde is
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:37
seven
seven is offline
kijk als je maar wat rondneukt, zoveel je kan (wat opzich logisch is) dan kan je eerder dood gaan ja: AIDS HIV helpen daar bij.

maar verder is seks toch gewoon iets wat bij het leven hoort. het zorgt voor heel wat lichaamsbeweging, dacht ik zo

xs
Oud 02-04-2002, 11:14
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
het geeft niet als je nog maagt bent hoor, we nemen je zoals je bent. Neuken komt vanzelf en dan word je ook gezond
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:43
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ehmm
Als ik moest kiezen tussen 10 jaar eerder dood en 20.000 keer seks of 10 jaar later dood en 100 keer seks, dan wist ik het wel hoor

ook als het verschil wat kleiner is

mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:00
Günther
Günther is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

duh nee maar een hoer neuk denk ik wel vaker dan een ander willekeurig persoon nemen we aan. en daar gaat de topic over

snappie
Oud 04-04-2002, 17:04
DarkCat
DarkCat is offline
Liever een korter leven met veel seksueel genot dan een langer leven met weinig seksueel genot

Enne seks is enorm goed voor je conditie
Nja.. wel minder voor je nachtrust (tot 4 uur doorgaan en 7 uur weer op was niet slim)
Oud 04-04-2002, 17:12
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
black angel schreef:

duh nee maar een hoer neuk denk ik wel vaker dan een ander willekeurig persoon nemen we aan. en daar gaat de topic over
*heeft betrekking op mijn reply van 1-4-2001*
snappie
Ik snap het heel goed. Ik wou er alleen maar even op wijzen dat het woord "normaal" in de zin "duz een hoer zal dan eerder dood gaan als een normaal mens?" tot een dubieuze interpretatie kan leiden en beter door "ander" vervangen had kunnen worden. Het is net zoiets als dat iemand, in plaats van te spreken over gehandicapten en niet-gehandicapten, over gehandicapten en normale mensen zou spreken.
Oud 05-04-2002, 00:08
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ik ben onsterfelijk

-Desecrator
oh, dus je bent (en blijft) maagd?
Oud 05-04-2002, 08:19
Verwijderd
Dat maakt me niks uit

dan kan ik tenminste bevredigd dood gaan