Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2001, 14:56
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
Misschien een hele stomme vraag, maar ik stel hem toch maar. Ik weet dat alle meisjes afscheiding hebben, maar ik heb dat echt kei veel!! en als ik met mijn vriend naar bed ga en hij doet mijn slipje uit ben ik bang dat ie dat ziet, hebben meer mensen dit probleem?? het gaat ook heel erg stinken
Oud 10-12-2001, 14:59
Yolcu
Yolcu is offline
koop inlegkruisjes.. dat vangt het op en absorbeert het zeg maar.

en zolang je je dagelijks (of 2x per dag...) wast zal de geur op zich ook wel meevallen.

ik ken je probleem hoor, heb er zelf ook last van, maar je moet maar zo zien: je vriend is gek op je om wie jij bent. Niet om de geur of hoeveelheid van je afscheiding.. ik bedoel, je hebt dit nou eenmaal, valt volgens mij verder weinig aan te doen.
Oud 10-12-2001, 15:02
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Misschien een onsteking???
Dan moet je juist geen inlegkruisjes gebruiken, want daar gaat het van broeien. Als je verder nergens last van hebt, kan het wel.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 15:03
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
nee het is geen ontsteking want zo erg is het nou ook weer niet, maar ik ga echt niet altijd inlegkruisjes dragen
Oud 10-12-2001, 15:43
leontine
leontine is offline
Citaat:
***sweetheart*** schreef:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik stel hem toch maar. Ik weet dat alle meisjes afscheiding hebben, maar ik heb dat echt kei veel!! en als ik met mijn vriend naar bed ga en hij doet mijn slipje uit ben ik bang dat ie dat ziet, hebben meer mensen dit probleem?? het gaat ook heel erg stinken
Zorg dat je je vaak genoeg doucht, dan kan het bijna niet gaan stinken + als je met je vriend naar bed gaat, ben je sowieso al vaak 'nat', dus 'valt die afscheiding niet meer op'... ! Enneuh.. wat is 'keiveel'????

Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 16:27
the exploding boy
the exploding boy is offline
hmmm.... misschien een ontsteking idd.

geen meer inlegkruisjes gebruiken das alleen maar slecht

en ik verplaats hem naar L&G
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 16:33
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
dacht overlaatst ook deze topic te posten Heb er niet echt gigantisch veen last van, maar kvind het echt wel lastig. Kga ook niet heel men leven maandverband dragen hoor... Maar als ik weet dat men vriend komt ga ik eerst n keer naar 't WC
Oud 10-12-2001, 17:47
Ik heb er zelf geen last van, maar wassen met gewoon water helpt zeker. Verder katoenen ondergoed (synthetisch spul bevordert het juist)... en bij de gemiddelde drogist verkopen ze ook lacticyd ofzo, vaginale douches enzovoorts, wil ook weleens helpen. De dag voordat ik ongesteld word heb ik er trouwens ook weleens last van, maar dan begin ik gewoon alvast met tampons dragen
Een vriendin vanme heeft er soms zo erg last van, dat haar kleding nat wordt

Cat
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 14:29
Verwijderd
Ik heb daar ook heel veel last van, maar draag sinds kort wat meer katoenen ondergoed. Dat helpt best. Daarnaast heb ik nogal dure inlegkruisjes gekocht die lucht doorlaten, zodat het niet gaan broeien. Nu heb ik er nog maar heel weinig last van.

Wanneer je met je vriend naar bed gaat, ga je toch gewoon even naar de wc? Dan haal je dat inlegkruisje eruit en kom je met een heel mooi droog onderbroekje terug
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 15:40
ekki
ekki is offline
ik heb overigens ALTIJD een inlegkruisje in, omdat ik zwarte onderbroeken draag en dat zie je zo goed .

en verder: iedereen (alle v's) heeft uitscheiding, ik vind het van mezelf ook altijd veel, maar het is nou eenmaal zo.
Oud 11-12-2001, 17:01
miep
miep is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Ik heb er zelf geen last van, maar wassen met gewoon water helpt zeker. Verder katoenen ondergoed (synthetisch spul bevordert het juist)... en bij de gemiddelde drogist verkopen ze ook lacticyd ofzo, vaginale douches enzovoorts, wil ook weleens helpen. De dag voordat ik ongesteld word heb ik er trouwens ook weleens last van, maar dan begin ik gewoon alvast met tampons dragen
Een vriendin vanme heeft er soms zo erg last van, dat haar kleding nat wordt

Cat

dat heb ik dus soms ook
maar ik heb dat dan alleen 2 dagen ofzo, tijdens m'n ovulatie, andesr heb ik gewoon weinig afscheiding..
Oud 15-12-2001, 17:44
belanda
belanda is offline
ik ken je probleem ook jah en ik schaam me er ook erg voor. weet ook niet wat ik eraan moet doen was me genoeg en om inlegkruisjes dag en nacht te gebruiken heb ik absoluut geen zin in.
ik heb er ook wel eens aangedacht misschien een ontsteking of iets anders. heb ook wel eens tijden dat het dan een paar dagen jeukt niet normaal meer hebben jullie dat ook?
ik heb ook van die vaginale douches gehoord maar om die nou in dwe winkel te gaan halen NEE DANK JE.

groetjes belanda * schame

ik heb het al door ik moet er gewoon mee leren leven
Oud 16-12-2001, 14:30
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
miep schreef:

dat heb ik dus soms ook
maar ik heb dat dan alleen 2 dagen ofzo, tijdens m'n ovulatie, andesr heb ik gewoon weinig afscheiding..
Daar valt op zich nog mee te leven... tis twee daagjes wat afzien natuurlijk, maar stel dat je 't altijd hebt... lijkt me minder
Nja het is een veel voorkomend verschijnsel op zig... sowieso liever een beetje afscheiding dan helemaal niet
Oud 16-12-2001, 15:08
mixer
mixer is offline
Kep ook erg last van veel afscheiding, mijn kruis in mijn broeken wordt er ook nat van. Erg vervelend, maar niks aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 20:32
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
hallo allemaal

jullie hebben het allemaal over de hoeveelhij afscheiding maar beschrijf ook eens hoe het er uit ziet is namelijk ook van belang. en soms stinkt het en soms niet.
is bij iedereen verschillen en of je nou 1 of 100 keer douched daar gaat het niet van weg hoor en die vaginaledouches schijnen helemaal niet bevooordelijk te zijn. Idd jullie zijden het al inlegkruisjes bevoorderen het ook. niet gaan dragen dus!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten