![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nahja ik kan me niet voorstellen dat het slecht is voor je lichaam. Hardlopen is ook niet slecht voor je lichaam, toch? Ook niet als je gedurende 40 jaar doet toch? ![]() Nouja, ook al was het wel zo. Het zou me niet boeien ![]() Ik ga mezelf geen sex onthouden omdat ik dan toevallig 2 jaar langer leef. En daarbij: ik heb zeker weten maling aan statistieken en ik geloof het eigenlijk niet zo. Sex is één van de meest natuurlijke dingen die een mens doet, dat KAN gewoon niet slecht zijn IMHO... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk idd ook juist dat je langer leeft... Het kost veel van je energie, maar je voelt je keigoed (en afgepeigerd) erna. Nou, das toch hetzelfde als bij hardlopen of iets dergelijks? Dus waarom zou het slecht zijn? Ik weet niet zozeer of je je conditie ermee kan verbeteren, maar het is in elk geval niet ongezond DENK IK. Ik ga het niet laten in elk geval
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geloof beslist niet dat sex slecht is voor de gezondheid, dan zou sporten ook slecht zijn voor je gezondheid. Of eten. Sex is iets natuurlijks, waarom zou het slecht zijn? En over die oudere generatie - ik geloof niet dat ze echt minder sex hadden, ze praatten er hoogstens minder over ![]() |
![]() |
|
![]() |
kijk als je maar wat rondneukt, zoveel je kan (wat opzich logisch is) dan kan je eerder dood gaan ja: AIDS HIV helpen daar bij.
maar verder is seks toch gewoon iets wat bij het leven hoort. het zorgt voor heel wat lichaamsbeweging, dacht ik zo ![]() xs
|
![]() |
Liever een korter leven met veel seksueel genot dan een langer leven met weinig seksueel genot
![]() Enne seks is enorm goed voor je conditie ![]() Nja.. wel minder voor je nachtrust (tot 4 uur doorgaan en 7 uur weer op was niet slim) ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |