![]() |
|
![]() |
dacht overlaatst ook deze topic te posten Heb er niet echt gigantisch veen last van, maar kvind het echt wel lastig. Kga ook niet heel men leven maandverband dragen hoor... Maar als ik weet dat men vriend komt ga ik eerst n keer naar 't WC
|
Ik heb er zelf geen last van, maar wassen met gewoon water helpt zeker. Verder katoenen ondergoed (synthetisch spul bevordert het juist)... en bij de gemiddelde drogist verkopen ze ook lacticyd ofzo, vaginale douches enzovoorts, wil ook weleens helpen. De dag voordat ik ongesteld word heb ik er trouwens ook weleens last van, maar dan begin ik gewoon alvast met tampons dragen
![]() Een vriendin vanme heeft er soms zo erg last van, dat haar kleding nat wordt ![]() Cat |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb daar ook heel veel last van, maar draag sinds kort wat meer katoenen ondergoed. Dat helpt best. Daarnaast heb ik nogal dure inlegkruisjes gekocht die lucht doorlaten, zodat het niet gaan broeien. Nu heb ik er nog maar heel weinig last van.
Wanneer je met je vriend naar bed gaat, ga je toch gewoon even naar de wc? Dan haal je dat inlegkruisje eruit en kom je met een heel mooi droog onderbroekje terug ![]() |
![]() |
|
ik heb overigens ALTIJD een inlegkruisje in, omdat ik zwarte onderbroeken draag en dat zie je zo goed
![]() en verder: iedereen (alle v's) heeft uitscheiding, ik vind het van mezelf ook altijd veel, maar het is nou eenmaal zo.
||
Citaat:
dat heb ik dus soms ook ![]() maar ik heb dat dan alleen 2 dagen ofzo, tijdens m'n ovulatie, andesr heb ik gewoon weinig afscheiding..
|
![]() |
ik ken je probleem ook jah en ik schaam me er ook erg voor. weet ook niet wat ik eraan moet doen was me genoeg en om inlegkruisjes dag en nacht te gebruiken heb ik absoluut geen zin in.
ik heb er ook wel eens aangedacht misschien een ontsteking of iets anders. heb ook wel eens tijden dat het dan een paar dagen jeukt niet normaal meer hebben jullie dat ook? ik heb ook van die vaginale douches gehoord maar om die nou in dwe winkel te gaan halen NEE DANK JE. groetjes belanda * schame ik heb het al door ik moet er gewoon mee leren leven
||
![]() |
Citaat:
![]() Nja het is een veel voorkomend verschijnsel op zig... sowieso liever een beetje afscheiding dan helemaal niet ![]()
|
![]() |
hallo allemaal
jullie hebben het allemaal over de hoeveelhij afscheiding maar beschrijf ook eens hoe het er uit ziet is namelijk ook van belang. en soms stinkt het en soms niet. is bij iedereen verschillen en of je nou 1 of 100 keer douched daar gaat het niet van weg hoor en die vaginaledouches schijnen helemaal niet bevooordelijk te zijn. Idd jullie zijden het al inlegkruisjes bevoorderen het ook. niet gaan dragen dus!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
bruine afscheiding chipiechiken | 8 | 22-03-2013 19:20 | |
Seksualiteit |
afscheiding Crys | 0 | 17-03-2004 15:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rare vaginale afscheiding (vraag van een vriendin) Rabbi Daniel | 11 | 11-12-2003 20:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afscheiding aquafemme | 1 | 14-04-2003 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afscheiding, veel of weinig?? D-sire | 10 | 25-06-2002 15:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
afscheiding en zwanger??? mixer | 2 | 14-05-2002 12:47 |